Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Hvorfor gjelder alltid "dessverre"?

Recommended Posts

AnonymBruker

Mange svarer med "dessverre" her inne, men det er mye av det samme som gjelder irl. Ting går oftest ikke slik man vil, pg jeg opplever hele tiden at svaret på ting som oftest er det man ikke vil. Putselig har livet gått eller er i ferd med å gå forbi og alt var så mye kjedeligere enn du ville. Men saken er....er at det er ikke slik for alle. Det er folk som livnærer seg på noe de elsker, får til mye, får seg kjæreste som statiskt sett er "umulig" å bli sammen med. 

Men jeg føler meg forfulgt av "realitysjekekker, eller hva jeg enn skal kalle det. Har ikke noe bedre ord. Det er irriterende lite som har forandret seg fra ungdommen til voksenlivet. De som alltid har fått til mye gjør det fremdeles , mens vi "evig tapere" liksom fredmeles er slike som ta til takke med "det vi får". 

Anonymkode: a705e...8e1

Fortsetter under...

stenalina

Jeg skjønner ikke helt hva du vil at man skal svare på

AnonymBruker

Skjønner ikke helt :klo:

Anonymkode: d4d69...e5e

AnonymBruker
2 minutter siden, stenalina skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du vil at man skal svare på

Hva man skal gjøre og hvorfor det alltid er det vi ikke vil som gjelder. Synes ting kjennes så umulig

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange svarer med "dessverre" her inne, men det er mye av det samme som gjelder irl. Ting går oftest ikke slik man vil, pg jeg opplever hele tiden at svaret på ting som oftest er det man ikke vil. Putselig har livet gått eller er i ferd med å gå forbi og alt var så mye kjedeligere enn du ville. Men saken er....er at det er ikke slik for alle. Det er folk som livnærer seg på noe de elsker, får til mye, får seg kjæreste som statiskt sett er "umulig" å bli sammen med. 

Men jeg føler meg forfulgt av "realitysjekekker, eller hva jeg enn skal kalle det. Har ikke noe bedre ord. Det er irriterende lite som har forandret seg fra ungdommen til voksenlivet. De som alltid har fått til mye gjør det fremdeles , mens vi "evig tapere" liksom fredmeles er slike som ta til takke med "det vi får"

Det de "evige taperne" først og fremst må lære seg er at man ikke FÅR i livet, man må stå på og jobbe og kjempe for det man skal ha. Det er forskjellen på "vinnerne" og "taperne".

Anonymkode: 528e5...595

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det de "evige taperne" først og fremst må lære seg er at man ikke FÅR i livet, man må stå på og jobbe og kjempe for det man skal ha. Det er forskjellen på "vinnerne" og "taperne".

Anonymkode: 528e5...595

Men hvor hardt skal man kjempe? Noen ting virker bare klin umulig og totalt utenfor min kontroll

Annonse

AnonymBruker

Evige tapere har det med å slutte å prøve fordi de antar ting går galt uansett så hva er poenget. Ingen er evig taper om man ikke gir seg. 

Anonymkode: f4e4e...f21

AnonymBruker

Skjønner dessverre ikke en dritt av hva du skriver

Anonymkode: 9fe59...81b

bullehurk
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evige tapere har det med å slutte å prøve fordi de antar ting går galt uansett så hva er poenget. Ingen er evig taper om man ikke gir seg. 

Anonymkode: f4e4e...f21

Riktig !   Og så må en slutte å være misunnelig på "alle andre".  Være litt mer fornøyd med det du har.