Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nærmer det seg snart?

 

Anonymkode: 69c75...fbd

ca 2,5 uker tror jeg :popcorn:

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han skriver veldig likt som mange tyrkere gjør 😂

Anonymkode: 5b268...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake! 😁😁😁

Hvordan man blir kastet ut i 2 mnd er rett og slett ved å glemme seg litt på regler som kan tolkes forskjellig og så må man akseptere straffen. KG er ikke noe demokrati og jeg har nå sonet ferdig. 👍😁

Det var litt mer action med min kjære etter jeg ble sendt i skammekroken her, men jeg må innrømme at min motivasjon dalte raskt når jeg ikke hadde noen å dele moroa med. I tillegg så presterte jeg å miste mobilen min, så skjermbildene jeg hadde spart til dere er borte men jeg skal fortelle så godt jeg kan i løpet av morgendagen (for nå er det unger her som krever oppmerksomhet). 

Jeg skal også holde øynene åpne etter flere soldater jeg kan finne kjærlighet med, så får vi kanskje en ny på kroken 😉

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Chablis skrev:

Jeg er tilbake! 😁😁😁

Hvordan man blir kastet ut i 2 mnd er rett og slett ved å glemme seg litt på regler som kan tolkes forskjellig og så må man akseptere straffen. KG er ikke noe demokrati og jeg har nå sonet ferdig. 👍😁

Det var litt mer action med min kjære etter jeg ble sendt i skammekroken her, men jeg må innrømme at min motivasjon dalte raskt når jeg ikke hadde noen å dele moroa med. I tillegg så presterte jeg å miste mobilen min, så skjermbildene jeg hadde spart til dere er borte men jeg skal fortelle så godt jeg kan i løpet av morgendagen (for nå er det unger her som krever oppmerksomhet). 

Jeg skal også holde øynene åpne etter flere soldater jeg kan finne kjærlighet med, så får vi kanskje en ny på kroken 😉

Så herlig at du er tilbake igjen. Vi har savnet deg stort :nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 21.04, Chablis skrev:

Jeg er tilbake! 😁😁😁

Velkommen! :hjerte: 

Vi har popcornet klart til det passer for deg å oppdatere kjærleikshistorien :) 

tumblr_o68p1uRLzC1tbh1dho1_500.gif

Anonymkode: c0ffa...222

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 14.4.2019 den 21.04, Chablis skrev:

Jeg er tilbake! 😁😁😁

Hvordan man blir kastet ut i 2 mnd er rett og slett ved å glemme seg litt på regler som kan tolkes forskjellig og så må man akseptere straffen. KG er ikke noe demokrati og jeg har nå sonet ferdig. 👍😁

Det var litt mer action med min kjære etter jeg ble sendt i skammekroken her, men jeg må innrømme at min motivasjon dalte raskt når jeg ikke hadde noen å dele moroa med. I tillegg så presterte jeg å miste mobilen min, så skjermbildene jeg hadde spart til dere er borte men jeg skal fortelle så godt jeg kan i løpet av morgendagen (for nå er det unger her som krever oppmerksomhet). 

Jeg skal også holde øynene åpne etter flere soldater jeg kan finne kjærlighet med, så får vi kanskje en ny på kroken 😉

Hei :vinke: Har du noen nye eventyrligheter å dele? :)  :popcorn:

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Så stille det ble her :cry3:

Anonymkode: e86b8...26f

Kanskje vi  kan hygge oss med denne tråden? Og kanskje @Chablis også får lyst til å poste der? :) 

 

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...