Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Blekkulfina skrev:

Andrea og mannen har skilt lag, de andre har vel nylig fått et barn sammen😊

Annabelle og Vebjørn har en unge på 1 år :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Klokkereim skrev:

I reportasjen som handler om den nye serien og hvor det står at hun er gravid....der står det også at de er par nr 2 som holder sammen etter seriens slutt.

Men jeg mener det er nr 3? Det var jo hun Anneli og han med skjegg (husker ikke navnet) og hun lyse Andrea(?) Og han med litt krøller på toppen, mener han stammet litt. Er ikke begge disse parene fortsatt gift?

Annabelle og Vebjørn, fra første sesongen er gift enda. 

Andrea og Nikolai var sammen i et par år, men er skilt nå.

Akhila og Bernard prøvde i et års tid, men de fikk det vel aldri helt til å funke. 

Anonymkode: a5c7b...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så episoden av Lykkelig gift ved første blikk i går, og jeg fikk litt sjokk da det viste seg at Sara er gravid. Jeg fatter ikke at de tør, så tidlig i forholdet. For er det noe som er en påkjenning for parforholdet, så er det jo nettopp det å få barn. Og disse innrømmer jo at de sliter! Også med kameraene på slep, igjen... Det de fleste deltakerne i serien sier, er jo at de gleder seg til å være bare dem, uten kamera, og at det har vært vanskelig å slappe av og gå "all in" pga all filmingen. At Sara og Joakim går på enda en runde i full offentlighet kan jeg ikke forstå. Det må være jævlig godt betalt...

Håper jo det går bra, da, de virker som herlige mennesker, begge to, men jeg føler de går litt i overkant hodestups inn i både det ene og det andre, og det er jo på en måte ok så lenge det bare er kun de to det går ut over. Nå er det ikke lenger sånn.

Anonymkode: 56e3c...fe8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min hadde bare kjent hverandre i 6 mnd. når jeg ble uplanlagt gravid. Vi har nå vært sammen i 17 år, så det kan gå bra dersom begge er like engasjerte i forholdet. 

Anonymkode: 2fd18...ced

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren min hadde bare kjent hverandre i 6 mnd. når jeg ble uplanlagt gravid. Vi har nå vært sammen i 17 år, så det kan gå bra dersom begge er like engasjerte i forholdet. 

Anonymkode: 2fd18...ced

Slik argumentasjon er noe av det dummeste jeg vet om. :roll:

Selvsagt kan det gå bra. Det kan også gå bra å la barna sykle uten sykkelhjelm, for det er slett ikke sikkert de kommer til å krasje og fly på hodet ut i grøfta. Det kan gå helt fint å jobbe på et tak uten å sikre seg, for det gjorde min onkel Bjørn på huset sitt. Han hadde  jo god balanse, og passet på hvor han satte foten. 

Neida, så, joda, så...

Anonymkode: 56e3c...fe8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg så episoden av Lykkelig gift ved første blikk i går, og jeg fikk litt sjokk da det viste seg at Sara er gravid. Jeg fatter ikke at de tør, så tidlig i forholdet. For er det noe som er en påkjenning for parforholdet, så er det jo nettopp det å få barn. Og disse innrømmer jo at de sliter! Også med kameraene på slep, igjen... Det de fleste deltakerne i serien sier, er jo at de gleder seg til å være bare dem, uten kamera, og at det har vært vanskelig å slappe av og gå "all in" pga all filmingen. At Sara og Joakim går på enda en runde i full offentlighet kan jeg ikke forstå. Det må være jævlig godt betalt...

Håper jo det går bra, da, de virker som herlige mennesker, begge to, men jeg føler de går litt i overkant hodestups inn i både det ene og det andre, og det er jo på en måte ok så lenge det bare er kun de to det går ut over. Nå er det ikke lenger sånn.

Anonymkode: 56e3c...fe8

Jeg tenker det er veldig lett for andre å synse om forholdet, som vi egentlig ikke vet noe om. Syns de reflekterer godt rundt utfordringene de har, og de er investert i dette. 

Sara forklarer hvorfor hun sluttet på prevensjon, hun har endometriose som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. De hadde ikke regnet med at det skulle skje med en gang, men jeg regner med de var forberedt på det. Joakim er snart 40, så jeg ser at de sikkert ikke vil vente altfor lenge.

Nå har det vel snart gått 1 år også, tror det ble spilt inn i juni? 

Anonymkode: 57193...2b0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er veldig lett for andre å synse om forholdet, som vi egentlig ikke vet noe om. Syns de reflekterer godt rundt utfordringene de har, og de er investert i dette. 

Sara forklarer hvorfor hun sluttet på prevensjon, hun har endometriose som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. De hadde ikke regnet med at det skulle skje med en gang, men jeg regner med de var forberedt på det. Joakim er snart 40, så jeg ser at de sikkert ikke vil vente altfor lenge.

Nå har det vel snart gått 1 år også, tror det ble spilt inn i juni? 

Anonymkode: 57193...2b0

Da de snakket om graviditeten var det et tema at de har kjent hverandre i kun et halvår.

Anonymkode: 56e3c...fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de har større sjanse for å klare seg med barn så tidlig enn normale par. De får hjelp av samlivsterapeut og de har jo vært gjennom en veldig intens periode hvor de er veldig investert og jobber aktivt med forholdet. De fleste som har vært sammen i 6 mnd har jo ikke samme intensitet og hjelp utenfra. 

Anonymkode: 2060b...279

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de oppfører seg mer som venner enn kjærester. Lite kjærlig og Sara nekter jo Joakim å gi komplimenter, å gå ned på kne og fri når de skulle ta på ringene igjen. Samt at man ser Sara ofte trekker seg unna når Joakim kysser henne. 

De matcher ikle veldig bra på nærhet, kjærtegn, lidenskap og romanse. 

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de oppfører seg mer som venner enn kjærester. Lite kjærlig og Sara nekter jo Joakim å gi komplimenter, å gå ned på kne og fri når de skulle ta på ringene igjen. Samt at man ser Sara ofte trekker seg unna når Joakim kysser henne. 

De matcher ikle veldig bra på nærhet, kjærtegn, lidenskap og romanse. 

Anonymkode: b1478...de2

Er enig, og ble veldig overrasket over at de skal ha barn sammen! 😳

Anonymkode: dc3f2...d89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes de oppfører seg mer som venner enn kjærester. Lite kjærlig og Sara nekter jo Joakim å gi komplimenter, å gå ned på kne og fri når de skulle ta på ringene igjen. Samt at man ser Sara ofte trekker seg unna når Joakim kysser henne. 

De matcher ikle veldig bra på nærhet, kjærtegn, lidenskap og romanse. 

Anonymkode: b1478...de2

Som jeg sa litt over her, det er lett å synse om andres forhold. Jeg er ikke veldig kjærlig av meg foran andre med kjæresten, og hadde neppe vært det med et tv-kamera på slep. Syns det er litt trist at de har gått med på å bli med på dette programmet, hvis formålet for tv-seerne er å spekulere i hvorvidt de oppfører seg på den riktige måten og hvorvidt de kan få dette til. 

Anonymkode: 57193...2b0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Jeg så episoden av Lykkelig gift ved første blikk i går, og jeg fikk litt sjokk da det viste seg at Sara er gravid. Jeg fatter ikke at de tør, så tidlig i forholdet. For er det noe som er en påkjenning for parforholdet, så er det jo nettopp det å få barn. Og disse innrømmer jo at de sliter! Også med kameraene på slep, igjen... Det de fleste deltakerne i serien sier, er jo at de gleder seg til å være bare dem, uten kamera, og at det har vært vanskelig å slappe av og gå "all in" pga all filmingen. At Sara og Joakim går på enda en runde i full offentlighet kan jeg ikke forstå. Det må være jævlig godt betalt...

Håper jo det går bra, da, de virker som herlige mennesker, begge to, men jeg føler de går litt i overkant hodestups inn i både det ene og det andre, og det er jo på en måte ok så lenge det bare er kun de to det går ut over. Nå er det ikke lenger sånn.

Anonymkode: 56e3c...fe8

Tenkte akkurat det samme som deg. Lurer på om noen vet hvor mye de for betalt? Det at hun er gravid, vel hun er ikke ungfole lenger men ting kan skje. Og når de først har skjedd så er det jo ikke mer å gjøre. Men å ta alt dette i full offentlighet det er nok litt tricky altså

Anonymkode: 57a33...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte akkurat det samme som deg. Lurer på om noen vet hvor mye de for betalt? Det at hun er gravid, vel hun er ikke ungfole lenger men ting kan skje. Og når de først har skjedd så er det jo ikke mer å gjøre. Men å ta alt dette i full offentlighet det er nok litt tricky altså

Anonymkode: 57a33...978

Det var ikke noe som bare skjedde, de planla det. 

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hvor det går. Har litt vanskelig for og se for meg at dette varer, faktisk. Og få barn er ikke bare bare for forholdet heller. 

Anonymkode: 3366a...f32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipe og negative dere er da? Hun er i slutten av 20-årene og han i slutten av 30-årene. Det er fullstendig vanlig at ting går litt raskere frem når man møter hverandre i den alderen. Jeg og mannen min var 28, og barneønsket kom opp som tema på date to, og vi begynte å prøve etter et halvt år. Er man 20 er det naturlig at man venter i årevis, men det er ikke det når man er voksen og kjenner seg selv og hva man ønsker i et forhold. 

Jeg heier på dem! Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor de velger å flytte til byen når de får barn. Er det ikke bedre å bo litt utenfor?

Anonymkode: 0b20d...3fb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så kjipe og negative dere er da? Hun er i slutten av 20-årene og han i slutten av 30-årene. Det er fullstendig vanlig at ting går litt raskere frem når man møter hverandre i den alderen. Jeg og mannen min var 28, og barneønsket kom opp som tema på date to, og vi begynte å prøve etter et halvt år. Er man 20 er det naturlig at man venter i årevis, men det er ikke det når man er voksen og kjenner seg selv og hva man ønsker i et forhold. 

Jeg heier på dem! Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor de velger å flytte til byen når de får barn. Er det ikke bedre å bo litt utenfor?

Anonymkode: 0b20d...3fb

Enig med deg. :) Forvørig ville jeg heller hatt permisjon på Løkka enn et sted hvor man måtte kjøre for å gå på kafé. Lavere terskel når man kan gå rett utenfor døra.

Anonymkode: 57193...2b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes de er råsøte🥰  bloggen hennes er også ‘søt’ morsomt å lese hvordan hele prosessen har vært

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nicco skrev:

Synes de er råsøte🥰  bloggen hennes er også ‘søt’ morsomt å lese hvordan hele prosessen har vært

Link til bloggen?😁

Anonymkode: b1478...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. :) Forvørig ville jeg heller hatt permisjon på Løkka enn et sted hvor man måtte kjøre for å gå på kafé. Lavere terskel når man kan gå rett utenfor døra.

Anonymkode: 57193...2b0

Offtopic, men moro hvor forskjellige folk er. 🙂 brukte selv permisjonstiden på toppturer, milevis fra nærmeste kafé. B

Anonymkode: 6f106...09c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...