Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

På 11.4.2019 den 16.21, frk.Sanna skrev:

Gratulerer så mye, du stresset unødvendig med tanke på alderen din slik som meg du☺️😅🥰 Jeg har barn født 2003,2005 og 2007 fra før og venter nå nr 2 til sommeren med ny mann🥰 (Jeg var 36 da jeg ble gravid med minste mann og 38 år denne gang)

Ja, jeg stresset veldig, spesielt da min kjære leverte en veldig dårlig sædprøve i slutten av februar og vi ble forespeilet ICSI. Men så satt den likevel, litt over en måned seinere! Håper bare alt går bra og at det holder hele veien. Er så utrolig redd for å miste...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+4, føler jeg har vært gravid i en evighet siden jeg testet positivt allerede 3+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte svi av den aller siste graviditetstesten i dag, 5+3. 

Jeg tror jeg konkluderer med at denne her sitter. 😁

3F19455F-BCF3-4CC9-BD00-4073AE5DCEC2.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 og kvalmen er et faktum. I går var det skikkelig ille hele dagen, følte meg bilsyk/sjøsyk fra jeg våkna og helt til jeg gikk og la meg.

Kvalm i dag også, men ikke fullt så ille som i går, men jeg tar brodden av det med å spise. Tørre knekkebrød uten noe pålegg er det som funker best. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1 i dag. Dagene snegler seg mot ultralyd som er på torsdag, da er jeg 6+6. Håper vi får se hjerteaktivitet! Jeg er tidvis kvalm og har ømme, såre bryster. Og har økt søvnbehov. Tar fortsatt Lutinus, men har trappet ned fra tre til to ganger daglig. Nå tar jeg morgen og kveld. Usikker på hvor lenge jeg skal fortsette, men vil i hvert fall ta det til etter vi har vært på tidlig UL. Får høre hva legen sier når vi er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+2 og så innmari nervøs for ultralyden på torsdag. Er så vanvittig redd for at legen ikke skal finne hjerteaktivitet, at fosteret skal være dødt... Har ikke vært så bekymret i noen av mine tidligere svangerskap, jeg lurer på om det er fordi jeg er såpass gammel (blir 37 i oktober) at jeg er så redd for å miste denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt perfekt liten en med hjertelyd på 122 slag i minuttet fikk vi se i dag. 😍

0585279E-4CC6-487B-8765-5C77D6D52ACC.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+5. Kvalmen er ILLE, og puppene forbereder seg visst på å brødfø hele den tredje verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Lorieen skrev:

Sprellebaby 😍

3D02F88E-3A08-47A4-873D-904B27CE4372.jpeg

Ååh, se der da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+2 i dag (11+4 i følge UL).

På ultralyden på fredag ble det oppdaget forliggende morkake og en polypp på livmorhalsen. Jordmor tok prøve av polyppen, og det gjorde at jeg fossblødde i nesten to dager. Det var veldig ubehagelig og vondt da hun tok prøven. Siden en liten flik av morkaka ligger over livmorhalsen så må jeg regne med at jeg kan fortsette å blø litt. Morkaka ligger på bakre vegg, håper den trekker seg oppover så jeg slipper keisersnitt. Har nemlig planlagt hjemmefødsel. Ny UL om to og en halv uke, og en vanlig jordmortime neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

12+3 i dag, første jordmortime i morgen.

Jeg blødde i nesten en uke etter GU hos jordmor 31. mai der hun tok prøve av den polyppen, men det har stoppet nå. Kvalmen er så og si helt borte nå, er kun kvalm hvis jeg er veldig sulten eller veldig sliten. 

Ellers har jeg veldig lite symptomer og det uroer meg litt. Håper alt er bra med baby og at jordmor finner hjertelyd i morgen. Ny UL den 18., grugleder meg til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i går, fikk høre hjertelyd! 😍 I dag har jeg kjent liv i magen flere ganger. Det er tidlig, men jeg er helt sikker på at det er baby jeg kjenner. Har morkaka på bakvegg, og har kjent dette tre ganger før så vet hvordan det kjennes. Det er så deilig!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...