Gå til innhold

Svensk humorvideo hisser opp feminister i hele verden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes den tar ekstemfeminismen ganske på kornet.

 

Anonymkode: dca84...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

US Secretary of State Madeleine Albright skal en gang ha sagt at:                                                               

Anyone who thinks the world would be a better place if it were run by women doesn't remember anything from high school. 

Anonymkode: 4615c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, please.. Var vel ikke toppen av humor akkurat, jeg trodde dette skulle være veldig morsomt da jeg så hva den het, for her er det jo sinnsykt mye å ta av. 

Men dette var jo ganske terningkast en humormessig, jeg enset et par poenger men de var veldig dårlig spilt ut. 

Du kan vel selv innrømme at du ikke akkurat lå og trillet å gulvet med latterkramper TS, det er vel tvert imot du som ble litt hissig av den og måtte prøve å lage et sint innlegg om en humorvideo :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

US Secretary of State Madeleine Albright skal en gang ha sagt at:                                                               

Anyone who thinks the world would be a better place if it were run by women doesn't remember anything from high school. 

Anonymkode: 4615c...668

Så har man de av oss som husker "high school" veldig godt og ble plaget hver eneste dag av gutter, mens jentene var null problem.

Anonymkode: 6f367...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomføringen var kanskje ikke 100%, men poengene var generelt litt artige fordi det tross alt stemmer temmelig godt med virkeligheten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feminister lar seg hisse opp av alt, 

Anonymkode: 3a2da...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...