Gå til innhold

Er dere klar for vår? 🌷


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare tre uker igjen til det offisielt er vår 😊 Gleder du deg?

Anonymkode: 1dd6c...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Har gledet meg til vår lenge allerede 😁

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn jeg kan huske å ha vært. Det er deilig at det snart er mars, selv om den pessimistiske (eller realistiske?) delen av meg vet at det kan være vinter der ute til langt ut i april. Det er likevel deilig at mørketiden gradvis går over!!

Anonymkode: 44bc0...eb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kall det hva man vil, men "når snøen går og veiene blir bare og tørre igjen" er det jeg gleder meg til. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, først skal vi ha en fin vinter med masse flotte skiturer. Våren får vente til midt i april, og det er gudskjelov lenge til 🤗

Anonymkode: cbbfe...062

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var klar for vår med en gang høsten begynte. Jeg elsker våren, den er så fin! Mildere vær - den følelsen når man kan gå ut døra første gangen uten ytterjakke på, bare en tynn genser eller t-skjorte er helt magisk. Lysere dager, grønnere trær, blomster, åhh. Den er alltid så etterlengtet på vinteren som er så laaaang.

Anonymkode: ba32e...8d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kom ikke våren før i midten av april, så jeg er foreløpig ganske tålmodig.

Derimot er jeg glad det nærmer seg vårjevndøgn, så det blir lysere dager!

Anonymkode: f990c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våren er den årstiden jeg ser minst frem til. Får rett og slett vårdepresjon. Ikke er det sosialt akseptert å ikke like våren heller. Da blir du jo sett på som gal.

Sommer er helt greit. Men gleder meg allerede til høst og vinter igjen. 

Anonymkode: b9719...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vår 1. Mars? Ikke her iallefall...I mars i fjor fikk vi mere snø enn hele vinteren, og om vi skal få mere snø her nå aner jeg ikke hvordan det skal gå med taket :P Men vi fikk iallefall mildvær nå, kanskje våren kommer en gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smilte ekstra over spørsmålet ditt, fordi det var plassert under "Høytider og spesielle anledninger"..  Jeg gleder meg vanvittig til våren, og du har så rett, når våren kommer er det er så absolutt både høytid og spesiell anledning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg! Men jeg går ikke rundt og venter på den med det aller første. Det er jo minst en måned igjen med vintervær, så jeg prøver å glede meg over det også og ikke bare vente på at det skal gå over.

Men deilig at det blir lysere dag for dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2019 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Bare tre uker igjen til det offisielt er vår 😊 Gleder du deg?

Anonymkode: 1dd6c...0c5

Mars er ofte en vintermåned, så tror ikke vi skal glede oss helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg siden august/september i fjor.

Høsten og vinteren for meg føles som å dø. Jeg overdriver ikke. Det halvåret der det er mørkt, kaldt og grusomt føles helt ulevelig for meg.

Jeg må derfor allerede nå tenke at det er vår for å klare å holde ut.

Har tenkt at jeg kanskje må flytte sørover hvis jeg skal ha et langt liv, for hvert å kjennes vinterhalvåret verre og verre ut.

DET SKAL BLI SÅ DEILIG Å KJENNE AT SOLA VARMER PÅ HUDEN IGJEN!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...