Gå til innhold

Kino for første gang


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cassandra, ikke innlogget

Jeg hadde med meg fire av barna mine på kino igår. Lille jenta på tre og et halv år har ikke vært på kino før. Da kinoen startet satt hun helt rolig og ble helt paralysert av det som skjedde på skjermen foran henne. Jeg for min del satt og kikket mer på henne enn filmen :) Og klumpen i halsen var der gjennom hele forestillingen. Å se ting gjennom barna er så vanvittig nydelig!! Å se hennes forundrede, fascinerte utrykk var så stort!! Sønnen min på 4,5 har vært på kino en gang før, men også han levde seg helt inn i det som skjedde.

Det er så morsomt å se at ungene forstår humoren i filmen, at de skjønner følelsene som ligger til grunn i filmen.

Barna lo og koste seg!! Og jeg gleder meg til neste gang jeg kan ta dem med på noe som er nytt og observere reaksjonene!!

Å være mamma til fem barn er en GAVE!! Å være mor til noen er bare helt utrolig vakkert, og noen ganger så blir jeg påminnet kraften det gir meg.

Ville bare dele det med dere :P Lykkelig som jeg er akkurat nå :P

Filmen vi så var forøvrig "Spirit". Dere har sikkert sett reklame for den? Den var såååååååååååååååå kjekk :) MEN...... det er sikkert ikke alle 3,5 åringer som bør se den.. Den var i grenseland. Men morsom var den!!

Klem fra Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det den om den hesten?

Tenkte jenta mi på fem skulle få sen den, men var i tvil om hun er for lita.

Men da går det sikkert greit, hvis det er den filmen da... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den filmen vi så var den om hesten. Hesten heter Spirit, og er bare helt skjønn. Jeg tror garantert at jenta di på fem kan se den. Filmen er bare helt fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cassandra, Ikke innlogget

Ja, Vinga, det kan du trygt gjøre. Jeg lo og hadde klump i halsen flere ganger. Men....... jeg er kanksje uvanlig sentimental da... og så har jeg heste dilla da..... så klart...hehe... Men en kjekk film.... DET var det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...