Gå til innhold

Betaler jeg mye i bilforsikring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg brukte finansportalen eller hva den nå het, men når jeg hadde funnet en bra pris og gikk videre på selskapets egne sider, var den plutselig mye høyere. 

Har shoppet rundt noen ganger, men om jeg kan spare på ene bilen tar de det igjen på motorsykkelen, så har egentlig gitt opp. Får masse totalkunderabatt og kundeutbytte og har ingen problemer med at de feks melder ut alle kjøretøyene mine slik atjeg får avskiltingsvarsel i posten pga manglende forsikring.... enda jeg betaler hver mnd. Ja, det har skjedd meg og det var kun flaks som gjorde at jeg ikke ble avskiltet på vei til eller fra jobb!!

Anonymkode: e9b0d...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket forsikringsselskap var dette?

Og til de av dere som nevner trafikkforsikring: el-biler betaler kr 0 for den ;) 

Anonymkode: 080f0...cef

gjensidige med tekna rabatt

Anonymkode: aba5f...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at en Audi vil være vesentlig dyrere enn en Kia. Bilene er meget dyrere, av vesentlig dårligere kvalitet mtp pålitelighet (mer veihjelp), blir oftere kjøpt av folk som kjører fort og kræsjer mye (menm generelt og ungdom spesielt) og koster mer i alle ledd fra arbeid til deler.

Anonymkode: 4339f...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på det ja!
liker ikke at de skal vite mitt navn og person-nummer - hadde likt bedre at jeg kunne spørre  - kun med den  nøkkell-infoen jeg vet de trenger.... UTEN å gi dem navn og nummer (på disse kalkulatorene) 
Prøvde meg en gang i fjor med å innhente priser - men opplevde oppfølgingen som svært pågående og ubehagelig.

Anonymkode: 080f0...cef

Oppfølging? Jeg har brukt disse kalkulatorene opp mot hundre ganger og aldri fått en telefon engang med mindre jeg har krysset av for det. Det lønner seg å lese hva man krysser av på nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel høy risiko, er det ikke dem motorene raser på til stadighet? 

Anonymkode: e9b0d...d93

Har jo ikke noe å si om motoren raser så lenge man har nybilgaranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WCKD skrev:

Har jo ikke noe å si om motoren raser så lenge man har nybilgaranti.

Da er det heller ingen vits i å betale på en forsikring på det heller?

Anonymkode: e9b0d...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...