Gå til innhold

Nå er antikrist merket rett rundt hjørnet, enden er her


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell da ? 

Anonymkode: 34577...ea5

Leste du ikke hva jeg skrev? Du kan få dine egne bevis. Jeg kan fortelle men spørs om det faller i god jord. Jeg gir ikke bare for å bli tråkket på. 

Anonymkode: e183c...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Herregud jeg er så glad for at jeg ikke er religiøs. For et jævla stress! 

Enda en som bare tror hva det er 😛 skjønner at du tror det hadde vært stress ut i fra alt du har hørt om det osv. Men om du faktisk viste hva det egentlig gikk i er det faktisk det letteste tingen ever. 

Anonymkode: e183c...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arwen Undomièl skrev:

Hvorfor er du da ateist og søker bevis, det er jo bare å begynne å tro:nori:

Hvem sa jeg var ateist?

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sa jeg var ateist?

Anonymkode: 51f80...731

Du sa det selv sa du ikke?

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 13.2.2019 den 13.52, Arwen Undomièl skrev:

Jesus kommer snart og han har sin lønn med seg:hjerte: Hvor snart er relevant, men han kommer før eller siden. Kanskje innen 100-1000år, jeg vet ikke.

Ja, han kommer snart. Det tror jeg også, men ingen kjenner dagen og timen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Det spiller egentlig ingen rolle om Jesus dukker opp igjen.             

 Folk flest kommer aldri i verden tro på ham uansett, og stempler ham som en svindler... 

Anonymkode: 223f5...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 18.53, Arwen Undomièl skrev:

Du sa det selv sa du ikke?

Hvor?

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ja, han kommer snart. Det tror jeg også, men ingen kjenner dagen og timen :hjerte:

Tipper det blir i 12-tiden.

Anonymkode: 51f80...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 14.36, Arwen Undomièl skrev:

Det har jeg respekt for. Synes det kunne vært fint å være ateist eller vantro og ikke tro på noen ting, men det går ikke i mitt liv for jeg har i mitt liv bevis på Guds eksistens, kan bare ikke bevise det for noen andre enn meg selv.:) Gud kan ikke bevises han må tros på.:)

Jeg har også respekt for andres tro. Men husk at ordet "bevis" brukes der man objektivt kan føre bevis, altså urelatert til personlig overbevisning/tro :). Man må også kunne reprodusere beviset, dvs. at man får det samme resultatet hver gang man tester om noe er sant i objektiv forstand. 

Anonymkode: 9df36...c96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også respekt for andres tro. Men husk at ordet "bevis" brukes der man objektivt kan føre bevis, altså urelatert til personlig overbevisning/tro :). Man må også kunne reprodusere beviset, dvs. at man får det samme resultatet hver gang man tester om noe er sant i objektiv forstand. 

Anonymkode: 9df36...c96

Jeg vet, jeg har egentlig ikke bevis, men opplevelser som gjør at jeg tror på en måte. Det var litt selvmotsigende av meg å si at jeg har bevis på noe som kanskje ikke kan bevises, jeg vet ikke.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

Jeg vet, jeg har egentlig ikke bevis, men opplevelser som gjør at jeg tror på en måte. Det var litt selvmotsigende av meg å si at jeg har bevis.

Ja, ikke noe galt i det, opplevelser er jo subjektive og noe mange tydeligvis har innenfor sin religion :) Men jeg skal innrømme at jeg ikke helt forstår det fra mitt perspektiv. Det finnes jo så mange religioner og ulike livssyn i dag, for meg fremstår det beste å innrømme for seg selv at man rett og slett ikke vet, og at det er mer sannsynlig med en naturlig forklaring. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke noe galt i det, opplevelser er jo subjektive og noe mange tydeligvis har innenfor sin religion :) Men jeg skal innrømme at jeg ikke helt forstår det fra mitt perspektiv. Det finnes jo så mange religioner og ulike livssyn i dag, for meg fremstår det beste å innrømme for seg selv at man rett og slett ikke vet, og at det er mer sannsynlig med en naturlig forklaring. 

Anonymkode: 9df36...c96

men jeg har bevis, kan bare ikke bevise det for noen andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

men jeg har bevis, kan bare ikke bevise det for noen andre:)

Hva er da dette beviset?

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

men jeg har bevis, kan bare ikke bevise det for noen andre:)

Hva består beviset av?

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er da dette beviset?

Anonymkode: 51f80...731

Kan nevne mine bevis. 

Jesu nærvær er sterkt og kan ikke beskrives. Det oppleves og er helt fantastisk. 

Jeg har blitt helbredelse for noe som er umulig å bli frisk fra. Gud snakker til meg. Mennesker har blitt helbredet da jeg har bedt for dem. 

Anonymkode: 6c519...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan nevne mine bevis. 

Jesu nærvær er sterkt og kan ikke beskrives. Det oppleves og er helt fantastisk. 

Jeg har blitt helbredelse for noe som er umulig å bli frisk fra. Gud snakker til meg. Mennesker har blitt helbredet da jeg har bedt for dem. 

Anonymkode: 6c519...99b

Hvorfor er du ikke da i media slik at alle kan få hjelp og vi kan få bekreftet at det finnes folk med magiske evner?

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du ikke da i media slik at alle kan få hjelp og vi kan få bekreftet at det finnes folk med magiske evner?

Anonymkode: 51f80...731

Fordi jeg er ikke klar enda. Om Jesus vil ha meg der en dag så er jeg villig. Jeg gjør alt for Gud. 

Anonymkode: 6c519...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan nevne mine bevis. 

Jesu nærvær er sterkt og kan ikke beskrives. Det oppleves og er helt fantastisk. 

Jeg har blitt helbredelse for noe som er umulig å bli frisk fra. Gud snakker til meg. Mennesker har blitt helbredet da jeg har bedt for dem. 

Anonymkode: 6c519...99b

Men husk at dette objektivt sett også kan skyldes tilfeldigheter eller at kroppen i noen tilfeller har en udokumentert evne til å heles likevel. Medisinske mirakler skjer iblant, og det er selvfølgelig svært hyggelig, men det er utrolig mange (ukjente) grunner til at det kan skje. Vi vet ikke alt om menneskekroppen. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er ikke klar enda. Om Jesus vil ha meg der en dag så er jeg villig. Jeg gjør alt for Gud. 

Anonymkode: 6c519...99b

Ofc. There is always a catch:fnise:

Anonymkode: 51f80...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...