Gå til innhold

Kremer med Retinol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en alder der jeg vil begynne med anti-rynke krem, og har funnet at kremene som virker har retinol som virkemiddel.

Jeg har bestilt Neutrogena sin anti-aging, hvilken bruker du, og hvor bestiller du den fra? Jeg liker best de uten toll og avgifter på  :)

 

Anonymkode: f9092...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker tretinoin (da i et generisk merke av noe slag), den er vel 0.025%. Bruker den 2 - 3 ganger i uken, tenker å øke gradvis etterhvert som huden min blir vant til den.

Anonymkode: 2e135...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fra ZO Skin og det er dyrt men reduserer linjer i ansiktet. Anisktskrem+serum

Anonymkode: 17174...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Exuviance 1% retinol, men den ble for sterk for meg å starte opp med så nå har jeg The ordinary 5% granactiv retinoid in Squalene. Skal bruke den opp før jeg prøver meg på Exuviance igjen. Bruker selvfølgelig andre kremer for fukt i tillegg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man etterhvert bruker slik krem hver dag, i årevis fremover? Eller?

TS

Anonymkode: f9092...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt The Ordinary sin 2% retinoid emulsjon.  Men skal vente med å bruke det til etter jeg har tatt litt solarium.  Kan ikke bruke det nå før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at man etterhvert bruker slik krem hver dag, i årevis fremover? Eller?

TS

Anonymkode: f9092...6ef

Det sies at man må bruke det ei stund før det har effekt. Retinol virker vel på den måten at den på sikt bygger huden tykkere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/11/2019 at 7:45 PM, AnonymBruker said:

Er det slik at man etterhvert bruker slik krem hver dag, i årevis fremover? Eller?

TS

Anonymkode: f9092...6ef

Det har jo noe her å si hvor sterk den kremen du bruker er. Tviler litt på at den du nevner i åpningsinnlegget er særlig sterkt. Retinol er langt svakere enn tretinoin. 

Anonymkode: 2e135...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...