Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bodd flere år på bygda, men opplever stadig vekk at flere prøver å tråkke på mine svakheter. Og når jeg endelig lykkes, så leter de etter nye svakheter.. Jeg blir ikke respektert, og meningene mine betyr nada.

Men når jeg tar en titt på dem, så ser jeg at de har jo langt større "utfordringer" enn meg. Jeg hadde villet blitt mer bekymret for disse, framfor mine "små svakheter". Men likevel blir jeg alltid tatt under lupen og forstørret.. Jeg blir også utsatt for fornærmelser sosialt, men lar være å vise at jeg blir støtt.

Noen som vet hva slik oppførsel som dette her skal bety? Og skal jeg fortsette å la være å bry meg eller begynne å ta igjen? Vet ikke helt hva dem vil meg med slik oppførsel..

Takker for svar :)

Anonymkode: 89760...ddf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bodd flere år på bygda, men opplever stadig vekk at flere prøver å tråkke på mine svakheter. Og når jeg endelig lykkes, så leter de etter nye svakheter.. Jeg blir ikke respektert, og meningene mine betyr nada.

Men når jeg tar en titt på dem, så ser jeg at de har jo langt større "utfordringer" enn meg. Jeg hadde villet blitt mer bekymret for disse, framfor mine "små svakheter". Men likevel blir jeg alltid tatt under lupen og forstørret.. Jeg blir også utsatt for fornærmelser sosialt, men lar være å vise at jeg blir støtt.

Noen som vet hva slik oppførsel som dette her skal bety? Og skal jeg fortsette å la være å bry meg eller begynne å ta igjen? Vet ikke helt hva dem vil meg med slik oppførsel..

Er dette fra kjente? Sjalusi kanskje? 

Anonymkode: a8037...fde

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette fra kjente? Sjalusi kanskje? 

Anonymkode: a8037...fde

Dette er fra kjente ja. De er ikke mine venner, men folk jeg møter på nesten daglig pga.barn.

Vet ikke helt hva de skulle være sjalu på, men må da være grunner for hvorfor de orker å være så fokuserte på meg. Skjønner ikke dette selv..

Skrevet

.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett dem på plass💪 ( med tydelige ord uten å være frekk).

gå deretter med hode høyt hevet når du ser dem, men ikke gjør notis av dem. Se deg deretter godt om etter andre hyggeligere mennesker og heng med dem. Ikke gi opp, verden er full av andre gode mennesker som har mye og oppriktig vennskap å tilby.

masse lykke til😊

Anonymkode: e99d3...c84

• Liker 1
Skrevet

Ville tatt igjen. Noen ganger er det eneste måten å få folk av ryggen.

Anonymkode: 85bc1...2fc

Skrevet

Du er innflytter, skjønner jeg... Vet akkurat hvordan du har det. Og det høres ut som om det berømte bygdedyret lever i beste velgående der du bor.

Prøv å la være å bry deg. De går lei til slutt og finner et nytt «offer».

Anonymkode: a4682...6f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...