Gå til innhold

Spå! Se om du treffer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe sykdom eller noe sånt.. har ingen jeg ser grunn til å kutte kontakten med. Kjenner ingen tenåringer eller barn noe særlig godt. 

Den følelsen av å ikke bli hørt eller trodd har hengt lenge i ja.

Er ingen aktive konflikter rundt meg nå. 

Hva er det du tror jeg vinner ? :)

Jeg har ikke hatt noe mann rundt meg siden det ble slutt mellom meg og eksen for 2 år siden. Har ikke kommet over han helt enda, men heller ikke snakket med han i det heletatt siden det ble slutt. Han er i nytt forhold.. tror du det eventuelt kan bety at vi finner tilbake til hverandre da? (Vet ikke om det hadde vært lurt forøvrig) 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

 

Den te åringen kan ikke være en familiemedlem da? Eller kanskje deg selv da du var ung, at det er der al konflikten kommer opp og du kanskje flyttet eller noe?

Tror det er noe med fortiden din du vinner på. 

Kan det være en mann du ikke tror eller tenker på han på kjæreste måte, kanskje en gammel venn?

Det med sykehuset enten så har det vært eller så kommer set. Men virker mer som planlagt. 

Men ikke vet jeg. Klarer ikke helt å skille fortid og nåtid da mye av følelsene er like på deg .... 

Anonymkode: 9d1ba...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Den te åringen kan ikke være en familiemedlem da? Eller kanskje deg selv da du var ung, at det er der al konflikten kommer opp og du kanskje flyttet eller noe?

Tror det er noe med fortiden din du vinner på. 

Kan det være en mann du ikke tror eller tenker på han på kjæreste måte, kanskje en gammel venn?

Det med sykehuset enten så har det vært eller så kommer set. Men virker mer som planlagt. 

Men ikke vet jeg. Klarer ikke helt å skille fortid og nåtid da mye av følelsene er like på deg .... 

Anonymkode: 9d1ba...03f

Nei, ingen tenåringer i familien som jeg kjenner noe spesielt godt til. Så må eventuelt være meg selv da. Flyttet mye og mye surr da jeg var tenåring. Men tenker ikke så mye på det lenger, men det har jo preget meg i noe grad vil jeg tro. 

Da håper jeg du har rett i at jeg vinner på det. Er bare en ting jeg kan vinne på forsåvidt, handler om ganske nær fortid men. 

Er en mann som liker meg som jeg var god venn med i flere år,men jeg har brutt all kontakt med han fordi jeg overhode ikke liker han sånn og det kommer jeg aldri til å gjøre. Han er ikke stabil i det heletatt, så nei kommer aldri til å begynne å like han sånn og har aldri hatt noe intimt med han. Grøsser vel av tanken på det å. Vennskapet ble brutt når han kom med den inrømmelsen. 

Når jeg tenker meg om så skal jeg til en spesialist innen for noe øre nese hals greier, men det er ikke noe alvorlig, men det kan kreve sykehus ja. Men det er ikke noe jeg tenker på og det handler ikke om en sykdom. Mer en bagatell som jeg vil finne ut av. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen tenåringer i familien som jeg kjenner noe spesielt godt til. Så må eventuelt være meg selv da. Flyttet mye og mye surr da jeg var tenåring. Men tenker ikke så mye på det lenger, men det har jo preget meg i noe grad vil jeg tro. 

Da håper jeg du har rett i at jeg vinner på det. Er bare en ting jeg kan vinne på forsåvidt, handler om ganske nær fortid men. 

Er en mann som liker meg som jeg var god venn med i flere år,men jeg har brutt all kontakt med han fordi jeg overhode ikke liker han sånn og det kommer jeg aldri til å gjøre. Han er ikke stabil i det heletatt, så nei kommer aldri til å begynne å like han sånn og har aldri hatt noe intimt med han. Grøsser vel av tanken på det å. Vennskapet ble brutt når han kom med den inrømmelsen. 

Når jeg tenker meg om så skal jeg til en spesialist innen for noe øre nese hals greier, men det er ikke noe alvorlig, men det kan kreve sykehus ja. Men det er ikke noe jeg tenker på og det handler ikke om en sykdom. Mer en bagatell som jeg vil finne ut av. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

 

Håper det beste for deg :) 

Anonymkode: 9d1ba...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ei jente i 20-årene, lyst hår eventuelt striper, sitter på en stol i et rom med ett vindu. Noenlunde slank, blid. Virker ganske fornøyd. Jeg ser også en framtid enten med tall eller noe juridisk. Uansett er det på kontor eller lignende, ikke noe praktisk yrke. Jeg får også opp en hund, muligens en labrador. Og navnet Hans. Og tallet 23.

Anonymkode: 64724...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde en kjæreste midt i ungdoms tiden. Som nå er et litt fjernt minne om en eks. Jeg ser et bilde av dere to. 

Anonymkode: 2d373...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er absolutt noe i det! 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Og tror du har veldig god humor og et godt fint vesen,sjarmerende 

Anonymkode: d84a9...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ei jente i 20-årene, lyst hår eventuelt striper, sitter på en stol i et rom med ett vindu. Noenlunde slank, blid. Virker ganske fornøyd. Jeg ser også en framtid enten med tall eller noe juridisk. Uansett er det på kontor eller lignende, ikke noe praktisk yrke. Jeg får også opp en hund, muligens en labrador. Og navnet Hans. Og tallet 23.

Anonymkode: 64724...6a1

Er i midten av 20 årene, har blondt hår, er slank. Har resting bitchface, men sjeldent i dårlig humør uttad. Tall og juridiske greier er ikke min sterke side og noe jeg får vondt i hode av å bare tenke på 😅 er veldig praktisk av meg. Kjenner ingen som heter hans og har aldri hatt hund og kommer ikke til å få meg det om ikke en eventuell samboer ønsker det og vil ta ansvaret for det. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og tror du har veldig god humor og et godt fint vesen,sjarmerende 

Anonymkode: d84a9...1fb

Jeg får ofte høre at jeg burde bli komiker, er enkelte som knekker sammen i gråt over meg noen ganger over ting jeg ikke egentlig mente så veldig humoristiskt 🤔 kan både være sjarmerende og usjarmerende, men tror kanskje usjarmen min for noen kan være sjarmerende. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde en kjæreste midt i ungdoms tiden. Som nå er et litt fjernt minne om en eks. Jeg ser et bilde av dere to. 

Anonymkode: 2d373...b93

Jeg har hatt 3,5 kjæreste fra jeg var 15 år gammel til jeg var 23. Så vet ikke helt hvem du mener:p 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 3,5 kjæreste fra jeg var 15 år gammel til jeg var 23. Så vet ikke helt hvem du mener:p 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Er det en av de du husker mer enn den andre? Jeg fikk opplevelse av noe veldig positivt. Det var kjærlighet i bildet. Veldig grei fyr. Stemmer det? 

Anonymkode: 2d373...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en av de du husker mer enn den andre? Jeg fikk opplevelse av noe veldig positivt. Det var kjærlighet i bildet. Veldig grei fyr. Stemmer det? 

Anonymkode: 2d373...b93

Nei, ingen av dem var greie. De 2 første har sikkert blitt det med årene, vokst av seg litt adhd og behov for å knulle rundt kanskje. men begge har kjærester. Han siste er fortsatt grusom. Husker best han første og han siste, er de jeg har elsket høyest, veldig høyt, spesielt han siste. Han i midten han skjønner jeg ikke at jeg var sammen med, ikke min type i det heletatt. 

Men nei, aldri vært borti noe veldig grei fyr, faller for de typiske badboysa. Men kjærlighet har det ihvertfall vært ifra min side. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/11/2019 at 1:17 AM, AnonymBruker said:

Fisker jeg? Nei jeg vil før jeg spør direkte vite om personen treffer på noe eller ikke... Men hvis du har noen knep i lomma med spåing så kan du jo svare på det jeg spør om først og fremst. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

 

On 2/11/2019 at 1:50 AM, AnonymBruker said:

Hva så? Hva har det med saken å gjøre? om noen skriver noe som stemmer på meg her, så er det opp til dem om de vil svare vidre på noen spørsmål 🤔 du får det til å høres ut som at jeg bedriver kriminalitet her... 👍😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Ja, det er helt opp til vedkommende. Men at du driver og "tester" folk før du eventuelt spør om det du faktisk lurer på er bare å kaste bort folks tid. 

Og du kunne ha vært ærlig om det i HI. Eller er det noe du forventet at folk burde ha "sett"?

Anonymkode: 9846f...9af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det er helt opp til vedkommende. Men at du driver og "tester" folk før du eventuelt spør om det du faktisk lurer på er bare å kaste bort folks tid. 

Og du kunne ha vært ærlig om det i HI. Eller er det noe du forventet at folk burde ha "sett"?

Anonymkode: 9846f...9af

Hvordan er det å sløse bort folks tid? Er ikke kg til litt for å dekke kjedsomhet da? Syntes du det virker som jeg har testet folk da? Jeg har fått svar på hovedinnlegget, noe mer enn det kan jeg ikke be om, folk ser ikke mer enn de ser, jeg spør bare vidre på det dem alerede har sett, det er vel ikke noe overraskende det ?

Syntes det der blir veldig mistenksomt og rart, og du sløser faktisk bort min tid. Folk bestemmer heeeelt selv om de vil svare noe i tråden eller ikke. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det å sløse bort folks tid? Er ikke kg til litt for å dekke kjedsomhet da? Syntes du det virker som jeg har testet folk da? Jeg har fått svar på hovedinnlegget, noe mer enn det kan jeg ikke be om, folk ser ikke mer enn de ser, jeg spør bare vidre på det dem alerede har sett, det er vel ikke noe overraskende det ?

Syntes det der blir veldig mistenksomt og rart, og du sløser faktisk bort min tid. Folk bestemmer heeeelt selv om de vil svare noe i tråden eller ikke. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

😂😂😂

 

Jeg spår at denne tråden ikke gikk helt slik du hadde ønsket. 

Anonymkode: d2a77...aec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

 

Jeg spår at denne tråden ikke gikk helt slik du hadde ønsket. 

Anonymkode: d2a77...aec

Hadde ikke noe forventninger, men jo, den gikk over mine forventninger. men hun/han sløser bort min tid ved å spore av å drive å "kriminalisere" noe så uskyldig. Hun/han forstår ikke at jeg ikke har skjult noe i innlegget eller prøver å fiske frem noe. Hva skulle det vært godt for ? Det sier seg jo selv at jeg spør vidre på svar jeg har fått hvis det stemmer. Hvis en sier: jeg ser en gutt med rødt hår. Da sier jeg: jaha, hva er det med den gutten da? (Fordi jeg har hatt en relasjon til en med rødt hår, så det stemmer forsåvidt) hvis en sier: du har hund. Så sier jeg: nei jeg har ikke hund (og dermed ingen flere spørsmål rundt det, fordi det ikke stemte.) Sier ikke det seg selv at man gjør det på den måten? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 3,5 kjæreste fra jeg var 15 år gammel til jeg var 23. Så vet ikke helt hvem du mener:p 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Hvem er den halve 😂

Anonymkode: d84a9...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er den halve 😂

Anonymkode: d84a9...1fb

3 ordentlige, og et par sånne jeg har holdt på med en stund... Derfor omtalte jeg de for 0,5 😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Jeg lager denne tråden litt for moroskyld. Jeg lurer på om noen her som kan eller tror de kan spå eller "se" ting (På Hvilken som helst måte) kan skrive her hva de får opp om meg, fortid, nåtid, fremtid. Gjerne noe om kjærlighet i fremtiden! Skriv absolutt alt du skulle fått opp om så det er utseende, hva som helst :) blir gøy å se om noen treffer! 😛 (Bare vær så snill og ikke skriv useriøse ting selvom tråden er for moroskyld) 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Blåturkis er en farge du liker godt?

Anonymkode: 8fe5c...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blåturkis er en farge du liker godt?

Anonymkode: 8fe5c...7cc

Mørk blå men ikke turkis så veldig. Kommer an på hvilken nyanse, er den turkise i pastell så liker jeg det 😛

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...