Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ønske vi kunne fått litt mer innblikk i hvordan castingen foregår. Hvor mange kandidater har produksjonen å velge blant? Syns parterapeuten nevnte tallet 600, noen andre som fikk med seg hva hun faktisk sa?

Syns programmet er gøy, men har veldig lite tro på konseptet. Etter fire fullførte sesonger er det kun ett par som var klaff, resten har jo vært til dels katastrofalt dårlig matching. Noe jeg mistenker har å gjøre med at det rett og slett er for få som ønsker å delta. Selv om 600 (?) kan ha meldt seg på har ca. halvparten feil kjønn, så er en stor andel av det igjen uaktuelle pga. alder/bakgrunn/kroppsform etc - og hvor mange mulige matcher sitter man egentlig igjen med da? Hva er sjansen for at en som også har meldt seg på GVFB matcher så perfekt med deg at du faktisk bør gifte deg med vedkommende? Skeptisk.

Om jeg var singel hadde jeg faktisk satt større lit til nettdating enn de greiene her. "Alle" er jo på tinder/sukker ikke bare de som er desperate/eksponeringsvillige nok til å delta i et TV-program. Særlig for det homofile paret lurer jeg veldig på hvor mange andre aktuelle kjæresteemner de hadde å velge blant... Gratulerer liksom - vi har funnet perfekt match til deg! Det er han ene andre homofile som også meldte seg på i år! Dere er jo begge homofile, så dere kommer til å passe sååå godt sammen!

Basert på de to episodene som ligger ute tror jeg det blir tre av tre skilsmisser denne sesongen også. Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men magefølelsen sier at det ikke blir nok gnist hos noen av dem. Selv om det selvfølgelig er mye latter og smil i bryllupet, så er jo det unntakstilstand...

Anonymkode: 833ce...71f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at Joakim skal selge leiligheten sin og flytte til Oslo, så det kan jo bety håp for han og Sara! 

Anonymkode: 0f315...999

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at Joakim skal selge leiligheten sin og flytte til Oslo, så det kan jo bety håp for han og Sara! 

Anonymkode: 0f315...999

Bor Sara i oslo?

Anonymkode: b1478...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at Joakim skal selge leiligheten sin og flytte til Oslo, så det kan jo bety håp for han og Sara! 

Anonymkode: 0f315...999

Kan du linke til leiligheten?😊

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er for få som melder seg på til at det er sannsynlig at noen av dem er en perfekt match. Dessuten søker de kun etter folk i/rundt Oslo-området, og det blir jo også snevert. 

Anonymkode: 31464...1ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det er for få som melder seg på til at det er sannsynlig at noen av dem er en perfekt match. Dessuten søker de kun etter folk i/rundt Oslo-området, og det blir jo også snevert. 

Anonymkode: 31464...1ed

Hvor mange påmeldte var det da?

Anonymkode: b1478...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at Joakim skal selge leiligheten sin og flytte til Oslo, så det kan jo bety håp for han og Sara! 

Anonymkode: 0f315...999

Godt å høre det ikke bare er meg som følger med på deres insta og lignende.

Er bare såååå forveden på om dem fortsatt er sammen 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ice-91 skrev:

Godt å høre det ikke bare er meg som følger med på deres insta og lignende.

Er bare såååå forveden på om dem fortsatt er sammen 😁

Hva heter de på insta?

Anonymkode: b1478...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter de på insta?

Anonymkode: b1478...de2

Mariel - marielher

Peter - retep87 

Sara - sara.ij

 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg håper at Joakim og Sara fortsatt er sammen, selv om Joakim fortsatt er «singel» på face. Men det må jo være en grunn til at han flytter til Oslo😬

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åååh jeg håper at Joakim og Sara fortsatt er sammen, selv om Joakim fortsatt er «singel» på face. Men det må jo være en grunn til at han flytter til Oslo😬

Anonymkode: 86a87...87f

Tror ikke de får lov til å endre statusen før programmet er over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Tror ikke de får lov til å endre statusen før programmet er over? :)

Jeg håper du har rett☺️

For som Joakim sa i programmet, er at han ikke skjønner hvorfor han er singel. Han virket som en herlig type. 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, loveli skrev:

Tror ikke de får lov til å endre statusen før programmet er over? :)

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du har rett☺️

For som Joakim sa i programmet, er at han ikke skjønner hvorfor han er singel. Han virket som en herlig type. 

Anonymkode: 86a87...87f

Det står at Sara bor i New York, så de får nok ikke endre statuser.

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Det står at Sara bor i New York, så de får nok ikke endre statuser.

Anonymkode: b1478...de2

Jeg mente forholdsstatusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loveli skrev:

 

Jeg mente forholdsstatusen.

Jeg forstod det, men det samme gjelder om de har flyttet sammen i Oslo, hun kan ikke endre det.☺

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstod det, men det samme gjelder om de har flyttet sammen i Oslo, hun kan ikke endre det.☺

Anonymkode: b1478...de2

Ups, ja, gikk litt fort i svingene. Vi er enige. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Smaken er som bakken da. Jeg syns han er  kjekk, hun syns jeg ikke  fin i det hele tatt, altfor mange tenner. Men det viktigste er hva de syns om hverandre da. Joakim virket veldig begeistret med Sara.

Anonymkode: b17ec...b41

Enig! Jeg synes han var kjekk. Hun syntes jeg var mindre pen enn han:)

Anonymkode: 81c61...464

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så genialt, at smakene er så forskjellige! Jeg syntes han Joakim var veldig lite pen, og syntes litt synd på Sara. Peter derimot er superkjekk og kul, og der synes jeg han er langt over hennes «league».

Anonymkode: bcd60...a12

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ny episode ikveld! Episode 3 ligger på dplay, men jeg har ikke premium :( 

Anonymkode: d7d8c...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...