Gå til innhold

Rev av meg kjolen og virket sint/aggressiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, la meg presisere litt! Det som skjedde var innenfor mine grenser og for det meste digg! Ja, jeg syntes han var overraskende hardhendt og ble litt skremt, men ikke mer enn at jeg likte det der og da og ble revet med. Det med kjolen var kjipt i etterkant. Og det er nettopp i etterkant jeg har begynt å tenke på om dette var faresignaler. Så spørsmålet mitt er ikke om det han gjorde var galt (det er vel noe med å lese situasjonen og personen også, ikke alt må avtales eksplisitt), men om det er tegn på noe verre.

TS

Anonymkode: 087cb...e5b

Men brydde han seg om å sjekke om det var innafor dine grenser...? Fekk du inntrykk av at han kommer til å lytte den dagen han trår over dine grenser? 

Anonymkode: 4f1d4...9d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, draug 75 skrev:

Vanskelig å svare på, egentlig.

Når du sier det var innenfor alt det han gjorde, så kan det komme av at han tross alt ikke greier å gå utenpå grensene dine, eller at han har en intuitiv forståelse om hvor langt han kan gå. Du får liksom ikke prøvd om han er i stand til å stoppe tidsnok før du må rope "brannbil" og han faktisk respekterer det. Og da kan det være for seint.

Men han høres ut som en dyr elsker når han river klærne dine i filler.

Det synes åpenbart at du liker å bli behandlet på røft vis. Så da er det en kar som er hardhent du må ha til elsker og venn. Faktum der er at menn ter seg litt forskjellig. Noen kan være de knallharde typene på gata og banke opp alle de orker, har på seg skinnjakke og vernesko, slosshanske... sitte inne 9 måneder i året for vold og så videre - men når de kommer til sengs, da er de pusunger og underdanige. Og de menn som er mest dominerende/ straffende i senga kan være verdens mest sympatiske typer på gata.

Hvordan er han her ellers? Du har datet han - hvordan opptrer han mot folk i alminnelighet?

Takk for nyansert svar. Jeg opplever han som snill, sympatisk og omtenksom ellers, også etter at vi hadde sex. Han har også et yrke som jeg tenker krever at han må være god med mennesker og ha mye empati. Det eneste jeg har stusset over i ettertid er at jeg har sett glimt av det sinte/aggressive draget i ansiktet hans på tidligere dater også når vi har vært intime. Håper jo at det er hans måte å være kåt/uttrykke begjær på og skjønner at dette er noe jeg må finne ut av gjennom kommunikasjon og å bli kjent, ingen her inne som har svaret.

At han har den intuitive forståelsen for grenser er jo også noe jeg håper på. Kanskje det var derfor jeg ikke reagerte underveis, fordi jeg senset at han forstod meg? Når jeg tenker tilbake mener jeg å huske at vi hadde et lite millisekund med bekreftende blikkveksling mens han rev kjolen min, men frykter at dette er noe jeg innbiller meg.

Igjen: Jeg må bare finne ut av dette. Takk for hjelp!

Anonymkode: 087cb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...