Gå til innhold

Hva er det med menn og kvinneføtter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For omlag et år siden hadde jeg et forhold til en mann som ikke kunne få nok av beina mine. Helst skulle jeg bruke nylonstrømper og han ville kose, massere, kyss og lukte på dem i ett sett. Han fikk ekstrem tenning av det og jeg lot det gå fordi jeg liker å få fotmassasje og fordi det betydde så mye for ham. Nå har jeg vært på noen dater med en hyggelig kar, og vi har blitt kjent og har hatt sex. Han er en vidunderlig fyr, men igjen så er det denne lysten på beina mine i strømpebukser eller stayups som kommer frem som et skikkelig krydder for han.

Er alle menn helt ville etter dameføtter i nylonstrømper. Noen andre som har opplevd det her? 

Anonymkode: d7fd4...d00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Er alle menn helt ville etter dameføtter i nylonstrømper. 

Anonymkode: d7fd4...d00

 

Vel jeg er ikke det synes føtter er ekkelt. Forstår ikke hvordan noen kan tenne på føtter.  Og jeg tviler på at jeg er den eneste mann her i verden som ikke er vill etter dameføtter i nylonstrømper, 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

 

 

Vel jeg er ikke det synes føtter er ekkelt. Forstår ikke hvordan noen kan tenne på føtter.  Og jeg tviler på at jeg er den eneste mann her i verden som ikke er vill etter dameføtter i nylonstrømper, 

Melder meg på, føtter er lite interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det. Ingen jeg har vært med har vært vill etter det. Jeg synes føtter er ekkelt så om en virkelig tente på det så hadde jeg hatt litt problemer med det. Om han hadde ønsket å se meg i strømper og sånt så hadde det vært greit, men å kose, kysse osv med føttene hadde ikke vært ønsket.

Anonymkode: 71e27...ceb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er alle menn helt ville etter dameføtter

Naturligvis ikke, men fotfetisj er nok blant de mest utbredte fetisjene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For omlag et år siden hadde jeg et forhold til en mann som ikke kunne få nok av beina mine. Helst skulle jeg bruke nylonstrømper og han ville kose, massere, kyss og lukte på dem i ett sett. Han fikk ekstrem tenning av det og jeg lot det gå fordi jeg liker å få fotmassasje og fordi det betydde så mye for ham. Nå har jeg vært på noen dater med en hyggelig kar, og vi har blitt kjent og har hatt sex. Han er en vidunderlig fyr, men igjen så er det denne lysten på beina mine i strømpebukser eller stayups som kommer frem som et skikkelig krydder for han.

Er alle menn helt ville etter dameføtter i nylonstrømper. Noen andre som har opplevd det her? 

Hva med andre menn før ham? Var de like interessert i dine føtter som ham? Eller var det ditt første forhold, så du generaliserer alle menn etter ham?

(meg som ikke skjønner på kvinner som sier «alle menn» eller menn som sier «alle kvinner»)

Anonymkode: 928c6...809

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis aldri møtt noen sånne menn, for det hadde blitt en turn-off for meg. Tror ikke det er så mange "fotfriker", men de finnes jo helt klart. Det er nok bare tilfeldig at du har møtt to sånne rett etter hverandre. 

Anonymkode: 44a29...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt noen som har vist tegn til å ha en fot-fetisj eller være spesielt opptatt av bein og føtter. Og jeg er 50, og har hatt rundt 30 sexpartnere siden jeg var 16. Ingen har vist sånne tendenser.

Anonymkode: 6727e...7d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen min å generalisere, men når det dukker opp to på rad som har føttene mine som sin største tenning så begynner man å lure.

Jaja, det er ihvertfall en flott og hyggelig mann uansett så jeg har tenkt å leve med det.

Anonymkode: d7fd4...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotfetisj er jo en så utrolig uskyldig fetisj! Skjønner ikke at det skal være noe problem. Er jo menn som tenner på de mest bisarre og syke tingene, også kommer det en som bare vil ta på føttene dine? Det krever jo ikke noe særlig fra deg.

Anonymkode: 3750a...deb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med føtter. Masserer ofte føttene hennes siden hun liker det godt, med eller uten strømper, men kan ikke si at det gir noen som helst tenning. 

Damer med strømper/stayups er imidlertid veldig sexy i mine øyne. Men det er ikke føttene som gjør utslaget, heller mest fordi strømper er et veldig feminint plagg.

Har kanskje en ørliten fetisj der 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan glatt være med på den "fetisjen" - forutsatt at hun faktisk nyter/liker det. Bare en måte å finne ut av det på (sånn er det jo som regel): at jeg tar initiativ til det. Og det gjør jeg gjerne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med min kjæreste Nr 2 som er helt forelsket i føttene mine, jeg får massasje og masse kjærlighet på føttene mer enn på skuldrene til tider. Han jeg er med nå er helt vill, men noen ganger kan det bli for mye.. Er ikke alltid føttene mine er like rene etter en hel dag på jobb, men det gjør han ingenting. Jeg klager som oftest ikke, da jeg elsker fotmassasje og syntes det er deilig når kjæresten leker med føttene mine. 

Jeg tror det er en greie blant menn, har hørt masse fra venninner om menn de har datet. Til og med one night stands som elsker å slikke føtter og slikke mellom tær! Så ja, mange menn har denne fotfetisjen.

Anonymkode: 0cdb7...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn liker pene øyne, noen liker pupper, noen liker rumpe og lår og noen liker legger og føtter. Hva er det som er så galt med å tenne på føtter istedenfor øvrige kroppsdeler? 

De fleste kvinner jeg kjenner er veldig glade i å bruke pene sko og strømper. De fremhever dermed både legger og føtter og legger opp til at menn tenner på dette.  

Hvis dere ikke liker at menn liker føttene deres får dere bruke uggs eller fotformsko

Anonymkode: 46e5a...d88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn mann vil jeg ha! Jeg elsker å bli slikket og sugd på føtter og tær.

Anonymkode: fcd2e...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke alle menn men fotfetisj er visst blandt de vanligste fetisjene for menn. Jeg hadde en elsker som hadde det og han kunne ikke utdype hva som var greia utenom at jenteføtter var søte og tennende fordi det var litt ekkelt. Jeg begynte å lese en del om det og det eneste jeg egentlig husker som var mest rasjonell grunn hvertfall var at føtter er curvy i fasongen og menn tenner jo på former. Svaien inn i midjen fra hoften kan sammenlignes med svaien under fotsålen. Veit ikke om andre menn kan kjenne igjen de assosiasjonene men var hvertfall det mest rasjonelle jeg leste når jeg prøvde å forstå fetisjen

Anonymkode: 20add...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎2‎/‎6‎/‎2019 at 8:15 PM, AnonymBruker said:

Fotfetisj er jo en så utrolig uskyldig fetisj! Skjønner ikke at det skal være noe problem. Er jo menn som tenner på de mest bisarre og syke tingene, også kommer det en som bare vil ta på føttene dine? Det krever jo ikke noe særlig fra deg.

Fotfetisj er som du sier en av de klart mer uskyldige og harmløse fetisjene. Det er menn som tenner på å bli tisset på, sparket i ballene og bli tatt bak, til sammenligning. Noe så søtt som en lyst etter kvinneføtter blir peanøtter i forhold til den øvrige fetisjfloraen.

Endret av Brannslangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke hatt kjærester med dilla på nylonstrømper, men sokker og føtter, ja, helt klart.

Anonymkode: 92f62...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...