Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, loveli skrev:

Noen som vet om ekspertene har tatt en prat med vennene og familien til deltagerne?

I fjor virket det ikke slik, men de som er med i år virker som stødige, sosiale og omgjengelige folk. :) Hyggelige mennesker som lett kunne funnet partner selv men som har hatt litt uflaks i kjærligheten. 

På bakgrunn av det som skjedde i sist sesong har de nå stress-testet dem.

Og de har med en atferdsbiolog.

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På bakgrunn av det som skjedde i sist sesong har de nå stress-testet dem.

Og de har med en atferdsbiolog.

Anonymkode: b1478...de2

En stresstest vil kanskje vise noe, men det var over tid at spesielt kvinnene i forrige sesong ble verre og verre. Skikkelige hekser.

Men, virker som de har lært mye av forrige sesong. Samtidig skal det godt gjøres å ta SÅ feil igjen. Hvis bare ett av parene klarer å holde ut med hverandre under bryllupsreisen vil det være 100% forbedring. 😅

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige sesong, som strengt tatt var helt katastrofe, var jeg ikke spesielt lysten på å se denne sesongen, men etter å ha lest her tror jeg at jeg skal gi denne sesongen en sjanse. 

Anonymkode: 6ce2a...a1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Meadow skrev:

Er vel ett par fra sesong 1 og ett par fra sesong 2 som fortsatt er gift, dette er vel sesong 4 tror jeg. 

Sesong 5 nå 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Joakim er en stødig fyr som Sara trenger! Men tenker han kanskje blir litt mye, og må jekke seg ned litt?

Jeg hadde forresten heller ikke klart å se på han under vielsen, jeg er for sjenert i slike settinger😂

Anonymkode: 26a60...201

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss i år at de har fått inn flere eksperter. Noen nevnte at de har pratet med med venner og familie, men det har jeg ikke funnet bevis for? Men gjerne opplys meg! :)

Jeg er særlig interessert i denne atferdseksperten. Han sier mye smart. Vi blir også tiltrukket av utseende. Selvfølgelig! Om man har selvinnsikt hva slags partner man faktisk man kan få reelt. Han svensken og hun fine med det vakre ansiktet og kroppen scorte høyt på kresenhet. Og man ser jo at de to er begge attraktive på sitt nivå.  

OG at man har et relaistisk bilde om hvem men er, og hvilke partnere som tiltrekker en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Magnus vært på tv før? Er noe kjent med han.

Anonymkode: b219a...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
På 8.2.2019 den 11.44, Moonwalker skrev:

Har sett episode 2 også, og det er noe med svensken jeg ikke liker. Håper vibbene jeg får blir bevist feil etterhvert. 

Enig. Er noe creepy med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Malika skrev:

Pluss i år at de har fått inn flere eksperter. Noen nevnte at de har pratet med med venner og familie, men det har jeg ikke funnet bevis for? Men gjerne opplys meg! :)

Jeg er særlig interessert i denne atferdseksperten. Han sier mye smart. Vi blir også tiltrukket av utseende. Selvfølgelig! Om man har selvinnsikt hva slags partner man faktisk man kan få reelt. Han svensken og hun fine med det vakre ansiktet og kroppen scorte høyt på kresenhet. Og man ser jo at de to er begge attraktive på sitt nivå.  

OG at man har et relaistisk bilde om hvem men er, og hvilke partnere som tiltrekker en.

Jeg skjønner ikke hva de har tenkt når de har matchet han svensken med "hun fine med det vakre ansiktet og kroppen", som du sier. Hun virker da altfor bra for han!

gift-ved-forste-blikk-2019_980x674.jpg

Anonymkode: ff93e...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva de har tenkt når de har matchet han svensken med "hun fine med det vakre ansiktet og kroppen", som du sier. Hun virker da altfor bra for han!

gift-ved-forste-blikk-2019_980x674.jpg

Anonymkode: ff93e...af5

Smaken er som bakken da. Jeg syns han er  kjekk, hun syns jeg ikke  fin i det hele tatt, altfor mange tenner. Men det viktigste er hva de syns om hverandre da. Joakim virket veldig begeistret med Sara.

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett programmet, kommer heller aldri til å se på det. Men de menensker som er med i dette programmet  må være de mest desperate mennesker som finnes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaken er som bakken da. Jeg syns han er  kjekk, hun syns jeg ikke  fin i det hele tatt, altfor mange tenner. Men det viktigste er hva de syns om hverandre da. Joakim virket veldig begeistret med Sara.

Anonymkode: b17ec...b41

Smaken er som baken, og det viktigste er hva de synes om hverandre, ja - sant nok. Faktisk like sant som dette:image.png.cd652b6f132f67adb2c94d9dfdba4abf.png

Anonymkode: ff93e...af5

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva de har tenkt når de har matchet han svensken med "hun fine med det vakre ansiktet og kroppen", som du sier. Hun virker da altfor bra for han!

 

Anonymkode: ff93e...af5

 

Har ikke klart få tak på personlighetene deres enda, men synes utseendemessig at de er likeverdige. Helt okei pene mennesker begge to. Hun er absolutt ikke i en annen liga enn han utseendemessig, så hvorfor er hun for bra for han? 

Liker svensken greit så langt, men ser jo at han er tilbaketrukket og avventende. Synes absolutt ikke det er creepy med en fyr som ikke henger etter deg som en forelsket innpåsliten hundevalp fra dag én.

Anonymkode: cea7b...c90

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Har aldri sett programmet, kommer heller aldri til å se på det. Men de menensker som er med i dette programmet  må være de mest desperate mennesker som finnes.

Dette virker fordomsfullt og som en veldig snever oppfatning kun referert fra egen virkelighetsoppfatning. 

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smaken er som baken, og det viktigste er hva de synes om hverandre, ja - sant nok. Faktisk like sant som dette:image.png.cd652b6f132f67adb2c94d9dfdba4abf.png

Anonymkode: ff93e...af5

Herregud som folk elsker å gjøre seg til her. De fleste skjønte vel hva jeg mente.

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at det er for få mulige kombinasjoner. Det blir ikke mulig å matche bedre.... Ellers spennende program.

Anonymkode: 86c9b...e0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker veldig godt at de har tatt en prat med de og fortalt om personen de skal gifte seg med! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 14.11, Aragorn ll Elessar skrev:

Har aldri sett programmet, kommer heller aldri til å se på det. Men de menensker som er med i dette programmet  må være de mest desperate mennesker som finnes.

Kan godt forstå de til en viss grad. Etter at man har vært på markedet i noen år, og kun feilet (enda singel) så kan det være fint å la andre være kirsten giftekniv. Når man har kommet til et visst punkt, så kan man slutte å stole på sin egen vurdering av en partner.

Skulle gjerne latt andre gjøre det for meg, men jeg nekter den eksponeringen på tv. Det blir for mye.

Anonymkode: b4abd...c9f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim virka veldig fornøyd! Kanskje litt mye på den første dagen/kvelden. Han virker som en hyggelig kar da. Ikke en jeg hadde sett så mye på selv, men mulig en som vokser på en på sikt.

Digga kommentaren hans om at han vaska sine egne klær, ikke søren om mora skulle komme og gjøre det for han 😄

 

Håper de andre episodene også komme ut på gratisversjoen!

Anonymkode: b4abd...c9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke navnet i farten, men han ene homoen virker til å ha veldig prinsessedrømmer. Han vil kun ha han ene, 'gi han og klem og si at alt vil ordne seg'. Kanskje en håpløs romantiker?

Anonymkode: b4abd...c9f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...