Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

7 dpo

Lurer på å svi av en strimmeltest i morgen tidlig 8 dpo. Har egentlig ingen symptomer eller magefølelse eller noe, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 dpo

Blenda billigstrimmel fra Babyplan i dag på morgenurin. Det var ikke tidligtest men vanlig med sensitivitet 25.

Jeg har egentlig stor tro på at mensen kommer til helga. Og egentlig er det greit, for da har jeg en siste menstruasjonsdato å gå ut i fra. Skal teste igjen i morgen, kanskje jeg slår til og kjøper en CB Early etter jobb i dag. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du har fått første strek i de tidligere graviditetene dine?

Av alle de gangene jeg har blitt gravid så har jeg aldri sett strek så tidlig som 8 dpo. Men har skimtet noe på 9 dpo, med unntak av den i sommer - da så jeg ingenting før 11 dpo. Men det tror jeg er for at jeg er hellig overbevist om at strimlene har blitt et par dager dårligere de siste årene. Krysser fingrene at du får en positiv test i løpet av de kommende dagene!! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 timer siden):

Når er det du har fått første strek i de tidligere graviditetene dine?

Av alle de gangene jeg har blitt gravid så har jeg aldri sett strek så tidlig som 8 dpo. Men har skimtet noe på 9 dpo, med unntak av den i sommer - da så jeg ingenting før 11 dpo. Men det tror jeg er for at jeg er hellig overbevist om at strimlene har blitt et par dager dårligere de siste årene. Krysser fingrene at du får en positiv test i løpet av de kommende dagene!! 🤞

Har testet svakt men tydelig positivt 9 dpo som regel. Ultrasvakt 8 dpo sist. I dag har jeg hatt skikkelig heftige stikk og murringer i et par timer. Kanskje det var festesmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo

Fortsatt blendahvit Babyplan strimmeltest (25 i sensitivitet) på morgenurin. Fortsatt tidlig, men får stadig flere symptomer på at mensen kommer (humørsvingninger etc) så regner med det ikke har klaffet denne måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj det er kjedelig når testen er blenda og pms begynner å kjennes :( Men jeg håper videre litt til jeg 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo

Blendahvit test i dag også. Med en lutealfase på mellom 11 og 13 dager så regner jeg med at løpet er kjørt for denne prøveperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj kjedelig :( Men ettersom jeg fikk blenda på 10 dpo og positiv på 11 dpo i sommer så tillater jeg meg å håpe litt til for deg 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Usj kjedelig :( Men ettersom jeg fikk blenda på 10 dpo og positiv på 11 dpo i sommer så tillater jeg meg å håpe litt til for deg 🤞

It ain’t over ‘til it’s over! 👍

Driver ellers og psyker meg opp til kommende mens i helga - da får jeg i det minste satt i gang med min splitter nye CB Advanced Fertility Monitor, og det blir jo spennende og gøy! Krampaktig positiv, hvem, jeg? 🤣

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også fertilitetsmonitoren fra CB! Fornøyd så langt (2 prøveperioder med den), og blir spennende å lese hva du synes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo

Dette var skikkelig uventet, men i dag fikk jeg svak, men tydelig positiv billigstrimmel.

2B5583BE-651E-45B1-B2CC-C7B60612E1A0.jpeg

Endret av Lorieen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei så gøy! 😍😍🤩😄🎉🎉👏

Spent på om den blir fin og sterkere de neste dagene 😄 Gratulerer? 🙈💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det der var jo en kjempetydelig strek! 😃 Helt klart positiv sånn som den ser ut nå! Skal du ta en ny test iløpet av dagen? Eller venter du til i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooojj jaaa se der! Det var akkurat det jeg saaaa! :hoppendeglad: Testen kan fint være blenda på 9 og 10 dpo, for å så få strek på 11. Hurra!! Helt klart positiv denne. Perfekt 11-dpo-test.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en digital senere i dag. Kjøper en dobbel, så skal jeg ta ny om ei uke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den digitale slo ut «ikke gravid». 🤔Merkelig, men med tanke på at test var blenda i går så er det kanskje ikke nok hcg. Kjøpte en topakk, så tar ny både strimmel og digital morgen tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg selvfølgelig noia, for digital pleier å slå ut på meg på såpass sterk strek. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du spart på urinen hele dagen da? Er veldig stor forskjell på morgen- og ettermiddagsurin så tidlig. Du får nok positiv digital på morgenurinen i morgen! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...