Gå til innhold

For mange kvinner på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å få til gode debatter på KG alt mens det er slik overtall av kvinner her.

Kvinnene blir for styrende og feminiserer alle samtaler i forumet.

Her som i resten av samfunnet holder den kjønnsbalansen på å bli ødelagt av kvinner som bagatelliserer maskuline synspunkter og roper med utestemme overalt.

Burde en andel kvinner på KG blitt slettet for å skape en bedre balanse?

Anonymkode: b7533...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ganske logiskt at det er et flertall av kvinner her, ettersom det heter kvinneguiden..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket, TS.

God tur videre til et manneforum :vinke:

Anonymkode: 80d40...507

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flertall av menn her

Dette til orientering

Anonymkode: 0f49b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er flertall av menn her

Dette til orientering

Anonymkode: 0f49b...0e5

Hvordan vet du det? :ler: 

Anonymkode: cad07...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det er flertall av menn her

 Dette til orientering

 Anonymkode: 0f49b...0e5

Hvorfor tror du det ?     

Anonymkode: 72daf...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hvilket kjønn brukeren har? Det er overraskende mange menn her skal jeg si deg. Norges beste diskusjonsforum!

Anonymkode: be450...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å få til gode debatter på KG alt mens det er slik overtall av kvinner her.

Kvinnene blir for styrende og feminiserer alle samtaler i forumet.

Her som i resten av samfunnet holder den kjønnsbalansen på å bli ødelagt av kvinner som bagatelliserer maskuline synspunkter og roper med utestemme overalt.

Burde en andel kvinner på KG blitt slettet for å skape en bedre balanse?

Anonymkode: b7533...7b7

Det er jo et KVINNE forum...  

Stått opp for tidlig i dag?

Anonymkode: 0e4b3...933

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne blitt en bedre debatt om kjønnsfordelingen var mere lik. Sluppet horder av kvinner som gikk inn med massiv hersketeknikk og sendte gutta hoderystende ut av debatten.

Anonymkode: b7533...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kunne blitt en bedre debatt om kjønnsfordelingen var mere lik. Sluppet horder av kvinner som gikk inn med massiv hersketeknikk og sendte gutta hoderystende ut av debatten.

Anonymkode: b7533...7b7

Som en god del menn gjør her?

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Burde en andel kvinner på KG blitt slettet for å skape en bedre balanse?

Jeg tror heller at det grunnleggende problemet er IQ-nivået på folka her generelt - mannfolka som henger på et kvinneforum er det noe galt med i utgangspunktet, litt sånn som du veit att det er 'noe med' den gutten på barneskolen som liker å leke med dukker istedenfor brannbiler.

Og jeg veit at ikke bare kaster jeg stein i glasshus nå, men glasset er laget av hardplast og det er ikke stein jeg kaster engang, bare en sprettball, så vi veit hva som skjer da.

I alle tilfeller kan man jo innføre en captcha-ordning ?
Så slipper man tilfeller av at det postes tullball i akutt-krampetrekning av idioti, sent på kveld (for begge kjønn)...

Denne karen har forstått det (tror jeg):

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en god del menn gjør her?

Anonymkode: ad20f...8bf

Der ser dere et godt eksempel på hva jeg mener.

En typisk kvinnelig tilnærming til mitt innlegg.

Saken drøftes ikke, men fruentimmeret benytter i stedet anledningen til å rettferdiggjøre «fordi menn gjør det samme»

....og grønne «likes» strømmer på til dette helt irrelevante og fullstendig meningsløse innlegget.

Kvinner som bare skal spre dårlig stemning burde være de første til å få stengt sin konto på KG

Anonymkode: b7533...7b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, OhGawdNo skrev:

Jeg tror heller at det grunnleggende problemet er IQ-nivået på folka her generelt - mannfolka som henger på et kvinneforum er det noe galt med i utgangspunktet, litt sånn som du veit att det er 'noe med' den gutten på barneskolen som liker å leke med dukker istedenfor brannbiler.

Og jeg veit at ikke bare kaster jeg stein i glasshus nå, men glasset er laget av hardplast og det er ikke stein jeg kaster engang, bare en sprettball, så vi veit hva som skjer da.

I alle tilfeller kan man jo innføre en captcha-ordning ?
Så slipper man tilfeller av at det postes tullball i akutt-krampetrekning av idioti, sent på kveld (for begge kjønn)...

Denne karen har forstått det (tror jeg):

 

 

Mener du å si at menn som likestiller kvinner og ønsker å diskutere samfunnets smått og stort i et fora med begge kjønn representert er unormale? 

Anonymkode: b7533...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mener du å si at menn som likestiller kvinner og ønsker å diskutere samfunnets smått og stort i et fora med begge kjønn representert er unormale? 

Anonymkode: b7533...7b7

Det kunne vært interessant å vite hvilke tråder du har deltatt i tidligere og hva bidragene dine er i de trådene. Kunne du linke til noen av dem og fortelle hva din ab-kode er der?

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener du å si at menn som likestiller kvinner og ønsker å diskutere samfunnets smått og stort i et fora med begge kjønn representert er unormale? 

Anonymkode: b7533...7b7

Ja, nettopp.

Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne blitt en bedre debatt om kjønnsfordelingen var mere lik. Sluppet horder av kvinner som gikk inn med massiv hersketeknikk og sendte gutta hoderystende ut av debatten.

Anonymkode: b7533...7b7

Hahahha, ja, de logiske og rasjonelle gutta her inne!

Anonymkode: 23e61...7e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne vært interessant å vite hvilke tråder du har deltatt i tidligere og hva bidragene dine er i de trådene. Kunne du linke til noen av dem og fortelle hva din ab-kode er der?

Anonymkode: ad20f...8bf

Hvilken relevans har det til mitt spørsmål? 

Anonymkode: b7533...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...