Gå til innhold

Nå er antikrist merket rett rundt hjørnet, enden er her


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

Det ligger mye mer i den chippen enn hva folk tror.

Men jeg tror at når antikrist kommer frem og skal styre over hele verden blir alle pliktet til å ta chippen. 

Denne chippen blir merket tror jeg. Og denne chippen som folk tar kommer systemet til å ha kontroll på. Det blir nok sånn at teknologien er (allerede og) så avansert at de kommer til å styre h a dere skal tenke, føle, gjøre og til og med kunne drepe dere ved et tastetrykk. 

De kommer til å ha full kontroll på hvert enkelt menneske. Dette er min oppfatning av hvordan det kommer til å bli. 

Vær safe og ikke ta chippen! Ikke bli lurt av djevelen som oppfører seg som lysets engel til alle tider for å forvirre dere og å sette dere på villspor! 

Anonymkode: e183c...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ateisme er ganske enkelt det nøytrale utgangspunktet; at det ikke finnes bevis eller sterke nok indikasjoner på en guddommelig kraft. 

Anonymkode: 9df36...c96

Hva er det da du tror på?:ac:

Anonymkode: ee89c...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det da du tror på?:ac:

Anonymkode: ee89c...ef1

Ingenting :) 

Anonymkode: 9df36...c96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting :) 

Anonymkode: 9df36...c96

Da ville jeg kalt deg vantro, sorry ass:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Callisto83 skrev:

Det står vel også i ny testamentet at man ikke skal spekulere i når dette skjer...

 

Og det står at man må være årvåken.

Her må vi altså søke Gud. Han gir kunnskap når vi søker kunnskap fra han. Det står i bibelen at den er skrevet slik den er skrevet så Gud kan åpenbare skriften for oss. Vi kan tolke så mye vi vil men uten kunnskap og åpenbaring fra Gud er det veldig vanskelig å tolke hva alt betyr. 

Før jeg ble kristne forstod jeg ikke skriften og syntes det var vanskelig å lese i bibelen. Etter jeg inviterte Jesus inn i livet ble flere skrifter i bibelen åpenbart for meg. For Gud åpenbarer. Dette ble så utrolig gøy. 

Anonymkode: e183c...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arwen Undomièl skrev:

Da ville jeg kalt deg vantro, sorry ass:);)

 

1 time siden, Arwen Undomièl skrev:

unnskyld

 

55 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

:sad:

No offense taken :) Jeg er sikkert vantro i mange kristnes øyne, og særlig i noen muslimers øyne. Jeg kjenner folk i begge kretser uten at det er noen gnisninger mellom oss. Jeg kjenner t.o.m. enkelte buddhister. Folk får tro på det de vil. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

No offense taken :) Jeg er sikkert vantro i mange kristnes øyne, og særlig i noen muslimers øyne. Jeg kjenner folk i begge kretser uten at det er noen gnisninger mellom oss. Jeg kjenner t.o.m. enkelte buddhister. Folk får tro på det de vil. 

Anonymkode: 9df36...c96

Tror ikke du er vantro, bare tullet:) jeg bare skjønner meg ikke helt på ateisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

Tror ikke du er vantro, bare tullet:) jeg bare skjønner meg ikke helt på ateisme.

Som regel er det en livsalder med forskjeller i oppvekst, påvirkning fra familie (hvis de også tilhører en gitt religion) osv. i slike spørsmål. Men ateisme er rett og slett fravær av tro på en spesifikk gud eller guder. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må Jesus komme på banen å stoppe den teknologiske utviklingen og aller helst reversere den. Aldri om jeg kommer til å ha en microship innenfor huden.

Anonymkode: e05d6...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arwen Undómiel
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må Jesus komme på banen å stoppe den teknologiske utviklingen og aller helst reversere den. Aldri om jeg kommer til å ha en microship innenfor huden.

Anonymkode: e05d6...032

Helt enig. Vil heller ikke ha en slik chip, da hadde jeg opperert den ut. Like vondt å få den inn som ut og arr er kult(aloe vera). Vi kan heller drive med bytte handel uten penger. Har du poteter, så har jeg fisk, bytte? :)

Tenknologien er litt skremmende synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Callisto83 skrev:

Det står vel også i ny testamentet at man ikke skal spekulere i når dette skjer...

 

Stemmer det ja. Rart at de mest iherdige kristne ikke tar det på alvor syns jeg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Arwen Undomièl skrev:

Jesus kommer snart og han har sin lønn med seg:hjerte:

Du er sikker på har ikke har brukt opp lønnen på reisen?

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎13‎.‎02‎.‎2019 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Du er sikker på har ikke har brukt opp lønnen på reisen?

Anonymkode: 51f80...731

En milliard prosent sikker!

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1878

1881

1914

1916

1918

1922

1923

1925

1925

1926

1931

1941

1968

1975

Alle disse årstallene representerer profetier der jorden skal gå under, jeg venter i spenning på når en religiøs tulling faktisk gjetter riktig år og dato.

Anonymkode: 9b90e...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...