Gå til innhold

Hvorfor er det så mye knivstikking for tiden?


Gjest Calm

Anbefalte innlegg

Jeg liker forresten Frps løsning med portforbud og bøter for foreldrene. Ideelt sett ikke bare redusere, men også frata ytelser. Det må straffe seg å la barna utgjøre trussel for andre. Dessuten så har ingen mindreårige noe ute etter 22-23 å gjøre. Er de der, er det mest sannsynlig noe kriminelt på gang og da må politiet låse dem inn. https://www.tv2.no/a/10414685?fbclid=IwAR2tLYVPO5i19gioxdp_RRzl9iuLa0E5xGqOGh2hQdSLsVC7QoRkR6CKhr4

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Jane Doe86 skrev:

Frp er ingen løsning. De er "controlled opposition".

Du er på vei, Drizzt, men du mangler den vesentlige brikken i puslespillet. Det er din oppgave å finne den.

 

 

Jeg vet at løsningen er enda mer radikal, men med mindre det blir krigstilstander i Norge, kommer det ikke til å skje fordi det mangler vilje hos politikerne å gjøre det på en fredelig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 8.36, Calm skrev:

Altså i Norge. Syns jeg leser om det ukentlig. Både folk som blir stukket med kniv i bolig og ute på gata. 

Kulturberikelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Jane Doe86 said:

Frp er ingen løsning. De er "controlled opposition".

Jeg ser hva du sier der, og jeg er på langt vei enig. Det var da Høyre og FrP lot Sylvi Listhaug bli ofret for en meningsløs filleting som AP løy ihop til å bli fem høns, at mistanken min ble vekket.

At FrP ikke stilte ultimatum til regjeringen om at de trakk seg når Erna undertegnet Global Compact for Migration, er enda verre.

At regjeringen nå lar justisminister Tor Mikkel Wara bli utsatt for det ene etter det andre angrepet i sitt eget hjem, hvor hans mindreårige barn befinner seg, uten at regjeringen fordømmer Black Box Teater for hatefulle ytringer?

Jeg ser regjeringen angripe FrP hver gang de sier noe fornuftig. At FrP finner seg i det, uten å trekke seg og la Erna steke i sine intriger med V og KrF, får meg til å lure på hvor desperate noen kan bli etter makt, så de finner seg i å være regjeringens prygelknabe.  https://no.wikipedia.org/wiki/Prügelknabe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrerunger på barneskolen hvor min mor jobbet, på østkanten i Oslo, gikk rundt med kniver kamuflert som kam i skolegården.

Endret av TrekStar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Husholdning1 said:

👍

...... men tror du @Made4u eller @Gjeste mann kommer til å svare på spørsmålet om hvorfor spore av om å diskutere uomdisktsble tall, i stedet for sak? 

Det er tidlig enda, då det kan enda komme 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Madame Butterfly skrev:

...... men tror du @Made4u eller @Gjeste mann kommer til å svare på spørsmålet om hvorfor spore av om å diskutere uomdisktsble tall, i stedet for sak? 

Det er tidlig enda, då det kan enda komme 😊

Meget tvilsomt. Men du skal ikke se bort fra at de kommer med noen feilaktige beskyldninger mot de som ikke går god for hva de skrover ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...