Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

Nærmer seg EL, syklusdag 10 i dag. Jeg pleide vanligvis før sist svangerskap å ha EL mellom cd 12 og cd 16, og lutealfase på ca 11-12 dager. Men det er jo litt uvisst hvordan syklus arter seg nå etter fødsel. Temper, og skal begynne å teste etter EL i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende med jakten på EL! Jeg har hatt en del endringer i syklus etter mine fødsler, så ikke like enkelt alltid å forutsi hvordan det blir. Man må egentlig bli "kjent med syklusen på ny". Men håper du hopper rett inn i det kjente og vante og får EL innen CD16. Gleder meg til å følge deg i jakten 😄

Moro med temping også, delta gjerne i tempetråden vår 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er EL etter all sannsynlighet overstått og jeg går inn i DPO-land i morra. Vi har truffet bra med aksjene tror jeg, så det blir lange dager å vente fram til 9 dpo og testing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så flott at EL er overstått og du går inn i dpo-land! Masse lykke til i dagene fremover, og jeg gleder meg spent med deg til testing 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har vanvittige implantasjonssmerter, og nå kom det lyserosa blødning på papiret. Ikke bekymret, testene stiger så fort at jeg blir helt forbløffa. Er nok bare lille spire som graver seg skikkelig godt inn. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo i dag, og 2-3 på CB Digital! Himmel og hav, det er tidlig. Nesten så jeg begynner å lure på om det er to stykker inni der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å få 2-3 på 11 dpo ja :) Noen får en bra boost av hcg sånn i starten før det flater mer ut. Har opplevd det selv og trodde også det kanskje var to :lol: Men det var èn altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har mistet. Var på tidlig UL i går 6+ 3, men der var det bare et 2 mm embryo uten hjerteslag og ingen plommesekk. HCGstigning var normal, men der var ikke noe liv. Fikk med meg abortpiller hjem og er nå godt i gang med å blø ut restene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære deg - så utrolig trist å høre 😪😪 Har selv abortert rett før jul en gang, så vet hvor kjipt det er i tillegg. Håper du klarer å kose deg med familien tross denne hendelsen. Stor klem! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

13 dager siden cytotec. Fortsatt utslag på CB digital som viser 1-2 uker. Hadde 25.000 i hcg da aborten startet. Regner med testen er negativ om to dager, da streken på tidligtest er veldig svak. Skal teste igjen i overmorgen, så er det bare å begynne å teste etter EL. Vi orker ikke vente på ny menstruasjon, vi bare kjører på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som det går riktig vei - etter forholdene da :klem: Min test etter MA var veldig svak to uker etterpå og helt blenda få dager etter det igjen. Jeg har bare gode erfaringer av å kjøre på videre etter abort! Gravid på nytt begge gangene etter tidlige SA'er. Riktignok ikke gravid rett etterpå etter MA'er, men for psyken så hjalp det veldig å få komme i gang med èn gang igjen. Og at det ikke ble klaff har jo bare vært uflaks, for eggløsninger kom jo. Så jeg krysser fingrene for at du snart har en EL rundt hjørnet 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt positive tester, både strimmel og digital. Jeg er så lei! Vil bare bli ferdig med dette og gå videre. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles positive tester. Lurer på om jeg må ta ny cytotec-kur for å få ut restene, men jeg vet ikke om jeg orker... 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsja, greier ikke å forestille meg hvordan det er å gå igjennom.

Og om ikke det å miste er nok, så blir ikke kroppen kvitt restene så fort den bør... 

Krysser fingrene for at testene straks er negative og at ny eggløsning kommer fortere enn svint! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde du ikke gå til lege og ta ultralyd, og få dobbeltsjekket at alt kom ut? Siden testen er positiv enda, mener jeg, kan det være noe henger igjen?

Lykke til med neste prøving : -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at testen blir positiv noen få uker etter abort, uten at det er noe galt. Jeg ble fortalt at dersom den fortsatt viste positiv èn måned etter så kunne jeg ta kontakt. Tror ikke de gjør noe før denne tiden har gått :klem: Vær obs på at man kan ha EL selv med hcg i kroppen, så dere bør uansett ha sex i denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Det er ikke uvanlig at testen blir positiv noen få uker etter abort, uten at det er noe galt. Jeg ble fortalt at dersom den fortsatt viste positiv èn måned etter så kunne jeg ta kontakt. Tror ikke de gjør noe før denne tiden har gått :klem: Vær obs på at man kan ha EL selv med hcg i kroppen, så dere bør uansett ha sex i denne tiden.

Jeg fikk samme beskjed, ta kontakt dersom testen fortsatt er positiv etter fire uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...