Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff ja forstår dette... men jeg har virkelig troen på noen av dagene fremover, før CD30! Plutselig kan testen bli positiv. Jeg opplevde også å kunne se gradvis økning på strimmel, helt til en syklus der jeg plutselig akutt gikk fra svak til sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg orker mer av dette prøvestyret. EL kommer ikke og kroppen er bare kaos. 😭 Det blir bare stress og mas. Ikke hyggelig i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan dette er :troest: Utrooolig frustrerende. Men satser på at det bare er denne syklusen her som tuller og blir lang. Ikke gi opp og let etter EL :klemmer: Plutselig kommer den, og da kan dette være din siste syklus som prøver! 🤞

(her er min testerekke fra lang syklus i høst. Kanskje den kan gi håp. EL kom til slutt!)

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL-testen fra i ettermiddag. Fått flere sånne denne syklusen, men de blir aldri skikkelig positive...

24595EF8-ED43-4A2F-9718-4D5C3FC255B5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Endelig! 🎉😄 

Var som jeg sa. Ene måneden min fikk syklusen hikke og EL kom superseint. Kun den måneden da 🤷🏻‍♀️ Så var ikke bekymret for deg at den aldri skulle komme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens EL-test, teststrek sterkere enn kontrollstrek. Masse masse EL-slim også. Man får vel si at EL kom lovlig seint, men godt! ☺️ Har litt dårlig samvittighet for at jeg har vært så sinna på kroppen min. Stakkars, det er faktisk bare ni uker siden den gikk igjennom en abort. 

AF229BE7-A0D5-4CF4-A49D-A675502FBE64.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohooo endelig skikkelig positiv test og tegn på kroppen! 🎉🎉

Kos dere med masse ekstra helgekos i senga 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maksimal fertilitet på monitor i dag også, og strimmeltesten fortsatt positiv. ☺️ Her er det bare å fortsette å kjøre på med aksjer! 😂 Deilig å være ferdig med den seige follikkelfasen, der får man liksom ikke GJORT noe fra eller til. Fra nå av i syklusen og ut er det liksom ting man kan gjøre. Jeg kommer nok til å ta Lutinus når jeg er sikker på at EL er overstått, for å hjelpe kroppen litt. Så er det bare å vente og håpe på at det blir en liten adventsbaby på oss.

C20E714D-26FC-48F0-9F6D-17FA2B591E08.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (8 timer siden):

Har litt dårlig samvittighet for at jeg har vært så sinna på kroppen min. Stakkars, det er faktisk bare ni uker siden den gikk igjennom en abort. 

Ja, jeg skjønner hva du mener. Men det er liksom uvitenheten som er verst! Jeg mener, hadde man VISST at man feks kom til å få EL på CD25 så hadde det kanskje vært lettere å gå igjennom alle dagene før. Men når man ikke vet så blir jo hver dag en pine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ EL-test i dag, så da slapp/slipper vel mest sannsynlig egget enten i går eller i dag. Har lagt inn aksjer i massevis, så nå får vi bare vente og se...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/2 DPO

Det er deilig å være i dpo-land! Nå er jeg avslappa og blid, og vet at vi har gjort det vi kan for å lykkes. Håper inderlig at det klaffer denne gangen og at det holder hele veien til mål. Med to kjemiske og en MA siden oktober, føler jeg virkelig at vi har hatt vår dose uflaks nå. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo

Helg, og jeg håper på et temphopp ila. helga når/hvis egget fester seg. Skal teste mandag. 

17AAAEFF-61D6-4B6E-91E4-E67DDF98A7D3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo

Nå går det sakte mot testing, føler jeg! Jeg pleier vanligvis å starte testing 9 dpo, men har også fått svak positiv 8 dpo et par ganger. Men tror jeg skal vente til mandag. 

Jeg har veldig jevn lutealfasetemp denne syklusen, det har jeg aldri opplevd før og jeg lurer veldig på hva det kan skyldes. Håper selvfølgelig det er et godt tegn, men er samtidig skeptisk da jeg har hatt mange kjemiske graviditeter og tendenser til kort lutealfase (11 dager) tidligere. 
 

Jeg har et veldig stort ønske om å bli gravid enten denne syklusen eller neste, for å få ca 2 år mellom de to yngste barna. Håper det klaffer. Om det blir 2022-baby så blir det tre skoleår mellom dem, og det synes jeg er litt mye...

2F283A22-20D4-4B8D-9FEB-4671B78B487D.jpeg

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...