AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Likar du kaffe/frokost på senga? Jeg syns det er det beste som finns men min kjære syns det er tull så da må jeg lage sjølv. Blir liksom ikke samme swungen over det. Hvorfor setter ikke folk pris på slik kos?? Anonymkode: d3c04...875
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Jeg har aldri fått det og aldri tenkt over det heller. For min del er senga til å sove i. Frokost og kos kan spises i sofaen Anonymkode: 0af08...e21 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Hater konseptet! Vil ikke ha smuler i senga 🙈 Anonymkode: d47c1...671 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Det er det mest upraktiske og ukoslige som finnes av gester. Jeg vil dusje, kle meg og våkne skikkelig før jeg spiser. Flekker og smuler vil jeg ikke ha i senga. Anonymkode: e3ce6...56e 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 Vi har alltid kaffe på senga i helgen. Gjør klar trakteren kvelden før, setter på via app, og bytter på hvem som sniker seg opp og henter kanna. Så ligger vi lenge og drikker kaffe, prater og koser. Hvorfor ikke alle gjør dette? Vel, fordi folk er forskjellige. Er sikkert også mye han liker godt som du ikke er med på. Mannen min hadde nok likt frokost på senga og, men jeg er spiser ikke frokost, og vil uansett ikke ha matsøl i senga. Anonymkode: e2a55...0fa 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er ikke så glad i det, vil stå opp og spise på et annet rom helst, vil ikke ha mat i sengen + at vi liker å ha det kaldt på soverommet. Synes også både folk og soverom lukter litt søvn når man våkner og er ikke så fan av den lukten, liker å komme meg opp, tisse, vaske meg osv Å få servert frokost i stua derimot, det ville jeg satt pris på og syntes var koslig, men det skjer aldri i vårt forhold for jeg står alltid opp først... Anonymkode: abea7...36c
_popcorn_ Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Jeg hater frokost på senga, men elsker stå opp til frokostbord i blant.
Eneri Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 Syns det er godt med en kopp kaffe på nattbordet i helga når vi har god tid, men vil ikke spise i senga. Upraktisk, sølete, har det kaldt på rommet osv. Da er det hyggeligere med en lang frokost ved kjøkkenbordet etter jeg har fått stelt meg litt og har våknet nok til at jeg har lyst på mat. 1
Gjest Gagaen Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Eg har støvsuger og vaskbare sengeklede eg, så det hindrer ikkje meg. Men eg må vel kjøpe meg ein ekstra kaffetrakter og ha i kjelleren der eg har soverom tenkjer eg. Ordne meg sjølv.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 Jeg hater frokost på senga. Men elsker å stå opp til ferdig dekket frokostbord. Jeg har barn, og her har vi kosefrokost i helgene, da har vi god frokost, og kakao, så ser vi på tegnefilm og koser oss under teppe i sofaen. Anonymkode: 8760b...3b0 1
missy_miss Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 Eksen og jeg drakk alltid kaffe i sengen i helgene og leste aviser. Kjempekos:) Frokost i sengen er også koselig, men droppet det siden han griste sånn. 1
EbbaGrønn Skrevet 10. februar 2019 #13 Skrevet 10. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har alltid kaffe på senga i helgen. Gjør klar trakteren kvelden før, setter på via app, og bytter på hvem som sniker seg opp og henter kanna. Så ligger vi lenge og drikker kaffe, prater og koser. Hvorfor ikke alle gjør dette? Vel, fordi folk er forskjellige. Er sikkert også mye han liker godt som du ikke er med på. Mannen min hadde nok likt frokost på senga og, men jeg er spiser ikke frokost, og vil uansett ikke ha matsøl i senga. Anonymkode: e2a55...0fa Det er vår beste helgerutine også! Elsker det ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 Syns det er kjempekos og glad jeg har en mann som liker hverdagsromantikk som det og ofte lager frokost på senga til meg :) Anonymkode: 2de56...98b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Til dere som drikker kaffe før dere har spist: https://www.thisisinsider.com/why-not-to-drink-coffee-on-an-empty-stomach-2017-11 Anonymkode: 8fb20...acf
Shimogamo Skrevet 10. februar 2019 #16 Skrevet 10. februar 2019 Om planen etter frokosten er å se på film eller noe i senga er det greit på en real daffedag i ny og ne (evt. om man er syk). Dersom jeg likevel skal stå opp kan jeg like så godt spise i stua på skikkelig vis.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #17 Skrevet 11. februar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere som drikker kaffe før dere har spist: https://www.thisisinsider.com/why-not-to-drink-coffee-on-an-empty-stomach-2017-11 Anonymkode: 8fb20...acf Har gjort det hver morgen i 20 år, kaffe (opp mot en liter) er eneste jeg får i meg før lunsj. Går helt fint Om du googler en gang til finner du en artikkel som sier akkurat det motsatte, og beskriver helseeffektene av kaffe på tom mage. Anonymkode: e2a55...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #18 Skrevet 11. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Har gjort det hver morgen i 20 år, kaffe (opp mot en liter) er eneste jeg får i meg før lunsj. Går helt fint Om du googler en gang til finner du en artikkel som sier akkurat det motsatte, og beskriver helseeffektene av kaffe på tom mage. Anonymkode: e2a55...0fa Nja... er jo mer forskning som heller mot de negative konsekvensene, men: ok! :-) :-) :-) Anonymkode: 8fb20...acf
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #19 Skrevet 12. februar 2019 Fiks kaffe og frokost til deg selv, og nyt det på senga Anonymkode: 2641d...d56
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #20 Skrevet 12. februar 2019 Eneste gangene jeg har har spist i senga er i starten av graviditetene hvor jeg er så svimmel og kvalm at det er utenkelig å flytte seg til kjøkkenet. Da ligger jeg der og spiser boller, potetgull og lakris og drikker cola som samboeren min forer meg med. Blir masse smuler og skittent i senga. Mat hører hjemme på kjøkkenet. Anonymkode: 51e83...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå