Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååh herlighet så kjekt! Gratulerer så mye! 🎉😄😄

Krysser nå alt jeg har for at denne spiren holder hele veien 🤞🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa :mynona: Der satt den! Hurra, gratulerer kjære deg! 😁 Denne skal holde løpet ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😀 jeg var 9dpo i går og fikk også positiv test 😊 Håper spiren sitter for oss begge 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :nordvesta: Gratulerer så mye!! Nyt påsken med lille spiren i magen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

For noen fine tester! For en gave på påskeaften! basketsmileyff.gif.e8e58fb826f68668465247869f8693a5.gif

Ja, nå venter bare åtte uker i angst! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 time siden):

Ja, nå venter bare åtte uker i angst! 😂

Bare åtte? 🙈 Hadde det vært meg hadde det være flere 🙊 Men vi vet jo begge at det er dette som må til for å få den babyen til slutt. Og du har klart et av de vanskelige hindrene - å bli gravid. Så skal krysse fingrene for at de neste ukene går så fort som de bare kan for deg! :hug: Fytti så deilig at det er vår og sommer og se frem til, og at det ikke er den mørke tunge høsten som venter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Bare åtte? 🙈 Hadde det vært meg hadde det være flere 🙊 Men vi vet jo begge at det er dette som må til for å få den babyen til slutt. Og du har klart et av de vanskelige hindrene - å bli gravid. Så skal krysse fingrene for at de neste ukene går så fort som de bare kan for deg! :hug: Fytti så deilig at det er vår og sommer og se frem til, og at det ikke er den mørke tunge høsten som venter nå.

Ja, det hjelper faktisk enormt at det er vår og lyst! Tida går liksom litt fortere da. 
Jeg kommer til å fortsette på Lutinus til jeg har vært på tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og angsten er i full gang. Dette kommer til å bli noen tøffe uker og måneder. Har tanker om at det helt sikkert kommer til å gå galt, at det ikke er noen vits i å glede seg, osv. Jeg merker at jeg distanserer meg fra at jeg er gravid, som en slags forsvarsmekanisme for å unngå å bli lei meg når det går galt igjen. Det er jo ingenting som skulle tilsi at det gjør det, men med så mange kjemiske og en MA bak meg, så tar negativiteten over. Det er så innmari langt fram til uke 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Gratulerer så mye Lorieen ❤️❤️ Vi har 4 barn selv, men jeg kunne tenkt meg 5. Ektemannen min er ikke enig 😂😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og IKM-dagen i dag. Allerede fire dager siden jeg testa svakt positivt. Problemet med å finne det ut så tidlig er jo at de første ukene tar en hel evighet å komme seg forbi...

Første delmål for min del er å komme meg til uke 7 og få sett hjerteaktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (19 timer siden):

11 dpo og angsten er i full gang. Dette kommer til å bli noen tøffe uker og måneder. Har tanker om at det helt sikkert kommer til å gå galt, at det ikke er noen vits i å glede seg, osv. Jeg merker at jeg distanserer meg fra at jeg er gravid, som en slags forsvarsmekanisme for å unngå å bli lei meg når det går galt igjen. Det er jo ingenting som skulle tilsi at det gjør det, men med så mange kjemiske og en MA bak meg, så tar negativiteten over. Det er så innmari langt fram til uke 12!

Jeg kan kjenne meg igjen i dette, for det er akkurat slik jeg vil ha om jeg skulle bli gravid igjen. Jeg har mistet etter uke 12 også, så den er heller ikke noe magisk grense for meg. Men det er jo helt fryktelig å ha det sånn! Finner det noe mulighet for at du kan få hjelp mot angsten? Jeg aner ikke hva som finnes, men jeg tror jeg må kontakte fastlegen i det øyeblikket jeg tester positivt igjen for å finne ut hvilke alternativer som finnes. Om det er noen man kan snakke med. Jeg har egentlig vært litt negativ til dette (hva skal litt snakk hjelpe for liksom?) og det var aldri i tankene mine i sommer da jeg var gravid og fryktelig redd for abort. Men nå tenker jeg at det skader i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lorieen skrev (41 minutter siden):

16 dpo/4+2

I dag fikk jeg denne! Så hcg stiger i hvert fall! 

Veldig godt å se! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har privat TUL fredag 23. april. Gleder meg og gruer meg. Sist jeg var gravid fikk jeg nedslående nyheter om MA 6+2, nå har jeg TUL på 6+2 igjen. Håper så inderlig at jeg får se et bankende hjerte! Skal til jordmor 26/4 og få henvisning til ny tidlig UL og fosterdiagnostikk mellom uke 11 og uke 13.  Jeg blir 39 til høsten, så da sjekker de det som sjekkes kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...