Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, missy_miss skrev:

Du har ikke fått noe bilde av Sandra og han sammen? Det ville varmet hjertet mitt. 😍

I den siste linken jeg la ved er det et bilde av han med Sandra på fanget. Så han klarer nok å hoste opp det etterhvert.

 

Anonymkode: 41587...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Ironically_me skrev:

På tide å bestille 'overraskelsestur' til ALP? Si at du endelig har finnet en reiserute for å komme dit. Billettene er allerede bestilt! Da pleier det å gå en kule varmt i Somalia... 

Usikker på om det blir litt for galskap foreløpig? Tenkte å savne han ekstra i kveld, kanskje jeg kan se på billetter da.. Har bedt han si til Sandra at hun kan kontakte meg i stedet for at jeg kontakter henne, så kanskje Miamitur? 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:popcorn: Denne tråden er ikke bra for lungebetennelsen min, men samtidig så har du trolig forlenget livet mitt med flere år! :helen:
 

Anonymkode: f400f...635

Aww, så bra at vi får noe godt ut av noe som egentlig er ganske stygt! ❤️

7 minutter siden, missy_miss skrev:

Du har ikke fått noe bilde av Sandra og han sammen? Det ville varmet hjertet mitt. 😍

Tenkte å spørre Sandra litt om bilder når jeg hører fra henne! 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til hvor uinteressert han er i å følge opp detaljer. Burde han ikke spurt hvor mange katter det ble? Eller hvor gamle ungene er? Hva de driver med? De gjør det bevisst fordi de har flere svindler på gang og de vil ikke blande detaljer. Da blir det mye "love"...

Du kan jo stresse han litt ved å snakke om detaljer. Det blir slitsomt for han!

Siden han driver med forex-svindel burde du absolutt nevne at du ønsker å investere i Bitcoins. Ikke umulig at en tidligere armybuddy eller en fetter har greie på slikt😉

Anonymkode: 41587...9bf

Men om jeg snakker om detaljer så får ikke det han til å snakke om dem..? 

Bitcoins legges på lista! Jeg har jo en sønn som vil ha et hus i stedet for leilighet, kanskje han er interessert i noe slikt så han kan øke sin egenkapital? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden lyser opp hverdagen. Sitter her og humrer. Er så spent på fortsettelsen :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke ta opp penger, reise, ekteskap og sånt. Da lukter han lunta. Du må la han ta det opp. Og det er jo mye morsommere å se hvilken innfallsvinkel han vil bruke, enn at du legger opp til det? 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer på hvor han er fra, for han bruker jo aldri punktum. Er det noe språk som ikke bruker punktum? Jeg lurte på noen av de språkene som bruker tegn. Arabisk f.eks? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mynona skrev:

Du burde ikke ta opp penger, reise, ekteskap og sånt. Da lukter han lunta. Du må la han ta det opp. Og det er jo mye morsommere å se hvilken innfallsvinkel han vil bruke, enn at du legger opp til det? 

 

Enig, det blir morsommere å se hva han legger opp til på egenhånd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å følge med på denne! Vi gutta får aldri forespørsel fra annet enn prinsesser, vi! Forøvrig, en venn av meg, fikk frastjålet en masse billedmateriale... Så plutselig var han blitt både Fred og Will... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Mynona skrev:

Og jeg lurer på hvor han er fra, for han bruker jo aldri punktum. Er det noe språk som ikke bruker punktum? Jeg lurte på noen av de språkene som bruker tegn. Arabisk f.eks? 

Seg tipper han fikk seg litt søvn da han ble borte i går. Kanskje TS kan se på tidspunktet og regne ut sånn ca hvilken tidssone det ville vært naturlig å legge seg?

Har dere foresten sett denne?

https://www.boredpanda.com/guy-trolls-facebook-scammer-adele-song-lyrics-hello/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic

Anonymkode: 41587...9bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Ironically_me skrev:

Morsomt å følge med på denne! Vi gutta får aldri forespørsel fra annet enn prinsesser, vi! Forøvrig, en venn av meg, fikk frastjålet en masse billedmateriale... Så plutselig var han blitt både Fred og Will... 

Ikke glem modeller med 4 venner på fb som opprettet profilen for 2 timer siden 😂

Anonymkode: 54d8b...d0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Neket skrev:

Trodde det var han her....

Han heter Kenneth S. Wilsbach nemlig 😜

D7A4C5B4-BEB2-4501-94C5-5B95A63812D9.png

Nei det der er nok en annen sin elskede😁

1 time siden, Mynona skrev:

Du burde ikke ta opp penger, reise, ekteskap og sånt. Da lukter han lunta. Du må la han ta det opp. Og det er jo mye morsommere å se hvilken innfallsvinkel han vil bruke, enn at du legger opp til det? 

 

Du har rett, men jeg blir liksom så utålmodig.. 

Det er love, love, love hele tiden 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe spennende hittill i dag. Bare masse love og my queen. Han vil gjerne at jeg skriver til datteren hans, jeg sier jeg ikke vil det men hun kan skrive til meg om hun vil. Han har nå gitt min mailadresse til Sandra, så nå blir det spennende å høre fra min elskede stedatter! 

Han forlater forresten aldri basen, det er altfor farlig. Faktisk så er det bare flaks og Gud som er grunnen til at han fortsatt er i livet, disse rebellene er visst hensynsløse! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere forresten at jeg skal ta opp tema bitcoins i helgen? At min sønn er interessert i dette og jeg er usikker på om det er lurt så trenger hans råd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Påstanden om at han er på en amerikansk base i Aleppo vitner om hvor lite han vet om situasjonen i Syria. Byen Aleppo har vært under kontroll av Syrias regjeringsstyrker (som ikke akkurat er USAs allierte) i over 2 år og holder på å bli gjenoppbygd. For et år siden var der f.eks en shoppingfestival der.

Anonymkode: bdeff...3db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Påstanden om at han er på en amerikansk base i Aleppo vitner om hvor lite han vet om situasjonen i Syria. Byen Aleppo har vært under kontroll av Syrias regjeringsstyrker (som ikke akkurat er USAs allierte) i over 2 år og holder på å bli gjenoppbygd. For et år siden var der f.eks en shoppingfestival der.

Anonymkode: bdeff...3db

Nei men han er hemmelig agent på hemmelig oppdrag, mot rebellene! 

Min helt ❤️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sikkert at denne scammeren er indisk, veldig typisk indisk høflighet å bruke okay etter hver eneste setning. 

Keep up the good work, glad du kan kaste bort tiden hans så ikke den blir brukt på å scamme noen andre

Anonymkode: b6a7e...e9e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100% sikkert at denne scammeren er indisk, veldig typisk indisk høflighet å bruke okay etter hver eneste setning. 

Keep up the good work, glad du kan kaste bort tiden hans så ikke den blir brukt på å scamme noen andre

Anonymkode: b6a7e...e9e

Skal holde på så lenge jeg kan, vi skal elske hverandre for alltid ❤️❤️

Bare ingen her i tråden sladrer da 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...