Gå til innhold

Spå! Se om du treffer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er en av to søsken, mulig du er yngst av to søstre? Blond i håret, med blått blikk...? Jobb gikk foran studier - var det lurt? Er det det svaret du lurer på? Stort foran smått, vet ikke helt hva det betyr... En bekymring du gjerne vil se løst. 

Anonymkode: 0fd21...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en analytiker og overtenker ofte. Full av omsorg for andre. Litt redd /"skadeskutt" ifht kjærlighet. En mann med brunt hår ønsker å innta livet ditt. Han er bare litt eldre enn deg. Han har litt spesiell musikksmak.

Du tror på noen løgner om deg selv men vet innerst inne at det er løgn. La det fare. Du er bra nok som du er og trenger ikke endre på noe av det du ønsker å endre på. Vær litt tålmodig ifht kjærligheten og om det stemmer med denne bring årsdebut ikke være redd for å sende han en sms. Det vil ordne seg. 

Anonymkode: db81f...f46

Ja, jeg overtenker alt! Og det er slitsomt,men kan virke som en person som ikke gjør det. Jeg hsr masse omsorg for andre ja. Stemmer at jeg er skadeskutt ift kjærlighet. Vet ikke hvem den mannen med brunt hår kan være, kanskje, men usikker siden jeg tror ikke han har noe spesiell musikksmak, men jeg vet faktisk ikke. 

Ja, det har vært noe løgner om meg, som jeg på en måte har begynt å tro på selv selvom jeg vet at det ikke er sant.. 

Det du skrev i et nytt svat med sykdom tror jeg ikke. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff på noe da, alder og hårfarge ☺ Og muligens humør utad da ihvertfall. Nå når jeg skriver dette får jeg opp to tall: 18 og 32. Sier det deg noe ?

Anonymkode: 64724...6a1

18 og 32 sier meg ikke stort nei :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan forresten være en dato.

Anonymkode: 64724...6a1

Ja, bortsettfra at det ikke er noe dato på 32 😂 det blir isåfall neste gang i 2032.. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

18 og 32 sier meg ikke stort nei :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Nei, kanskje det gjør det framover? 3.2.2019 er en dato f eks, som ikke har vært enda. Eller så har vi 2.3.2019 som akkurat har vært. Og så fikk jeg opp navnet Amalie.

Anonymkode: 64724...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en av to søsken, mulig du er yngst av to søstre? Blond i håret, med blått blikk...? Jobb gikk foran studier - var det lurt? Er det det svaret du lurer på? Stort foran smått, vet ikke helt hva det betyr... En bekymring du gjerne vil se løst. 

Anonymkode: 0fd21...1d5

Nei, jeg er ikke en av to søstre og jeg har studert og har fast jobb innen det. Men vil bli noe annet kanskje. Men det er ikke svaret jeg lurer på. Stort forran smått vet ikke jeg heller... tja, har vel noen små bekymringer jeg gjerne vil ha løst ja :)

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kanskje det gjør det framover? 3.2.2019 er en dato f eks, som ikke har vært enda. Eller så har vi 2.3.2019 som akkurat har vært. Og så fikk jeg opp navnet Amalie.

Anonymkode: 64724...6a1

Jaa, motsatt kanskje 😅 får vente å se den 2.3.2019! Amalie kjenner jeg ingen som heter 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To brudd i ben, håndball eller annen ballsport, april/mars

Anonymkode: efaf4...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

To brudd i ben, håndball eller annen ballsport, april/mars

Anonymkode: efaf4...30a

Aldri knekt noe og jeg er livredd flyvende baller. 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk tre kort på deg, og fikk følgende:

Familie trøbbel. Tap av noe. Gode tider i vente, uventet hell i noe. Lykkelig liv, og noe som symboliserer udødelighet.

Anonymkode: 64724...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trakk tre kort på deg, og fikk følgende:

Familie trøbbel. Tap av noe. Gode tider i vente, uventet hell i noe. Lykkelig liv, og noe som symboliserer udødelighet.

Anonymkode: 64724...6a1

Høres jo bra ut! Familietrøbbel og tap av noe stemmer :) håper resten stemmer også. Pleier kortene du trekker å stemme ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo bra ut! Familietrøbbel og tap av noe stemmer :) håper resten stemmer også. Pleier kortene du trekker å stemme ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

De stemmer så bra at det er helt nifst. Jeg tar dem faktisk veldig sjelden fram. Jeg fikk opp utroskap på ei veninne en gang. Vi lo bare av det, det kunne jo ikke stemme lissom. De hadde vært sammen i fem år og hadde det kjempebra sammen, det trodde hvertfall hun. Så gikk det bare noen uker, og så avslørte typen hennes at han hadde vært utro.

Det har stemt med så mye, alt fra uventet flytting, tyveri og plutselig flaks, gjerne økonomisk, at jeg er faktisk litt forsiktig med dem. Håper noe av det som er bra stemmer for deg☺ Kanskje du skal levere inn en lottokupong?😀

Anonymkode: 64724...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De stemmer så bra at det er helt nifst. Jeg tar dem faktisk veldig sjelden fram. Jeg fikk opp utroskap på ei veninne en gang. Vi lo bare av det, det kunne jo ikke stemme lissom. De hadde vært sammen i fem år og hadde det kjempebra sammen, det trodde hvertfall hun. Så gikk det bare noen uker, og så avslørte typen hennes at han hadde vært utro.

Det har stemt med så mye, alt fra uventet flytting, tyveri og plutselig flaks, gjerne økonomisk, at jeg er faktisk litt forsiktig med dem. Håper noe av det som er bra stemmer for deg☺ Kanskje du skal levere inn en lottokupong?😀

Anonymkode: 64724...6a1

Jøss, blir spennende å se da! 😄 ja jeg får jo nesten gjøre det da! Kan ikke la vær å gjøre det når jeg får slike "tips". Vinner jeg skal jeg oppdatere 😎

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De stemmer så bra at det er helt nifst. Jeg tar dem faktisk veldig sjelden fram. Jeg fikk opp utroskap på ei veninne en gang. Vi lo bare av det, det kunne jo ikke stemme lissom. De hadde vært sammen i fem år og hadde det kjempebra sammen, det trodde hvertfall hun. Så gikk det bare noen uker, og så avslørte typen hennes at han hadde vært utro.

Det har stemt med så mye, alt fra uventet flytting, tyveri og plutselig flaks, gjerne økonomisk, at jeg er faktisk litt forsiktig med dem. Håper noe av det som er bra stemmer for deg☺ Kanskje du skal levere inn en lottokupong?😀

Anonymkode: 64724...6a1

 

Kan du spå meg? 🙏🏼

Anonymkode: 89042...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en speiell person som du går rundt og tenker på kanskje en eks? Eller en far, det er noen i dette forholde mellom den personen som du selv vet kunne ha hvert bedre.

For også opp at du er under stress og press ofte er det kanskje pga sykdom? 

Har du bestilt en reise? Reiser du så blir du syk. Pass på at du ikke blir matforgiftet : )

Litt vanskelig å spå uten Navn. 

Anonymkode: 5eb68...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en speiell person som du går rundt og tenker på kanskje en eks? Eller en far, det er noen i dette forholde mellom den personen som du selv vet kunne ha hvert bedre.

For også opp at du er under stress og press ofte er det kanskje pga sykdom? 

Har du bestilt en reise? Reiser du så blir du syk. Pass på at du ikke blir matforgiftet : )

Litt vanskelig å spå uten Navn. 

Anonymkode: 5eb68...c86

Det første du sier stemmer. 

Er under stress og press innimellom men ikke pga noe sykdom. 

Skal reise snart men bare til danmark. 

Navnet mitt kan jeg ikke si.. er så få som heter det. Er det noe annen informasjon som kunne gjort det lettere da? Som stjernetegn, fødselsår osv ? 

Anonymkode: 3d6c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...