Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er egentlig ikke så sikker på at parene er så dårlig matchet. 

For min del så virker det som om at press i form av forventninger til seg selv, å bli kjent, få kjemi, bli filmet, veldig hektisk hverdag ++ kanskje strupet kjærligheten som kunne bli. 

Magnus og LK er for meg ganske like, og egentlig et ganske bra par. Men Magnus falt med en gang, og LK var ikke der da. Nå derimot har Magnus krøpet inn i skallet sitt, og LK har blomstret. 

Mariell og Peter virker for meg som om at de har dårlig kommunikasjon. De snakker ikke sammen,  det er så viktig i et parforhold. Uten god kommunikasjon antar man ting om hverandre, som kanskje den andre ikke mener. De har liksom gått inn i skallet sitt begge to, og har nok ikke vært den beste utgaven av seg selv fordi de ikke slapper av med hverandre. 

Sara og Joachim derimot har turt å være åpen, snakke, ha det gøy sammen,  ja rett og slett så kommuniserer de godt. 

Det er iallefall noen av tankene mine :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Daisy_B said:

Jeg synes det blir i overkant mye. Hver gang Magnus prøver å snakke med ham om noe som stikker litt dypere enn matvarer eller resirkulering, blir han enten sittende helt stille, eller så fleiper han det bare bort. Han virker helt umulig å kommunisere med. 

Kanskje fordi Magnus sitter mest sånn her:C87D4027-CA5B-4759-B28C-DC82E14FDBDC.thumb.jpeg.853e03847028a08c248d8a3e2ddd0604.jpeg

Dette er liksom min oppfatning av LK og Magnus. Førstnevnte har prøvd, men sistnevnte virker mest opptatt av mobilen, og dette er noe som har vært gjennomgående helt fra starten av.

Anonymkode: cea4e...7db

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fru Uperfekt said:

Rolig nå

Er et søtt program men hadde vært bedre om de var flinkere til å matche parene

Jeg synes matchinga har vært bra jeg. Kjemi kan ikke forutsees, så at 3 par totalt har valgt å forutsette å være gift etter at serien var over er egentlig ganske bra.

Anonymkode: cea4e...7db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter virker hyggelig Mariel veldig umoden og fjortis, Sara litt bitchy dramaqueen, Joachim hyggelig, Lars Kristian tør ikke helt prøve, Magnus veldig søt.

Anonymkode: 68181...577

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at Saras forhold varer. Hun er nok litt for "bestemt" og har bagasje.

Anonymkode: 86c9b...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler litt på at Saras forhold varer. Hun er nok litt for "bestemt" og har bagasje.

Anonymkode: 86c9b...e0d

Hva slags bagasje? 

Anonymkode: 1a3eb...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På insta story til Sara var alle sammen i går kveld og spiste middag sammen. Så koselig ut😄

Anonymkode: feb3c...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Daisy_B skrev:

Jeg synes det blir i overkant mye. Hver gang Magnus prøver å snakke med ham om noe som stikker litt dypere enn matvarer eller resirkulering, blir han enten sittende helt stille, eller så fleiper han det bare bort. Han virker helt umulig å kommunisere med. 

Helt enig. Han er vel lei av at han aldri vil snakke seriøst og tuller bort alt. Skjønner godt at Magnus er lei det. Han er jo den vinglepetteren!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Jeg synes matchinga har vært bra jeg. Kjemi kan ikke forutsees, så at 3 par totalt har valgt å forutsette å være gift etter at serien var over er egentlig ganske bra.

Anonymkode: cea4e...7db

Om det stemmer er det bra, har ikke sett siste episode enda men det er positivt at de gir det mer tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fru Uperfekt said:

Om det stemmer er det bra, har ikke sett siste episode enda men det er positivt at de gir det mer tid

Jeg sa 3 par totalt, altså fra alle seriens sesonger.

Anonymkode: cea4e...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa 3 par totalt, altså fra alle seriens sesonger.

Anonymkode: cea4e...7db

Og jeg svarer nok en gang

19 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Om det stemmer er det bra, har ikke sett siste episode enda men det er positivt at de gir det mer tid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Og jeg svarer nok en gang

 

Det vil jo si at det kun er ett par som holder fra denne sesongen. Skjønner ikke hva du mener med at det er positivt at de gir det mer tid. 

Anonymkode: 84c65...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var LK og Magnus på spa?

Anonymkode: 86a87...87f

Son

Anonymkode: b17ec...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Son

Anonymkode: b17ec...b41

 Son er det definitivt ikke😂

Anonymkode: 86a87...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var LK og Magnus på spa?

Anonymkode: 86a87...87f

Rømskog, tror jeg.

Anonymkode: f3503...a74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns matchingen har vært ganske bra. At det skal oppstå kjærlighet på 5 uker, med en du ikke har hatt noen mulighet til å velge selv, er ganske mye å forvente. Og som en annen påpeker, det å ha kamera på seg, bli presset inni et format, og å fortsette dagliglivet noenlunde som vanlig samtidig, er ikke enkelt.

Anonymkode: 2c780...20f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Det vil jo si at det kun er ett par som holder fra denne sesongen. Skjønner ikke hva du mener med at det er positivt at de gir det mer tid. 

Anonymkode: 84c65...16e

Som sagt flere ganger før så har jeg ikke sett finalen enda

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp Joakim på lokaltoget fra ski og han hadde på seg giftering. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...