Gå til innhold

Spå! Se om du treffer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og evt.din aura.

Anonymkode: 5ecb7...3c9

Er det negativt eller positivt ? :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..komplekst spørsmål ,da jeg er nøytral i og med at jeg ikke kjenner deg.

Men generelt liker jeg sterk energi:)

Anonymkode: 5ecb7...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For tiden er det ingenting som kommer og går,... stemmer at jeg er rastløs og venter på et svar, er håpet for det svaret ute tror du ? Men er rastløs over flere ting da. Kjenner ingen fra utlandet, men skal på båt snart for å reise til utlandet selv. Kjenner ingen liten jente med lyst krøllete hår.

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Får ikke opp noe mer. 

Jenta med det lyse håret er i forbindelse med båten. 

Anonymkode: c62c2...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke opp noe mer. 

Jenta med det lyse håret er i forbindelse med båten. 

Anonymkode: c62c2...be0

Okey, men håper ikke jeg møter en liten jente på den partybåten jeg skal på. Isåfall er det noen alkoholiserte foreldre som har tatt henne med, så redder jeg henne. 😅håper ikke det da... Men takk for svar :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm..komplekst spørsmål ,da jeg er nøytral i og med at jeg ikke kjenner deg.

Men generelt liker jeg sterk energi:)

Anonymkode: 5ecb7...3c9

En sterk følelsesmessig energi har jeg ihvertfall, både på godt og vondt! 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva det kan være i forbindelse med ? Jeg et slags forhold til tallet 10, men klarer du å se hva det er ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Var bare det jeg fikk opp. Og bokstaven S.

Anonymkode: b81e8...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var bare det jeg fikk opp. Og bokstaven S.

Anonymkode: b81e8...121

Bokstaven S har jeg ingen forbindelse til.. Men hva kan det bety da? Hva som helst? Som at jeg får en slange i gave eller at neste kjæreste begynner på S ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bokstaven S har jeg ingen forbindelse til.. Men hva kan det bety da? Hva som helst? Som at jeg får en slange i gave eller at neste kjæreste begynner på S ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Det vil vel tiden vise :)

Anonymkode: b81e8...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at du har hatt en litt rotete oppvekst,med endel opp og nedturer at du er positiv og sterk og har kommet langt. Er det noe i dette TS..

Anonymkode: d84a9...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med han eventuelt da ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Vet ikke han ser litt lur ut , m strikkegenser. 

Releterer du til dette «synet»? 

Anonymkode: 3de91...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at du har hatt en litt rotete oppvekst,med endel opp og nedturer at du er positiv og sterk og har kommet langt. Er det noe i dette TS..

Anonymkode: d84a9...1fb

Ja det er absolutt noe i det! 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke han ser litt lur ut , m strikkegenser. 

Releterer du til dette «synet»? 

Anonymkode: 3de91...177

🤔 var litt betatt av en med rødt kort hår for 5 år siden kanskje, rødt hår er ikke helt min smak, men han var noe for seg selv😅. Aldri sett han i strikkegenser da. Om han ser så lur ut vet jeg ikke, han er ihvertfall en funnyguy. Kjenner ingen andre med rødt kort hår ihvertfall. Har ingenting med han å gjøre den dag idag. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke han ser litt lur ut , m strikkegenser. 

Releterer du til dette «synet»? 

Anonymkode: 3de91...177

? :) 

Anonymkode: 3de91...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? :) 

Anonymkode: 3de91...177

Jeg har svart deg :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Jeg lager denne tråden litt for moroskyld. Jeg lurer på om noen her som kan eller tror de kan spå eller "se" ting (På Hvilken som helst måte) kan skrive her hva de får opp om meg, fortid, nåtid, fremtid. Gjerne noe om kjærlighet i fremtiden! Skriv absolutt alt du skulle fått opp om så det er utseende, hva som helst :) blir gøy å se om noen treffer! 😛 (Bare vær så snill og ikke skriv useriøse ting selvom tråden er for moroskyld) 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

 

Jeg er ikke flink og gjør dette bare på meg selv og noen av mine venner. Men prøver.

Det jeg får opp på deg er uro, sykdom, mentalt press, det du vil er fred og ro. Har du vært inne på synehus eller skal du?

Du trenger tid for deg selv. Vil du ha det bra så må du kutte ut kontakten med flere og bare orøce å finne deg selv. 

Jeg får opp bare konflikter, krangling rundt deg. En trist følelse som om du ikke blir hørt eller trodd.

Jeg for opp et barn også, kan være en tenåring. Veldig snill. For opp noe frykt rundt her, men vet ikke helt hva. 

Jeg får opp at etter måneder med mye vondt så vinner du. Du løser problemene. 

I kjærligheten så får jeg opp at du må åpne ditt hjerte, du må tilgi og glemme. Jeg får opp at han du har rundt deg kan være den rette om dere begge virkelig ønsker det, men dere må ikke gi opp med en gang en hindring kommer.

 

Wish you all the best :)

 

Anonymkode: 9d1ba...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er ikke flink og gjør dette bare på meg selv og noen av mine venner. Men prøver.

Det jeg får opp på deg er uro, sykdom, mentalt press, det du vil er fred og ro. Har du vært inne på synehus eller skal du?

Du trenger tid for deg selv. Vil du ha det bra så må du kutte ut kontakten med flere og bare orøce å finne deg selv. 

Jeg får opp bare konflikter, krangling rundt deg. En trist følelse som om du ikke blir hørt eller trodd.

Jeg for opp et barn også, kan være en tenåring. Veldig snill. For opp noe frykt rundt her, men vet ikke helt hva. 

Jeg får opp at etter måneder med mye vondt så vinner du. Du løser problemene. 

I kjærligheten så får jeg opp at du må åpne ditt hjerte, du må tilgi og glemme. Jeg får opp at han du har rundt deg kan være den rette om dere begge virkelig ønsker det, men dere må ikke gi opp med en gang en hindring kommer.

 

Wish you all the best :)

 

Anonymkode: 9d1ba...03f

Ikke noe sykdom eller noe sånt.. har ingen jeg ser grunn til å kutte kontakten med. Kjenner ingen tenåringer eller barn noe særlig godt. 

Den følelsen av å ikke bli hørt eller trodd har hengt lenge i ja.

Er ingen aktive konflikter rundt meg nå. 

Hva er det du tror jeg vinner ? :)

Jeg har ikke hatt noe mann rundt meg siden det ble slutt mellom meg og eksen for 2 år siden. Har ikke kommet over han helt enda, men heller ikke snakket med han i det heletatt siden det ble slutt. Han er i nytt forhold.. tror du det eventuelt kan bety at vi finner tilbake til hverandre da? (Vet ikke om det hadde vært lurt forøvrig) 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er skeptisk og tror ikke du kommer til å få så mye vettugt ut av denne tråden. Du er singel og selv om du ikke har troa på den store kjærligheten så håper du på å finne "den rette". Eksen din er ikke den rette og det vet du innerst inne.
Du har hund og ser på turene med hunden som terapi mot dine tendenser til depresjon og/eller angst.

 

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Du er skeptisk og tror ikke du kommer til å få så mye vettugt ut av denne tråden. Du er singel og selv om du ikke har troa på den store kjærligheten så håper du på å finne "den rette". Eksen din er ikke den rette og det vet du innerst inne.
Du har hund og ser på turene med hunden som terapi mot dine tendenser til depresjon og/eller angst.

 

:nigo:

Kanskje noe av det første du sier stemmer, men har aldri hatt hund, fordi jeg ikke orker tanken på å gå turer tidlig morgen og sen kveld. Er glad i hunder ellers og alle andre dyr :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noe av det første du sier stemmer, men har aldri hatt hund, fordi jeg ikke orker tanken på å gå turer tidlig morgen og sen kveld. Er glad i hunder ellers og alle andre dyr :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Jaja, det var nå verdt et forsøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Jaja, det var nå verdt et forsøk :ler:

Hehe, ja! 😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...