Gå til innhold

Spå! Se om du treffer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lager denne tråden litt for moroskyld. Jeg lurer på om noen her som kan eller tror de kan spå eller "se" ting (På Hvilken som helst måte) kan skrive her hva de får opp om meg, fortid, nåtid, fremtid. Gjerne noe om kjærlighet i fremtiden! Skriv absolutt alt du skulle fått opp om så det er utseende, hva som helst :) blir gøy å se om noen treffer! 😛 (Bare vær så snill og ikke skriv useriøse ting selvom tråden er for moroskyld) 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare spør om det du lurer på istedenfor å fiske? 

Anonymkode: 9846f...9af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare spør om det du lurer på istedenfor å fiske? 

Anonymkode: 9846f...9af

Fisker jeg? Nei jeg vil før jeg spør direkte vite om personen treffer på noe eller ikke... Men hvis du har noen knep i lomma med spåing så kan du jo svare på det jeg spør om først og fremst. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Du er overtroisk. Traff jeg? 😶

Nei ikke egentlig. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du fisker åpenbart. 

Eventuelt driver du og tester folk før du vil spørre om det du egentlig lurer på. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fisker jeg? Nei jeg vil før jeg spør direkte vite om personen treffer på noe eller ikke... Men hvis du har noen knep i lomma med spåing så kan du jo svare på det jeg spør om først og fremst. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

 

Anonymkode: 9846f...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du fisker åpenbart. 

Eventuelt driver du og tester folk før du vil spørre om det du egentlig lurer på. 

 

Anonymkode: 9846f...9af

Hva så? Hva har det med saken å gjøre? om noen skriver noe som stemmer på meg her, så er det opp til dem om de vil svare vidre på noen spørsmål 🤔 du får det til å høres ut som at jeg bedriver kriminalitet her... 👍😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva så? Hva har det med saken å gjøre? om noen skriver noe som stemmer på meg her, så er det opp til dem om de vil svare vidre på noen spørsmål 🤔 du får det til å høres ut som at jeg bedriver kriminalitet her... 👍😅

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Hadde du spurt direkte om det du lurer på hadde jeg svart deg på det, isteden for å "gjette" at du fisker. ;)

Anonymkode: 9846f...9af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du spurt direkte om det du lurer på hadde jeg svart deg på det, isteden for å "gjette" at du fisker. ;)

Anonymkode: 9846f...9af

Hovedpoenget mitt er ikke å fiske eller å få svar på noe spesielt. Det er faktisk bare for å se om noen klarer å si noe som er helt on point ved meg. Hvis noen treffer veldig så hadde det vært gøy å stille flere spørsmål ja. Men ikke vits å kverulere eller spore av tråden min. Enten så skriver du det du ser, eller så skriver du ingenting... 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått bekreftet / avkreftet om det jeg får opp stemmer av ts’er i tilsvarende tråder. Merkelig. 

Anonymkode: 3de91...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått bekreftet / avkreftet om det jeg får opp stemmer av ts’er i tilsvarende tråder. Merkelig. 

Anonymkode: 3de91...177

Jeg laget en tråd om noe lignende men ikke det samme overhode, men det et for over 1 år siden, så tror du har feil der. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp rødt kort hår. En gutt? 

Anonymkode: 3de91...177

Hva er det med han eventuelt da ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk opp tallet 10.

Anonymkode: b81e8...121

Vet du hva det kan være i forbindelse med ? Jeg et slags forhold til tallet 10, men klarer du å se hva det er ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk opp sterk energi.

Anonymkode: 5ecb7...3c9

At jeg har sterk energi? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en følelse av at det er en som kommer og går. H*n er litt tullete og kanskje en smule barnslig? Det er ikke deg selv, men kanskje en venn eller en kjæreste? Jeg føler også at det er noe du går å venter på og er egentlig litt for rastløs. Du venter på et svar kanskje? Jeg ser en stor båt som er på vei til «deg».. Venter du på noen eller er det kanskje noen som kommer på ferie til deg? Ser en liten søt jente med lyst, kort og krøllete hår som ser opp til deg. 

 

Spennende å få svar på om noe stemte:)

Anonymkode: c62c2...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har sterk energi? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Jepp, og evt.din aura.

Anonymkode: 5ecb7...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får en følelse av at det er en som kommer og går. H*n er litt tullete og kanskje en smule barnslig? Det er ikke deg selv, men kanskje en venn eller en kjæreste? Jeg føler også at det er noe du går å venter på og er egentlig litt for rastløs. Du venter på et svar kanskje? Jeg ser en stor båt som er på vei til «deg».. Venter du på noen eller er det kanskje noen som kommer på ferie til deg? Ser en liten søt jente med lyst, kort og krøllete hår som ser opp til deg. 

 

Spennende å få svar på om noe stemte:)

Anonymkode: c62c2...be0

For tiden er det ingenting som kommer og går,... stemmer at jeg er rastløs og venter på et svar, er håpet for det svaret ute tror du ? Men er rastløs over flere ting da. Kjenner ingen fra utlandet, men skal på båt snart for å reise til utlandet selv. Kjenner ingen liten jente med lyst krøllete hår.

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...