Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

Er så mye kjærlighet altså, vet ikke hva jeg skal svare lenger, er det samme om og om igjen! 

Screenshot_20190208-220756.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok datteren som kommer til å bli syk og må ha en veldig dyr operasjon tror jeg. Siden han veldig gjerne vil at du skal bli kjent med dattera. Det er lettere å tigge penger når du har et emosjonelt forhold til datteren. 

Du må nok sende en mail til dattera.

Veldig svulstige meldinger da :ler: Jeg fortalte om dette og leste meldingen til samboern og spurte hvorfor han aldri sa sånne ting til meg, når du får det etter 3 dager :skratte:

Endret av Mynona
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mynona skrev:

Det er nok datteren som kommer til å bli syk og må ha en veldig dyr operasjon tror jeg. Siden han veldig gjerne vil at du skal bli kjent med dattera. Det er lettere å tigge penger når du har et emosjonelt forhold til datteren. 

Du må nok sende en mail til dattera.

Veldig svulstige meldinger da :ler: Jeg fortalte om dette og leste meldingen til samboern og spurte hvorfor han aldri sa sånne ting til meg, når du får det etter 3 dager :skratte:

Ja, jeg skal sende mail i morgen og presentere meg som hennes nye mor. Endelig har jeg en liten jente jeg som bare hadde gutter fra før! ❤️❤️

Du får ta mannen din i lære, den elendige engelsken er også en viktig del. 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chablis skrev:

Ja, jeg skal sende mail i morgen og presentere meg som hennes nye mor. Endelig har jeg en liten jente jeg som bare hadde gutter fra før! ❤️❤️

Du får ta mannen din i lære, den elendige engelsken er også en viktig del. 🤣

De er faktisk vanskelig å lese høyt de meldingene, siden det mangler tegnsetting i de fleste :P  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

De er faktisk vanskelig å lese høyt de meldingene, siden det mangler tegnsetting i de fleste :P  

Eneste tegnet vi trenger er kjærlighetens tegn! ❤️❤️

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chablis skrev:

Eneste tegnet vi trenger er kjærlighetens tegn! ❤️❤️

 

:bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Chablis skrev:

Er så mye kjærlighet altså, vet ikke hva jeg skal svare lenger, er det samme om og om igjen! 

Screenshot_20190208-220756.jpg

"A golden ticket", ja - spørs om han mente det slik jeg leser det! :skratte:

Denne tråden går rett inn på topp fem over minneverdige KG-tråder. Herregud @Chablis, du er et geni! :roser:

Anonymkode: 854f9...d81

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"A golden ticket", ja - spørs om han mente det slik jeg leser det! :skratte:

Denne tråden går rett inn på topp fem over minneverdige KG-tråder. Herregud @Chablis, du er et geni! :roser:

Anonymkode: 854f9...d81

Ja, det tenkte jeg når jeg leste golden ticket også 🤣🤣

Så bra at dere er fornøyd med tråden, vi får prøve å holde på mannen så lenge som mulig.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tidenes tråd!
Syntes det var imponerende hvordan engelsken hans plutselig forbedret seg så drastisk –med tegnsetting og det hele! Tenkte kanskje rebellene hadde funnet ham og tatt ham til fange på en språkskole!😱 Heldigvis fant jeg ut at det bare var klipp og lim fra internett, så han er nok trygg enda, med språkvanskene i behold.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare masse kjedelig kliss i kveld. Han spurte om kattungen Oscar og siden jeg ikke har noen nyfødt kattunge å ta bilde av så sa jeg den var hos dyrlegen fordi den ikke pustet bra nok, den blir hos dyrlegen over helgen, meget mulig den dør siden jeg ikke orker maset når jeg ikke kan produsere bilder. Han ber også om bilder av den nye bilen jeg kjøpte, så der ljugde jeg og sa jeg har sendt den til costumizing og får den ikke før om 14 dager.. Satser på at han glemmer den til da. Lurer på om han mistenker min bullshit og derfor spør om detaljer og bilder nå.. Hvis han fortsetter så skal jeg også be om bilder, av rommet hans på basen, boka han leser og selfie der og da.. da blir det vel slutt på bildepraten ganske fort tipper jeg. 🤣

Har jattet med på klisset i dag, og regner med mail fra datter i morgen. Her er eksempel på klipp og lim prosjektet hans for i kveld, det er svulstig ja! 

Screenshot_20190209-012754.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og legg merke til at jeg er wife nå. 😁

Han har tydeligvis klipt og limt fra noen brylluppsløfter. 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du at du får gave, blomster og sjokolade til valentines? Det er jo tross alt normalt her hjemme. 

Anonymkode: f400f...635

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chablis skrev:

Bare masse kjedelig kliss i kveld. Han spurte om kattungen Oscar og siden jeg ikke har noen nyfødt kattunge å ta bilde av så sa jeg den var hos dyrlegen fordi den ikke pustet bra nok, den blir hos dyrlegen over helgen, meget mulig den dør siden jeg ikke orker maset når jeg ikke kan produsere bilder. Han ber også om bilder av den nye bilen jeg kjøpte, så der ljugde jeg og sa jeg har sendt den til costumizing og får den ikke før om 14 dager.. Satser på at han glemmer den til da. Lurer på om han mistenker min bullshit og derfor spør om detaljer og bilder nå.. Hvis han fortsetter så skal jeg også be om bilder, av rommet hans på basen, boka han leser og selfie der og da.. da blir det vel slutt på bildepraten ganske fort tipper jeg. 🤣

Har jattet med på klisset i dag, og regner med mail fra datter i morgen. Her er eksempel på klipp og lim prosjektet hans for i kveld, det er svulstig ja! 

Screenshot_20190209-012754.jpg

Finn bilder på google og send han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
1 time siden, Honey Dew skrev:

Finn bilder på google og send han

Nei, det finner han ut! Hvis han gidder å sjekke, da. Han er en av de lateste spammerne jeg har hørt om. Klipp og lim og resirkulering av kjærlighetserklæringer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ispahan skrev:

Nei, det finner han ut! Hvis han gidder å sjekke, da. Han er en av de lateste spammerne jeg har hørt om. Klipp og lim og resirkulering av kjærlighetserklæringer.

 

Da er det bare å gå ut og fotografere en bil. Bare pass på å skjule registreringsnr

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Da er det bare å gå ut og fotografere en bil. Bare pass på å skjule registreringsnr

Må være en rød kia sportage 2017 modell da, dersom noen her ser en der ute så ta gjerne bilde og legg inn 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Chablis skrev:

Må være en rød kia sportage 2017 modell da, dersom noen her ser en der ute så ta gjerne bilde og legg inn 😁😁

Eh, er 2018 veldig forskjellig? Hvis ikke så kan et par bilder fra denne annonsen funke. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131673189

Anonymkode: f400f...635

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Chablis skrev:

Må være en rød kia sportage 2017 modell da, dersom noen her ser en der ute så ta gjerne bilde og legg inn 😁😁

Om du redigerer et bilde som du finner på nettet, så kan han ikke se hvor du har hentet det fra. 
OBS. Bruk et bilde som er uten opphavsrett.

Anonymkode: c0ffa...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...