Gå til innhold

1000,- r som går til lunsj på jobben!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler 450kr for gratis enkel lunsj på jobb. Skiver/knekkebrød med pålegg, vann og kaffi.

Anonymkode: d63fb...0d9

Minus ordet gratis 😆

Anonymkode: d63fb...0d9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra 0 til 2500 kr/mnd. Kommer an på hvor vi arbeider.

1000,- er selvsagt litt, men noen enorm sum er det ikke hvis du har økonomi til det. Matpakke koster noen kroner det også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maks 300kr/mnd.

 En pakke knekkebrød holder i 2 uker. 15kr/pakke. 

Ofte leverpostei på, holder 1,5 dag/boks.  10kr/boks (14 boks/mnd)

20kr/uka for kaffe. 

 

20 arbeidsdager/mnd: 

30 kr knekkebrød 

140 kr leverpostei

80 kr kaffe

totaltt: 270kr/mnd

 

 

 

Anonymkode: 7567c...5d3

Bruker du nesten en helt leverposteiboks pr lunsj?

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler 450kr for gratis enkel lunsj på jobb. Skiver/knekkebrød med pålegg, vann og kaffi.

Anonymkode: d63fb...0d9

Betaler dere 450 for brød med pålegg?:sjokkert:

Anonymkode: 02a2a...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har matpakke hjemmefra, kjøper kun noen ganger noe ekstra på butikken rett utenfor hvis jeg vil ha noe digg. Bruker ikke mer enn 100kr i mnd på sånne ting, har med et par brødskiver med ost / røkt laks og drikker vann. 

Anonymkode: b100f...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med matpakke.

Arbeidsgiver byr på kaffe, te, vann og boblevann.

Anonymkode: d5fff...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben hos oss så fikk man jævlig mye penger for maten. Vi hadde egen kokk - meget dyktig vil jeg også si - som lagde lunch og middag hver eneste dag. Lunch kostet 45 kr, og middag 75 kr. Det var veldig store porsjoner, og mater var som sagt veldig god...det må nevnes at dette var en lønnsom teknologibedrift, og maten var nok helt garantert subsidiert en god del, for du hadde lett betalt 2 til 3 ganger så mye om du skulle kjøpt det samme et annet sted. 

Jeg valgte å kjøpe lunch, som endte på 20 x 45 kr = 900 kr hver mnd

Jeg kunne sikkert smurt matpakke hver dag, og spart et par hundrelapper, men for min del var en god og varm lunch vell verdt de ekstra pengene

Anonymkode: 2d4c7...496

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 550 kr for kantina på jobben. Det inkluderer et varmt måltid, salatbar og fri tilgang på brød og pålegg, samt kaffe/te/melk og to typer juice. 

Da jeg jobbet i Oslo sentrum og ikke hadde verken pauserom eller kantine på jobben gikk det stort sett 100-200 kr/dag til mat. Det ble alt for dyrt i lengden.

Anonymkode: f7913...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker 700,- pr mnd men jeg spiser bare det måltidet og et par knekkebrød til frokost. Minimalt matbudsjett:D 

Anonymkode: 95cbb...3f7

Lukter anoreksi på lang vei med mindre lunsjen din er på 2000 kcal. 

Anonymkode: 6085b...606

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler 550 kr for kantina på jobben. Det inkluderer et varmt måltid, salatbar og fri tilgang på brød og pålegg, samt kaffe/te/melk og to typer juice. 

Da jeg jobbet i Oslo sentrum og ikke hadde verken pauserom eller kantine på jobben gikk det stort sett 100-200 kr/dag til mat. Det ble alt for dyrt i lengden.

Anonymkode: f7913...57e

Hvorfor tok du ikke med matpakke da?

Anonymkode: 02a2a...7a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 450 kr for mat på jobb. Varmmat servert av kokk 2 ganger i uka. Synes det er helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får et varmt måltid/baguett/salat og ubegrenset mengde kaffe hver dag på jobb for 500 kroner i måneden :hoppendeglad:

Anonymkode: 162fc...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 200.- mnd og kan spise og drikke hva jeg vil i kantina. Varme ig kalde retter hver dag laget av kokk.

Kan ikke klage på noe som helst på den utgiften. Vi har gratis trimrom, parkering, kraftige rabatter og bonusordning.

Anonymkode: 50ebc...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 400 kr per person for lunsj på jobben og handler inn felles til alle. Tipper jeg spiser for litt mindre, men ca 400 i mnd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke mye. To pakker knekkebrød, tre paprika og tre pakker skivet hvitost på en mnd. Synes matpakker er kjempegodt så da er det lett å unngå å kjøpe varmmat/fjordland😊

Anonymkode: 34200...85d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal kjøpe lunsj i kantina hver dag i 1 mnd så blir det ca 1200,- 

Så det kommer jo ann på hva du føler du har råd til, hva du får for pengene og hvor høyt budsjettet ditt er ellers.

Selv så kjører jeg en miks mellom kjøpelunsj og matpakke, kjøper stort sett mat fredager hvor det er litt ekstra i kantina og kanskje 1-2 dager til i uka (avhenger av hvor trøtt jeg er på morgenen bla...)

Anonymkode: 6e95f...5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med matpakke,  kan oppbevare pålegg ol i kjøleskap på jobb. Gratis te og kaffe. Hender jeg handler i kantina, 1-2 g i måneden. Da kjøper jeg salat til ca 35 kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Handler alltid i kantina, ca 80 kroner per dag tenker jeg. Blir ekstra pga kjøper alltid brus. Kaffe og te er gratis. Er noen ganger i måneden på seminar, representasjon eller lignende, så da betaler jeg selvsagt ingenting. Men ca 13-1500 i måneden da. 

Anonymkode: 26701...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 0,-

Jeg har fri kost på jobb, får ikke forsyne meg av hva som helst, men får varm lunsj Og middag vis jeg vil, og brødmat eller yoghurt/ frokostblanding. Gratis kaffe og te

Som oftes vanker det også litt dessert vis vi har til overs.

En av de få godene av å jobbe på Hotellkjøkken 

 

Anonymkode: 8ec68...d20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite, jeg har som regel med meg matpakke. 1 - 3 ganger i måneden kjøper jeg kanskje noe varmmat. Ellers går det i medbrakt brød, pålegg og frukt. Te/kaffe får vi gratis. Tipper jeg bruker ca. 200 i måneden.

Anonymkode: d2a30...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du nesten en helt leverposteiboks pr lunsj

Anonymkode: 02a2a...7a0

Spiser 2-3 knekkebrød til lunsj ja. Det er 100g boksen jeg kjøper

Anonymkode: 7567c...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...