Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Gmail veldig sikkert jah! :ler:  Du må spørre ham om karakterene og plotutviklingen i S & S, gjerne noe som står i boka og ikke sies i filmen :biggrin: 

Har han direkte utgitt seg for å være amerikansk? I så fall er det mye morsomt du kan hente der. 

Jeg dobbeltsjekker at han er amerikansk nå.. Har også mast litt om videochat så jeg kan se det vakre ansiktet jeg til nå kun har sett på bilder.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 :laugh: Hva svarer han til det?  Tipper han ikke er gira på videochat nei, men hvordan kan han komme seg unna dine vakre komplimenter tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

 :laugh: Hva svarer han til det?  Tipper han ikke er gira på videochat nei, men hvordan kan han komme seg unna dine vakre komplimenter tro? 

Ble ikke noe video nei.. (se printscreen) 

Ja jeg må jo matche hans ord, vi elsker jo hverandre så høyt!! 

Endret av Chablis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink 🤣💕

Så fint at han forklarer hvordan du er i midten og toppen av hjertet også 💓 

Utpreget sørstatsmann han ja :jepp: Føler jeg bruker opp smileyene her, men sitter og flirer og mister evnen til å skrive :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om de noensinne forlater leiren, om så bare for noen timer. 

Hva med å sjekke fly til Aleppo? Siden han ikke kan komme til deg, kan du komme til ham? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart han ikke forstår hvor lite amerikansk han høres ut? Eller at ingen på et top secret mission kan sitte sånn og chatte online 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dårlig med fly til Aleppo gitt, jeg måtte jo søke....

Jeg fikk en sånn en etter meg på instagram, han kunne nå fader meg liket noen av bildene for å "soften me up a bit" før han sendte direkte melding..... Jeg hadde et sånt pent smil, også. Mmmhm, er jeg med på et bilde er jeg rødsprengt i trynet med hjelm tredd nedover ørene, og smiler ihvertfall ikke pent 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Du er kjempeflink 🤣💕

Så fint at han forklarer hvordan du er i midten og toppen av hjertet også 💓 

Utpreget sørstatsmann han ja :jepp: Føler jeg bruker opp smileyene her, men sitter og flirer og mister evnen til å skrive :ler: 

Ja ikkesant, jeg er dronning i heeeeele hjertet hans, heldige meg asså ❤️

4 minutter siden, Neket skrev:

Spør om de noensinne forlater leiren, om så bare for noen timer. 

Hva med å sjekke fly til Aleppo? Siden han ikke kan komme til deg, kan du komme til ham? 

Det var lurt! Jeg har sagt god natt for i kveld men det skal jeg jammen gjøre i morgen!! 🤣

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Rart han ikke forstår hvor lite amerikansk han høres ut? Eller at ingen på et top secret mission kan sitte sånn og chatte online 😂

FN sier jo at Google hangout er trygt må vite, det er de som anbefaler det! Disse rebellene kan hacke Facebook og ikke Google.. Og det har ingenting med at profilen hans blir fjernet så fort han kommer på Facebook pga rapportering av svindel.. 

Jeg må komme på noen slike tilfeldig men naturlige spørsmål jeg kan stille han, som han ikke kan Google seg frem til.. Hjelp? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neket skrev:

Var dårlig med fly til Aleppo gitt, jeg måtte jo søke....

Jeg fikk en sånn en etter meg på instagram, han kunne nå fader meg liket noen av bildene for å "soften me up a bit" før han sendte direkte melding..... Jeg hadde et sånt pent smil, også. Mmmhm, er jeg med på et bilde er jeg rødsprengt i trynet med hjelm tredd nedover ørene, og smiler ihvertfall ikke pent 😄

Hm. Kanskje jeg kan dra til en by som ligger nært, evt nabolandet og så finne bil til aleppo? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chablis skrev:

Hm. Kanskje jeg kan dra til en by som ligger nært, evt nabolandet og så finne bil til aleppo? 

Det går nok bra. Leie en sjåfør/guide, du har jo råd til det!! Blir kanskje litt pes å skaffe pass til de 7 kattene og Pål og Espen, eller er de såpass gamle at de klarer seg selv?

Synes også det er på tide å ta opp temaet ekteskap...Siden han er såpass gudfryktig, burde dere vel formalisere det hele når så langt kommer at han kommer seg ut derfra? Det er ikke for tidlig å begynne å se på kjoler. Kanskje kjøpe et par-tre via finn (jeg skulle aldri lest en viss blogg her for et par kvelder siden)

 

Endret av Neket
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Neket skrev:

Det går nok bra. Leie en sjåfør/guide, du har jo råd til det!! Blir kanskje litt pes å skaffe pass til de 7 kattene og Pål og Espen, eller er de såpass gamle at de klarer seg selv? 

 

Jeg må nok ta med den yngste ungen.. (var det Pal (som min kjære kaller han) eller Espen som var eldst igjen? Må scrolle å se i morgen) 

Kattene ja, herregud 🤣🤣🤣

Et annet alternativ er jo å si jeg vil dra til Miami og være med min stedatter, sørge for at hun har det bra når pappa er borte.. Hun lengter jo tross alt veldig etter meg.. 

Mål for i morgen :

Spørre om han noengang forlater basen. 

Mase mer om video. 

Noe må skje med en katt eller 3, må ha litt drama. 

Bestille billetter enten til Miami eller min kjære elskede. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hat strengt tatt ikke sagt noe alder på disse ungene mine så for at jeg ikke skal rote meg bort i løgner og for at det skal bli lettest mulig, så kanskje de skal være 17 og 19 år gamle.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er frekt av ham å vise så lite interesse for barna og kattene dine, er veldig mye "meg meg meg" i meldingene hans! Jeg er så....bla bla bla liksom. 

I morgen blir katten din mor igjen, siden du driver oppdrett? Må til veterinæren og ta keisersnitt siden den ene satt fast. Det ble dyrt!!!

Elsker forøvrig at denne tråden ligger under hobby og fritid 😄 Har som regel ikke nok fritid til å drive slikt så langt, men nå ligger jeg her med influensaen min...

Men hver gang microsoftsvindlerne ringer meg, jubler jeg i telefonen at jeg har ventet på oppringing og spør om de vil ha kredittkortnr mitt umiddelbart...da legger de bare på. Og nå har de ikke ringt på leeeenge.....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Neket skrev:

Det går nok bra. Leie en sjåfør/guide, du har jo råd til det!! Blir kanskje litt pes å skaffe pass til de 7 kattene og Pål og Espen, eller er de såpass gamle at de klarer seg selv?

Synes også det er på tide å ta opp temaet ekteskap...Siden han er såpass gudfryktig, burde dere vel formalisere det hele når så langt kommer at han kommer seg ut derfra? Det er ikke for tidlig å begynne å se på kjoler. Kanskje kjøpe et par-tre via finn (jeg skulle aldri lest en viss blogg her for et par kvelder siden)

 

Herregud så morsom du er da, du skulle vært meg du! 

Ekteskap skal tas opp i morgen! Kanskje i forbindelse med at jeg vil til Miami til min stedatter? Så vil jeg gifte meg så fort som mulig slik at jeg kan få foreldreretten? Og egentlig kan ikke dette vente for ungen trenger en mor NÅ, så da må jeg kanskje til Syria asap da? 

Hvilken stilling i militæret kan vie folk? General? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Neket skrev:

Jeg synes det er frekt av ham å vise så lite interesse for barna og kattene dine, er veldig mye "meg meg meg" i meldingene hans! Jeg er så....bla bla bla liksom. 

I morgen blir katten din mor igjen, siden du driver oppdrett? Må til veterinæren og ta keisersnitt siden den ene satt fast. Det ble dyrt!!!

Elsker forøvrig at denne tråden ligger under hobby og fritid 😄 Har som regel ikke nok fritid til å drive slikt så langt, men nå ligger jeg her med influensaen min...

Men hver gang microsoftsvindlerne ringer meg, jubler jeg i telefonen at jeg har ventet på oppringing og spør om de vil ha kredittkortnr mitt umiddelbart...da legger de bare på. Og nå har de ikke ringt på leeeenge.....

Herregud jeg dauer!!! 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en katt ut i fødsel nå i natt. Første kattunge er dessverre død men flere er på vei og jeg blir bestemor!! ❤️❤️❤️

Screenshot_20190208-014925.jpg

Endret av Chablis
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...