Gå til innhold

Spå! Se om du treffer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ei du ikke har kommet helt over ts. Klem 

Anonymkode: d84a9...1fb

Ikke ei, men en fyr ihvertfall. Er hetro. Men det har jeg vel skrevet her fra før ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ei, men en fyr ihvertfall. Er hetro. Men det har jeg vel skrevet her fra før ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Beklager, leste feil og trodde du var en hsn. Sånn er det når man leser for fort 

Anonymkode: d84a9...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager, leste feil og trodde du var en hsn. Sånn er det når man leser for fort 

Anonymkode: d84a9...1fb

PS bare spør om du vil jeg skal teste 

Anonymkode: d84a9...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS bare spør om du vil jeg skal teste 

Anonymkode: d84a9...1fb

Vet ikke hva jeg skal teste med, er vel bare en i denne tråden som har fått for seg at jeg har noe hemmelig agenda eller noe 😋 men hvis du vil bli testet så kan vi jo for all del prøve :) prøve å svare på noe av dette da:

hva har plaget/opptatt meg de siste 2 årene ? 

Hva jobber jeg med? 

Hva VIL jeg heller jobbe med? 

Har jeg noen dyr? Hvilke? 

Og hvis du klarer å svare på disse spørsmålene:

Møter jeg kjærligheten snart? Gjerne fortelle litt rundt det :)

takk for svarene på forhånd :)

 

 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er født på nittitallet, du har lyst, bølgete hår og tatovering på armen(e). Du har rotter som kjærledyr. Tror som liten hadde du en langhåret kanin du var veldig glad i.Jeg tror du jobber innen helsevesenet - eller noe PR/kontor-aktig- du ville helst jobbe med noe kreativt. Jeg ser noe om å drive med sosiale medier for bedrift. Du kunne gjerne tenkt deg å leve av youtube.

Jeg tror kjærligheten er en fra fortiden, en som du hadde en slags relasjon til på videregående, eller iallefall før fylte 20. Dere kommer til å finne sammen igjen Og det blir dere lenge.

Tror du er litt kontrollfreak, og at du i ekstreme tilfeller kan la det gå ut av deg selv. Tror du har slitt med å akseptere deg selv og at du i perioder har slitt med at du har blitt for tynn, og ikke tatt vare på deg selv.

Du er en flott person, mye mer verdifull enn du selv er klar over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mierin skrev:

Du er født på nittitallet, du har lyst, bølgete hår og tatovering på armen(e). Du har rotter som kjærledyr. Tror som liten hadde du en langhåret kanin du var veldig glad i.Jeg tror du jobber innen helsevesenet - eller noe PR/kontor-aktig- du ville helst jobbe med noe kreativt. Jeg ser noe om å drive med sosiale medier for bedrift. Du kunne gjerne tenkt deg å leve av youtube.

Jeg tror kjærligheten er en fra fortiden, en som du hadde en slags relasjon til på videregående, eller iallefall før fylte 20. Dere kommer til å finne sammen igjen Og det blir dere lenge.

Tror du er litt kontrollfreak, og at du i ekstreme tilfeller kan la det gå ut av deg selv. Tror du har slitt med å akseptere deg selv og at du i perioder har slitt med at du har blitt for tynn, og ikke tatt vare på deg selv.

Du er en flott person, mye mer verdifull enn du selv er klar over.

Takk for svar :) at jeg er født på nittitallet stemmer jo selvfølgelug ut ifra de andre tingene jeg har skrevet her. Og at jeg er blond. Har ikke tatoveringer på armene og heller ikke rotter som kjæledyr, hadde 3 kaniner når jeg var liten i en kort periode med de var korthåret, hadde mange andre dyr også. Kunne aldri tenke meg å jobbe med youtube eller sosiale medier.. men stdmmer at jeg jobber innen helse:) har aldri vært for tynn og alltid tatt godt vare på utseende, har deriomt slitt med litt vektøkning i vansklige perioder, men det har stabilisert seg raskt igjrn tilbake til normalen. 

Klarer du å se noe om når jeg finner tilbake til denne tidligere kjæresten ? Alle jeg har hatt relasjoner til er i faste trygge forhold, en av dem er tilogmed gift! Men han hadde jeg aldri villet ha uansett. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) at jeg er født på nittitallet stemmer jo selvfølgelug ut ifra de andre tingene jeg har skrevet her. Og at jeg er blond. Har ikke tatoveringer på armene og heller ikke rotter som kjæledyr, hadde 3 kaniner når jeg var liten i en kort periode med de var korthåret, hadde mange andre dyr også. Kunne aldri tenke meg å jobbe med youtube eller sosiale medier.. men stdmmer at jeg jobber innen helse:) har aldri vært for tynn og alltid tatt godt vare på utseende, har deriomt slitt med litt vektøkning i vansklige perioder, men det har stabilisert seg raskt igjrn tilbake til normalen. 

Klarer du å se noe om når jeg finner tilbake til denne tidligere kjæresten ? Alle jeg har hatt relasjoner til er i faste trygge forhold, en av dem er tilogmed gift! Men han hadde jeg aldri villet ha uansett. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Må legge til ar jeg ØNSKER meg en tatovrring på den ene underarmen da. Og jeg har ikke veldig bølgete hår, noen ganger kan det være litt bølgete, men som oftest ganske rett, endrer seg litt. Men retter det mye da. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper en lys rosa vårjakke:rodmer:

Anonymkode: 8fe5c...7cc

Hehe, det gjorde jeg i fjord, så det er alerede gjort 😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe, det gjorde jeg i fjord, så det er alerede gjort 😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

:tommelsmil: og noen ganger får du lyst til å danse i regnet :mynona:og du elsker duftene som kommer frem i naturen når det regner :hjerte:

Anonymkode: 8fe5c...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Jeg er  ikke synsk og kan ikke å spå. Jeg tenker at du treffer mannen i ditt liv gjennom en lidenskap du har og at dere dyrker den samme lidenskapen :rodmer:

Anonymkode: 8fe5c...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:tommelsmil: og noen ganger får du lyst til å danse i regnet :mynona:og du elsker duftene som kommer frem i naturen når det regner :hjerte:

Anonymkode: 8fe5c...7cc

Hater å bli våt i håret ute 🙈 men ja, er glad i natur og alle luktene osv, og jeg er glad i regn, elsker at det regner og er overskyet hvis det har vært sol i lengere periode  da koser jeg meg ass

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) at jeg er født på nittitallet stemmer jo selvfølgelug ut ifra de andre tingene jeg har skrevet her. Og at jeg er blond. Har ikke tatoveringer på armene og heller ikke rotter som kjæledyr, hadde 3 kaniner når jeg var liten i en kort periode med de var korthåret, hadde mange andre dyr også. Kunne aldri tenke meg å jobbe med youtube eller sosiale medier.. men stdmmer at jeg jobber innen helse:) har aldri vært for tynn og alltid tatt godt vare på utseende, har deriomt slitt med litt vektøkning i vansklige perioder, men det har stabilisert seg raskt igjrn tilbake til normalen. 

Klarer du å se noe om når jeg finner tilbake til denne tidligere kjæresten ? Alle jeg har hatt relasjoner til er i faste trygge forhold, en av dem er tilogmed gift! Men han hadde jeg aldri villet ha uansett. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Er litt vanskelig å si, føler dette er noen du ble kjent med på videregående/ folkehøyskole/militæret og etter det har dere alltid vært litt til og fra i hverandres liv, men dere har aldri helt mistet kontakten. Det virker som noe veldig langvarig, som om at dere blir gamle sammen og forteller barnebarna om hvordan dere møttes da dere var helt unge... Tror dette bør skje før dere fyller tredve. Får opp 26-27 års alder.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til ar jeg ØNSKER meg en tatovrring på den ene underarmen da. Og jeg har ikke veldig bølgete hår, noen ganger kan det være litt bølgete, men som oftest ganske rett, endrer seg litt. Men retter det mye da. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Er det du ønsker deg skrift, altså et sitat, øverst på ene underarmen? For det var det jeg så for meg, det og en blomst over håndleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mierin skrev:

Er litt vanskelig å si, føler dette er noen du ble kjent med på videregående/ folkehøyskole/militæret og etter det har dere alltid vært litt til og fra i hverandres liv, men dere har aldri helt mistet kontakten. Det virker som noe veldig langvarig, som om at dere blir gamle sammen og forteller barnebarna om hvordan dere møttes da dere var helt unge... Tror dette bør skje før dere fyller tredve. Får opp 26-27 års alder.

Er det du ønsker deg skrift, altså et sitat, øverst på ene underarmen? For det var det jeg så for meg, det og en blomst over håndleddet.

Ja hmm... ja vi får se da om jeg blir sammen med en jeg har kjent lenge, det er jo det jeg håper på jeg føler trenger den tryggheten ved at den jeg blir sammen med kjente med da jeg var barn/ungdom, da de fleste ting skjekke i livet mitt. Er veldig skeptisk til å bli kjent med nye menn nå i den aldern jeg er i nå. Så håper veldig på at det stemmer. 

Nei, sitater syntes jeg er "huff". Jeg ønsker en rosetatovering og kanskje med en sånn diamant, gjerne med svak rosa fage og resten grått. Ellers så skukle jeg gjenre hatt en katt med noe roser rundt eller noe. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2019 den 2.39, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal teste med, er vel bare en i denne tråden som har fått for seg at jeg har noe hemmelig agenda eller noe 😋 men hvis du vil bli testet så kan vi jo for all del prøve :) prøve å svare på noe av dette da:

hva har plaget/opptatt meg de siste 2 årene ? 

Hva jobber jeg med? 

Hva VIL jeg heller jobbe med? 

Har jeg noen dyr? Hvilke? 

Og hvis du klarer å svare på disse spørsmålene:

Møter jeg kjærligheten snart? Gjerne fortelle litt rundt det :)

takk for svarene på forhånd :)

 

 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Jeg sppr ikke, men fpr ofte opp ting om mennesker som stemmer, ddtte styrer jeg ikke selv, men jeg føler at du må tro mer på deg selv at du er god nok som du er. Du har myye omsorg og varme i deg. Ta deg selv på alvor❣️

Anonymkode: d84a9...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en analytiker og overtenker ofte. Full av omsorg for andre. Litt redd /"skadeskutt" ifht kjærlighet. En mann med brunt hår ønsker å innta livet ditt. Han er bare litt eldre enn deg. Han har litt spesiell musikksmak.

Du tror på noen løgner om deg selv men vet innerst inne at det er løgn. La det fare. Du er bra nok som du er og trenger ikke endre på noe av det du ønsker å endre på. Vær litt tålmodig ifht kjærligheten og om det stemmer med denne bring årsdebut ikke være redd for å sende han en sms. Det vil ordne seg. 

Anonymkode: db81f...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.2.2019 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Er i midten av 20 årene, har blondt hår, er slank. Har resting bitchface, men sjeldent i dårlig humør uttad. Tall og juridiske greier er ikke min sterke side og noe jeg får vondt i hode av å bare tenke på 😅 er veldig praktisk av meg. Kjenner ingen som heter hans og har aldri hatt hund og kommer ikke til å få meg det om ikke en eventuell samboer ønsker det og vil ta ansvaret for det. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Traff på noe da, alder og hårfarge ☺ Og muligens humør utad da ihvertfall. Nå når jeg skriver dette får jeg opp to tall: 18 og 32. Sier det deg noe ?

Anonymkode: 64724...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er en analytiker og overtenker ofte. Full av omsorg for andre. Litt redd /"skadeskutt" ifht kjærlighet. En mann med brunt hår ønsker å innta livet ditt. Han er bare litt eldre enn deg. Han har litt spesiell musikksmak.

Du tror på noen løgner om deg selv men vet innerst inne at det er løgn. La det fare. Du er bra nok som du er og trenger ikke endre på noe av det du ønsker å endre på. Vær litt tålmodig ifht kjærligheten og om det stemmer med denne bring årsdebut ikke være redd for å sende han en sms. Det vil ordne seg. 

Anonymkode: db81f...f46

Jeg tror også du har en eller annen form for sykdom. 

Anonymkode: db81f...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff på noe da, alder og hårfarge ☺ Og muligens humør utad da ihvertfall. Nå når jeg skriver dette får jeg opp to tall: 18 og 32. Sier det deg noe ?

Anonymkode: 64724...6a1

Ser at jeg fikk opp tallet 23 sist, når jeg leste en gang til. Det er noe med dette, det kom veldig tydelig opp. 3 og 2. Men jeg tror det skal være 32.

Anonymkode: 64724...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser at jeg fikk opp tallet 23 sist, når jeg leste en gang til. Det er noe med dette, det kom veldig tydelig opp. 3 og 2. Men jeg tror det skal være 32.

Anonymkode: 64724...6a1

Kan forresten være en dato.

Anonymkode: 64724...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...