Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

5+1

Hcg stiger som det skal i hvert fall! Kanskje det faktisk går bra denne gangen?

3A16FAB8-BCF9-42A3-B35E-38E9B4B448DF.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen 🤞🤞 vurderer å ta en ny digital selv, men usikker på om jeg tør 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (6 minutter siden):

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen 🤞🤞 vurderer å ta en ny digital selv, men usikker på om jeg tør 🙈

Du tør! 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0

I overmorgen skal jeg på første UL, på samme dag i svangerskapet som jeg fikk konstatert MA forrige gang jeg var gravid. Jeg er redd, veldig redd. Jeg håper selvfølgelig at jeg skal få se et embryo med bankende hjerte, men samtidig tør jeg liksom ikke å håpe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk målt beta-hcg forrige fredag (5+2) og i går (5+6). Fredag var den på 3141, og gårdagens måling bør da være på minimum 12.600 hvis vi regner med dobling etter 48 t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vente på UL blir aldri det samme igjen etter at man har opplevd dårlige nyheter før :troest:  Masse lykke til på UL i morgen! Satser helt klart på et bankende hjerte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hcg tirsdag (5+6) var bare 7205. Nå har jeg angst og er overbevist om at dette er nok en MA. Sist hadde jeg hcg på over 14.000 6+0, og enda gikk det galt...

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2

UL om to timer. Jeg er så redd! I dag er det akkurat fire mnd siden aborten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha noen flere tidlige ultralyder, siden du har hatt en MA tidligere? 

Og hvor langt var det igjen du var på vei sist dere oppdaget at utviklingen hadde stoppet? 

Per idag så er hvertfall alt perfekt inni og ingenting kunne vært bedre så bekymret du var hin dagen 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niny skrev (13 minutter siden):

Skal du ha noen flere tidlige ultralyder, siden du har hatt en MA tidligere? 

Og hvor langt var det igjen du var på vei sist dere oppdaget at utviklingen hadde stoppet? 

Per idag så er hvertfall alt perfekt inni og ingenting kunne vært bedre så bekymret du var hin dagen 🥰❤️

Skal på ny UL om tre uker (privat) og så fosterdiagnostikk rundt uke 12 med KUB-test og tidlig UL på sykehuset pga at jeg blir 39 i år.

Sist fikk jeg konstatert MA 6+2.

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (3 minutter siden):

Skal på ny UL om tre uker (privat) og så fosterdiagnostikk rundt uke 12 med KUB-test og tidlig UL på sykehuset pga at jeg blir 39 i år.

Sist fikk jeg konstatert MA 6+2.

Da tenker jeg at første hinderet er passert siden du er kommet lengre enn sist og nå med en levende liten. Må være betryggende med så tett oppfølging når du allerede har opplevd noe så vondt tidligere. Flere muligheter til å fange det opp om så men noe likt skulle skje igjen. Hvis denne gangen går helt i mål så må det også være fantastisk å få hilse på den lille så ofte nå i begynnelsen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 minutt siden):

Da tenker jeg at første hinderet er passert siden du er kommet lengre enn sist og nå med en levende liten. Må være betryggende med så tett oppfølging når du allerede har opplevd noe så vondt tidligere. Flere muligheter til å fange det opp om så men noe likt skulle skje igjen. Hvis denne gangen går helt i mål så må det også være fantastisk å få hilse på den lille så ofte nå i begynnelsen 😍

Ja, det er både betryggende og ikke minst er det jo veldig stas å få se liv der inne, før man kommer så langt at man kan kjenne fosterbevegelser og kan bli beroliget av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Amatariel skrev (På 11.5.2021 den 10.29):

Hvordan går det Lorieen? Når var det du skulle ha neste UL? :hug:

Det er i morgen! Jeg er kjempenervøs, selv om alt tyder på at alt er bra der inne. Merker at jeg forbereder meg på hvordan jeg skal takle det om det verst tenkelige skulle skje og jeg får vite at det ikke er liv lenger. Men jeg prøver å tenke positivt og si til meg selv at det etter all sannsynlighet går fint! Symptomer er ømme bryster som vokser veldig, ekstrem trøtthet, spesielt om kvelden, at jeg må tisse HELE TIDA og at buksene ikke passer mer. 9+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul imorgen! Jeg skal også på ul imorgen, ekstremt nervøs for at det ikke går veien denne gangen heller 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...