Gå til innhold

1000,- r som går til lunsj på jobben!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inkl skatt (har subsidiert lunsjavtale) så bruker jeg vel 1200kr i lunsj om jeg spiser hver dag. Har «personalrestaurant» med god kvalitet på maten, så det er helt klart verdt pengene.

Anonymkode: caa37...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forrige jobben brukte jeg ca 700,- for å spise i kantina hver dag. For meg var det verdt det, jeg var singel og fikk spist mye mer variert. Det var veldig godt utvalg, både flere varmretter og god salatbuffet. Lunsjen holdt meg også mett lenge, og det var praktisk da jeg jobbet mye overtid. Tror matbudsjettet gikk litt ned pga dette, kjøpte aldri brød eller pålegg til å ha hjemme. Så hadde ingen dårlig samvittighet for det.

Nå betaler jeg 400 kr,- for kantina. Utvalget er ikke så bra, så jeg har vurdert om jeg heller skal ha matpakke og unne meg en god lunsj ute i uka. 

Anonymkode: df0eb...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2019 at 9:59 PM, AnonymBruker said:

Har matpakke. Siden jeg er ansatt i og lønnes av et annet firma får jeg ikke spise av maten der jeg jobber (de som er ansatt i firmaet blir trukket i lønn for maten). Har ikke mulighet til å betale for mat der jeg jobber eller forlate arbeidsplassen for å kjøpe mat et annet sted. Det ironiske er at det er jeg som tilbereder maten...

Anonymkode: 9fc55...c5f

Hvis du er innleid har du krav på å få tilgang til samme goder som de fast ansatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 300 for at jobben holder alt til lunsj, ganske så greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i lunsjen jeg, gjort det i 4-5 år så jeg tjener vel da på "lunsjen"/evt går hjem litt tidligere noen dager.. 

Jobber mye rundt omkring alene som tekniker, lunsj alene i bilen er bare kjedelig.. 

Anonymkode: 085c7...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...