Gå til innhold

Har jeg voldtatt mannen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger seriøs hjelp! 

Mannen min og jeg snakket for litt siden om å krydre opp sexlivet vårt igjen. Ett av tiltakene var å ta oss tid til sex om morgenen. Dette gjorde vi ofte før vi fikk barn, men i småbarnsperioden ble dette heeelt borte for oss. Nå er barna så store at de trives med å stå opp selv og kose seg med TVen før vi voksne står opp. Det gir oss tid og rom til å ha morgensex innimellom. 

Her en dag våknet jeg tidlig, før barna til og med. Da benyttet jeg sjansen. Han responderte og det endte med at vi hadde sex. Jeg styrte showet men han var helt med. 

Senere samme dag kommenterte jeg hvor deilig den stunden var, og mannen min så på meg som et spørsmålstegn. Han kan ikke huske at vi hadde sex og tuller nå med at jeg har voldtatt han 😱 jeg forstår ikke hvordan dette er mulig. Jeg ville definitivt ikke voldta han heller og har fått sykt dårlig samvittighet! Samtidig forstår jeg ikke hvordan det er mulig. Han var helt med på notene og ingenting tydet på at han sov. 

Jeg tror at han tuller med meg men isåfall er det veldig slemt. Han ser at jeg ikke syns det er morsomt med voldtektsvitsene hans.... 

Anonymkode: 59087...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du synes ikke det er morsomt med voldtektsvitser. Ikke jeg heller. Jeg misliker trolleinnlegg om voldtekt enda mindre.

Anonymkode: 58056...406

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Man tuller ikke med voldtekt :fy_fy:

Dette sier jeg til mannen min også. 

Anonymkode: 59087...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at han tuller med meg

Snakk ut med han å få greie på om han tuller eller ikke.

Anonymkode: 55895...56b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det er morsomt med voldtektsvitser. Ikke jeg heller. Jeg misliker trolleinnlegg om voldtekt enda mindre.

Anonymkode: 58056...406

Så du tror det er et trolleinnlegg? Kan være enig i at dette ikke er det beste innlegget på KG akkurat nå, men det er et reelt et. Som bruker av KG ønsket jeg å få andre sine synspunkter. 

Anonymkode: 59087...812

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Catalina Culès said:

Man tuller ikke med voldtekt :fy_fy:

man kan tulle med absolutt alt.

Visste du forresten at 4 av 5 synes gruppevoldtekt er en positiv opplevelse?

Anonymkode: 74d82...b68

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

man kan tulle med absolutt alt.

Visste du forresten at 4 av 5 synes gruppevoldtekt er en positiv opplevelse?

Anonymkode: 74d82...b68

Man kan tulle ja, men det sier ganske mye om kvaliteten på humoren en er i besittelse av.

Hva betyr det siste du skrev? 

Glem spørsmålet. Jeg skjønte det ett sekund etter at jeg sendte. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av.

Noen ganger når man våkner og så sovner igjen kort tid etter husker man ikke hva som har skjedd i den korte tida man var våken.

Han hadde tydeligvis lyst, ellers ville han vel ikke deltatt.

Sjansen er jo stor for at mannen din ville ha vært med om han var 100% våken også.

Det eneste som betyr noe er hva mannen din føler om det som skjedde, og han føler tydeligvis at det var helt greit og problemfritt. Så da er det ingen voldtekt. Kjør på i framtida og ikke ha noe dårlig samvittighet!

Anonymkode: c68bd...221

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da benyttet jeg sjansen. Han responderte og det endte med at vi hadde sex. Jeg styrte showet men han var helt med. 

Senere samme dag kommenterte jeg hvor deilig den stunden var, og mannen min så på meg som et spørsmålstegn. Han kan ikke huske at vi hadde sex og tuller nå med at jeg har voldtatt han

Var han våken da dere hadde sex? Du skriver at han tuller med at du har voldtatt han. Altså vet du at han tuller?

Anonymkode: 55895...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan ikke voldta. Historien er bare tull.

Har du noen gang hørt en hund som har tatt selvmord? Nei selvsagt ikke, for det går ikke. Det er sånn naturen er skrudd sammen.

Anonymkode: 30749...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan ikke voldta.

Anonymkode: 30749...98b

Selvfølgelig kan kvinner voldta! :opplyser:

Anonymkode: 55895...56b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan kvinner voldta! :opplyser:

Anonymkode: 55895...56b

Han mente at mannfolk kan ikke bli voldtatt av kvinner. 

han mente at intet mannfolk føler seg voldtatt så lenge det er kvinne som har sex med ham.

han mente også at så lenge mannen får reisning så er mannen tent og klar for sex. 

( ikke skyt meg, jeg er bare oversetteren )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner kan ikke voldta. Historien er bare tull.

Har du noen gang hørt en hund som har tatt selvmord? Nei selvsagt ikke, for det går ikke. Det er sånn naturen er skrudd sammen.

Anonymkode: 30749...98b

Bikkja til naboen hang seg i fra hundehuset med halsbåndet, så aldri si aldri.

Anonymkode: 60eb0...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan ikke voldta. Historien er bare tull.

Har du noen gang hørt en hund som har tatt selvmord? Nei selvsagt ikke, for det går ikke. Det er sånn naturen er skrudd sammen.

Anonymkode: 30749...98b

Innlegget ditt henger ikke på greip. Ikke på noen måte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor sliten er han?

Han sa ikke nei og var tilsynelatende våken (siden han responderte) og ikke ruset på noe heller (eller? Går han på medisiner?), så jeg vil ikke si det var voldtekt. Men er han veldig sliten, så kan det hende han har glemt det. Jeg har selv glemt hele samtaler i stressede perioder.. flere ganger til og med. Nå burde sex være mere minneverdig enn en time lang samtale om fremtidsplaner, men likevel.. spør han om han seriøst ikke husker det. Snakk med han. La han vite at du synes dette er ubehagelig.

Jeg har inntrykk av at mange tuller litt med slikt etter MeeToo og er det akseptabelt å tulle med det blandt vennene hans eller på jobb så kan det hende han ikke tenker mye over det.

Anonymkode: 10194...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...