Gå til innhold

Nå er antikrist merket rett rundt hjørnet, enden er her


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

👀

På 11.2.2019 den 18.36, SoWhat? skrev:

Og nå kommer chipen som nevnte bok også sa kom til å skje.

Nevner bibelen noe om Chipen, -og antenna du Ser.-når du holder opp ¨¨PLAST-ARKET¨¨ I Passet ditt, forran en Sterk lampe... 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

👀

Nevner bibelen noe om Chipen, -og antenna du Ser.-når du holder opp ¨¨PLAST-ARKET¨¨ I Passet ditt, forran en Sterk lampe... 

a.

Antenna? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SoWhat? skrev:

Antenna? 

Har du GJORT DET, Gjennomlyst Siden... trolig ikke Så lang rekkevidde... VET Ikke...

Jeg begynte å tenke, -når jeg fikk nytt pass... Fingeravtrykk, Spesialkamera, -OPPLAGT For AnsiktsGJENNKJENNING... Gruble, Gruble... EUREKA. Spratt opp, og fikk bekreftet det jeg ¨innstinktivt¨\¨¨magefølelse¨ eg. Logikk Gjorde opplagt i skallen. Dataene måtte jo være ett Sted...

ER JO En GRUNN, Til att vår ¨nærmeste allierte¨ brått krevde en Spesifikk type pass,  for innreise, - W.W. ...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Har du GJORT DET, Gjennomlyst Siden... trolig ikke Så lang rekkevidde... VET Ikke...

Jeg begynte å tenke, -når jeg fikk nytt pass... Fingeravtrykk, Spesialkamera, -OPPLAGT For AnsiktsGJENNKJENNING... Gruble, Gruble... EUREKA. Spratt opp, og fikk bekreftet det jeg ¨innstinktivt¨\¨¨magefølelse¨ eg. Logikk Gjorde opplagt i skallen. Dataene måtte jo være ett Sted...

ER JO E GRUNN, Til att vår ¨nærmeste allierte¨ brått krevde en Spesifikk type pass,  W.W. ...

a.

Hm. Får se etter når jeg finner passet. Vet ikke helt hvor det er... Interessant da. Mye å gruble over syns jeg. Når en begynner å følge med..å tenke selv. I den grad en klarer å tenke selv da. Mye som påvirker, så best å lete fra flere kilder har jeg funnet ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Arwen Undomièl said:

Helt enig. Vil heller ikke ha en slik chip, da hadde jeg opperert den ut. Like vondt å få den inn som ut og arr er kult(aloe vera). Vi kan heller drive med bytte handel uten penger. Har du poteter, så har jeg fisk, bytte? :)

Tenknologien er litt skremmende synes jeg.

Tror verden hadde vært et bedre sted med byttehandel og lokaløkonomi. Det er positive sider med teknologiutviklingen, men med mikrochiper ol går det for langt. Folk klarte seg godt uten facebook, smarttelefoner og pc'er også. 

Anonymkode: e05d6...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arwen Undómiel
På ‎14‎.‎02‎.‎2019 den 5.07, AnonymBruker skrev:

Tror verden hadde vært et bedre sted med byttehandel og lokaløkonomi. Det er positive sider med teknologiutviklingen, men med mikrochiper ol går det for langt. Folk klarte seg godt uten facebook, smarttelefoner og pc'er også. 

Anonymkode: e05d6...032

Helt enig.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
2 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

Enig. Jeg frykter atomkrig og hva vil skje da. Tror verden blir satt tilbake til steinalderen eller noe, jeg vet ikke. Litt sånn som vår familie hadde det på 80-tallet med primus og sånt. Elektronikk/teknologi er sårbart, det kan lett misbrukes, men det er helt utrolig hva de har fått til.

 

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror verden hadde vært et bedre sted med byttehandel og lokaløkonomi. Det er positive sider med teknologiutviklingen, men med mikrochiper ol går det for langt. Folk klarte seg godt uten facebook, smarttelefoner og pc'er også. 

Anonymkode: e05d6...032

Jeg har verken facebook eller Smartphone, synes det er litt befriende. PC'n er jeg litt avhengig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎02‎.‎2019 den 17.50, Arwen Undomièl skrev:

Men å være vantro er jo også å ikke tro på noenting, har ikke noe imot noen av delene.

 

På ‎12‎.‎02‎.‎2019 den 18.04, Arwen Undomièl skrev:

Samme kan det være. St Thomas var vantro. Kan være en god person fordet.

Vantro har mange definisjoner, men ja - manglende religiøs tro kan være et av dem hvis man skal være helt ordrett. Ateist er et bedre ord, fordi det forteller mer om standpunktet, og nærmere bestemt "svak" ateisme, i den betydning at vi ikke fremmer påstand om noe som helst om livets og menneskers opprinnelse. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎02‎.‎2019 den 13.39, Arwen Undomièl skrev:

Helt enig. Vil heller ikke ha en slik chip, da hadde jeg opperert den ut. Like vondt å få den inn som ut og arr er kult(aloe vera). Vi kan heller drive med bytte handel uten penger. Har du poteter, så har jeg fisk, bytte? :)

Tenknologien er litt skremmende synes jeg.

Byttehandel uten penger kan man jo fint gjøre når det er mulig. Men i mange tilfeller er det ikke det, for det er veldig upraktisk når man f. eks. skal fastsette verdi på et arbeid man har gjort eller noe man ønsker å selge hvis det ikke finnes noen valuta eller et bakenforliggende økonomisk system. Og hvis det er stor avstand mellom kjøper og selger, så blir det jo ennå mer upraktisk siden man da må sørge for frakt av det man skal bytte i begge retninger, noe som ville medført voldsom trafikk dersom de fleste skulle gjort handler på en slik måte. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Vantro har mange definisjoner, men ja - manglende religiøs tro kan være et av dem hvis man skal være helt ordrett. Ateist er et bedre ord, fordi det forteller mer om standpunktet, og nærmere bestemt "svak" ateisme, i den betydning at vi ikke fremmer påstand om noe som helst om livets og menneskers opprinnelse. 

Anonymkode: 9df36...c96

Jeg har ikke noe imot noen av delene. Jeg kan bare ikke så mye om det.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 17.13, Arwen Undomièl skrev:

Jeg har ikke noe imot noen av delene. Jeg kan bare ikke så mye om det.

Man trenger ikke kunne ekstremt mye om det, det er for veldig mange et standpunkt om at man ikke er religiøs og ikke har et standpunkt i retning av noen religion :) 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arwen Undómiel
På ‎18‎.‎02‎.‎2019 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke kunne ekstremt mye om det, det er for veldig mange et standpunkt om at man ikke er religiøs og ikke har et standpunkt i retning av noen religion :) 

Anonymkode: 9df36...c96

Det har jeg respekt for.:)

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Arwen Undomièl skrev:

Det har jeg respekt for. Synes det kunne vært fint å være ateist eller vantro og ikke tro på noen ting, men det går ikke i mitt liv for jeg har i mitt liv bevis på Guds eksistens, kan bare ikke bevise det for noen andre enn meg selv.:) Gud kan ikke bevises han må tros på.:)

Artig at du da har bevis for noe som ikke kan bevises?

Anonymkode: 51f80...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Arwen Undómiel
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig at du da har bevis for noe som ikke kan bevises?

Anonymkode: 51f80...731

Jeg vet det var litt selvmotsigende, men meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Arwen Undomièl skrev:

Det har jeg respekt for. Synes det kunne vært fint å være ateist eller vantro og ikke tro på noen ting, men det går ikke i mitt liv for jeg har i mitt liv bevis på Guds eksistens, kan bare ikke bevise det for noen andre enn meg selv.:) Gud kan ikke bevises han må tros på.:)

Ja, jeg også har bevis for Jesus sin eksistens men folk forstår ikke dette beviset før de opplever det selv. Om man virkelig vil ha bevis for at Jesus eksisterer må man virkelig gå inn for å søke han med et rent hjerte. Da skal folk få se bevis! 

Anonymkode: e183c...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg også har bevis for Jesus sin eksistens men folk forstår ikke dette beviset før de opplever det selv. Om man virkelig vil ha bevis for at Jesus eksisterer må man virkelig gå inn for å søke han med et rent hjerte. Da skal folk få se bevis! 

Anonymkode: e183c...d2b

Fortell da ? 

Anonymkode: 34577...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig at du da har bevis for noe som ikke kan bevises?

Anonymkode: 51f80...731

Hvorfor er du da ateist og søker bevis, det er jo bare å begynne å tro:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...