Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

Jeg er fasinert over din stabile temp altså! Blir utrolig spennende å se om du faktisk er gravid nå. Det er fullt mulig! Sjekk denne gravidcharten jeg fant på FF.

Håper at vi begge får 2021-baby!! Når det er såpass viktig for oss det med årskull. Fint å ha noen som forstår :hug: Vi har bare litt forskjellig grense. Jeg har 6 år mellom nr.1 og 2 og det er det jeg har sett for meg nå mellom nr. 3 og 4 også som er årets grense. Om jeg bikker over til 2022 så blir det 7 år... Så jeg kan relatere meg til det at du ønsker baby på denne siden av året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende tider! Jeg har lest gjennom dagboka di nå, og må si du har vært gjennom litt opp og ned ja. Nå har jeg også sett på charten din i tempetråden, og fy søren så jevn temp du har 😄 Håper dette er PP det setter seg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo


Så høy temp som det jeg har nå i denne lutealfasen har jeg aldri hatt tidligere uten å være gravid. Men test i morges var totalt blenda, noe som gjør at håpet mitt synker. Har «alltid» testet positivt 9 eller 10 dpo, en gang faktisk så tidlig som 8 dpo. 
Det er jo fortsatt håp, IKM er ikke før lørdag eller søndag, men jeg tenker at det BURDE blitt strek i dag om det er en spire der inne. Har kjempeømme bryster, ellers ingen tegn på hverken det ene eller det andre.

5807AAF1-ADC4-4CFE-BB3E-1C7E3825126D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo

Blenda test og negativ monitor i dag også. Da er det egentlig kjørt, og jeg håper mensen kommer fredag eller lørdag. Nå vet jeg med sikkerhet at jeg ikke er gravid, så da er det like greit å bare få startet en ny syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjedelig at det skulle gå sånn denne pp'en! Hadde virkelig håpet... :( Håper mensen kommer innen rimelig tid ja! Hvor lang lutealfase pleier du å ha igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig kjedelig å lese det ❤️ Nå må bare mensen komme sånn at ny PP kan starte! Vi satser på at du får en liten spire sittende fast om et par uker 😄❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 timer siden):

Uff, så kjedelig at det skulle gå sånn denne pp'en! Hadde virkelig håpet... :( Håper mensen kommer innen rimelig tid ja! Hvor lang lutealfase pleier du å ha igjen?

Tidligere var den på 11 dager, men etter sist fødsel har den vært på 13-14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 2

Mensen kom i går kveld kl 20 og PP5 er et faktum. Nå tar vi denne PP og én til, så vil jeg ha drahjelp hvis spira ikke sitter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5

Jeg har kontaktet Spiren Fertilitetsklinikk i dag for å få resept på letrozol og ovitrelle. De har veldig fullt men skulle prøve å få skvist meg inn i løpet av de neste par ukene. Venter nå på å få epost om når jeg får time. Mulig det er litt overhysterisk etter bare 4 måneders prøving, men har jeg egentlig noe å tape på det? Nei, det tror jeg ikke. Vi blir ikke yngre, noen av oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de klarer å finne en time til deg om ikke så lenge 🤞 Syns absolutt ikke du er overhysterisk nei. Er helt lov å skaffe seg den hjelpen man trenger for å få drømmen oppfylt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 6

Fått time til gynekolog 16. april. Håper selvfølgelig jeg er gravid innen det, men fint å ha en time klar om det ikke skulle klaffe i inneværende PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit med en backup-plan ja! Håper absolutt at det ender at du må avlyse timen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8

Da er den kjipeste delen av pp-en igang - nemlig å vente på EL. Håper jeg slipper å vente helt til cd 26 denne gangen. Hadde vært så fint med EL rundt cd 16. Når folikkelfasen blir så lang, blir hver pp så lang også, og man får færre prøveperioder på den tida man har på seg til å få et barn til, liksom. 

 

Endret av Lorieen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10

Da er testinga etter EL igang, og det ble som forventet «høy» på monitor i dag. Forrige syklus viste jo monitor «høy» fra cd 8 til cd 25, så foreløpig har jeg is i magen og tenker at det fremdeles er lenge til EL. Men vi får legge inn aksjer jevnlig likevel, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du blir positivt overrasket med å få max mye tidligere enn sist denne syklusen! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 11

«Høy» på monitor. Det blir spennende å se om forrige syklus lange folikkelfase var ettervirkninger etter MA, eller om denne syklusen blir like lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12

Fortsatt «høy» på monitor. Har et håp om tidligere EL denne syklusen, så får vi se da, om jeg får rett! Alt før cd 20 er egentlig greit, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...