Gå til innhold

Feminisme er for ALLE


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:


Det er løgn haha gud så fjern du er 

Anonymkode: 2798b...cf4

https://www.dagsavisen.no/innenriks/odela-sexarbeider-fane-i-8-mars-toget-1.934407

- Så kom det en kvinne kledt som vakt og sa vi ikke fikk lov å gå i toget med en parole om sexarbeid, og at det var hun som bestemte. Vi ble bedt om å forlate toget. Vi svarte at vi ikke ville forlate 8.mars-toget, men at vi kunne gå bakerst i toget slik vi pleier. Hun ble rasende, flerret parolen vår i to, og løp bort. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, waco said:

I fremtiden vil feminisme mest sannsynlig bli forbudt, - denne hat-gruppen har ikke livets rett spør dere meg. En organisasjon tuftet på forakt?

Hvordan skulle det håndheves, tenker du?

Anonymkode: e2786...d71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle det håndheves, tenker du?

Anonymkode: e2786...d71

Med holdningskampanjer selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, waco said:

Med holdningskampanjer selvfølgelig.

:klo:

Anonymkode: e2786...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dag feminister begynner å klage på mangel på likestilling i lavtlønnede yrker da skal jeg ta dem alvorlig.

Anonymkode: 4cfda...6ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feminisme er ideologien som får en til å se tilbake på perioder i historien der titalls millioner menn ble tvunget i krig, der de ble kvestet og drept, og snakk om hvor undertrykket kvinner var. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, herzeleid skrev:

Feminisme er ideologien som får en til å se tilbake på perioder i historien der titalls millioner menn ble tvunget i krig, der de ble kvestet og drept, og snakk om hvor undertrykket kvinner var. 

Og ikke bare i krig men også i fredstid kvestes det. Men her iNorge kvester menn litt mindre enn andre steder da! 

Takk til vårt lille fristed her i Norden hvor feminismen har slått grundig rot. Vi er den lykkeligste, fredeligste og mest omsorgsfulle plett på jord. Elsker Norge og politikken/systemet/ velferden og selvsagt at det er et gjennomført feministisk styresystem! Til og med med høyresiden favner om verdier og politikk som hjelper kvinner til makt ! Kvinnelig statsminister 2 ganger (Gro og Erna) og de er flinke begge to! Erna viderefører likestillingspolitikk og bidrar også som forbilde!! Flotte damer virkelig!  Jeg nyter hver dag i mitt smørøye scandinavia sammen familie, barna og politikken vi har her:)

Anonymkode: a9909...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2019 den 12.15, Akhenaton skrev:

Jeg tror flere ville vært feminister om ikke den feminismen vi har hatt i Norge de siste 50 åra hadde vært så kvinnefiendtlig som den faktisk er. 

Har politikken i Norge vært kvinnefiendtlig ???

aldri før har vi hatt så lang svangerskapspermisjon ! Vi har rett til ulønnet perm i et år etter den også om vi vil uten å miste jobben! Vi har verdens beste helseomsorg og barselpleie ! Vi har kjempet og fått gjennom at far får viktig permisjonstid med sitt barn! Vi har sykelønnordninger  som sikrer oss ved sykdom ! Hvis du kaller Norges politikk kvinnefiendtlig så har du aldri vært i USA eller andre steder.

Anonymkode: a9909...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til vårt lille fristed her i Norden hvor feminismen har slått grundig rot. 

Anonymkode: a9909...a19

Var ikke voldsomme rota :P


 

Sitat

 

Feministene utgjør elleve prosent av befolkningen

https://www.dagbladet.no/kultur/feminismens-overdrevne-kroppsfokus/60211752

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, herzeleid skrev:

Var ikke voldsomme rota :P


 

 

For meg er Norges største partier dominert av feministisk ideologi. Det er mer enn nok for meg.

Vi sørger for at kvinner får tilgang til makt og selvforsørgelse og det med selvforsørgelse er vel kanskje viktigts, det å ikke være økonomisk avhengig. Flere kvinner en noen gang tar høyere utdanning, trer inn i krevende jobber, får makt og med det innflytelse! Takk Gro harlem og takk Erna.

Anonymkode: a9909...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er Norges største partier dominert av feministisk ideologi. Det er mer enn nok for meg.

Vi sørger for at kvinner får tilgang til makt og selvforsørgelse og det med selvforsørgelse er vel kanskje viktigts, det å ikke være økonomisk avhengig. Flere kvinner en noen gang tar høyere utdanning, trer inn i krevende jobber, får makt og med det innflytelse! Takk Gro harlem og takk Erna.

Anonymkode: a9909...a19

Jeg vil nå heller si det er kvinnene selv som søker makt og tar utdannelse enn at det er noe "vi" gir dem, men jeg registrerer at det er denslags nedlatende holdnigner en del har til kvinner. Jeg tror norske kvinner er mer enn dyktige nok til at vi ikke trenger å gi dem noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg vil nå heller si det er kvinnene selv som søker makt og tar utdannelse enn at det er noe "vi" gir dem, men jeg registrerer at det er denslags nedlatende holdnigner en del har til kvinner. Jeg tror norske kvinner er mer enn dyktige nok til at vi ikke trenger å gi dem noe som helst. 

Vi trenger feminisme! Både dine egne holdninger og mange kg menns holdninger her på KG viser i aller høyeste grad at det er nødvendig :) jo mere dere viser forakt for feminismen og viktige kvinnesaker jo tydeligere blir det for meg som kvinne! 

Gro Harlem Brundtlands fantastiske innsats og grunnlag må vi videreføre som kvinner og feminister!

Anonymkode: a9909...a19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi trenger feminisme! Både dine egne holdninger og mange kg menns holdninger her på KG viser i aller høyeste grad at det er nødvendig :) jo mere dere viser forakt for feminismen og viktige kvinnesaker jo tydeligere blir det for meg som kvinne! 

Gro Harlem Brundtlands fantastiske innsats og grunnlag må vi videreføre som kvinner og feminister!

Anonymkode: a9909...a19

Jeg synes den nedlatende holdningen du har til kvinner viser det motsatte :) Norske kvinner trenger ikke nedlatende mennesker som mener de "gir" dem noe. De fleste norske kvinner er så utrolig mye bedre enn som så, og jeg tror nok den nedlatende holdningen mange feminister, lik deg selv, demonstrerer ovenfor norske kvinner er mye av grunnen til at det er så få feminister i Norge:

Feministene utgjør elleve prosent av befolkningen

https://www.dagbladet.no/kultur/feminismens-overdrevne-kroppsfokus/60211752

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Den dag feminister begynner å klage på mangel på likestilling i lavtlønnede yrker da skal jeg ta dem alvorlig.

Anonymkode: 4cfda...6ba


Likestilling i lavtlønnede yrker og bedre lønn i lavlønnede yrker er en av kampsakene.

Anonymkode: a9ee8...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.2.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev:


Her var det mange konpsirasjonsteorier, men ja, få feminister støtter Sylvi Listhaug og andre aktive rasister. Rasisme og diskrminerende innvandringspolitikk er en direkte form for kvinneundertrykking der de tillater og bidrar til at flere kvinner blir kjønnslemlestet, tvangsgiftet, voldtatt, slått, lever i fattigdom og krig.
Å være tilhenger av Sylvi Listhaug, rasisme, Resett osv er ikke kvinnevennlig i det hele tatt og å påpeke det er ikke kvinnehat.

Anonymkode: a9ee8...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Her var det mange konpsirasjonsteorier, men ja, få feminister støtter Sylvi Listhaug og andre aktive rasister. Rasisme og diskrminerende innvandringspolitikk er en direkte form for kvinneundertrykking der de tillater og bidrar til at flere kvinner blir kjønnslemlestet, tvangsgiftet, voldtatt, slått, lever i fattigdom og krig.
Å være tilhenger av Sylvi Listhaug, rasisme, Resett osv er ikke kvinnevennlig i det hele tatt og å påpeke det er ikke kvinnehat.

Anonymkode: a9ee8...425

Nå var det du som kom med påstander. Vis meg konkret hvordan og hvor Sylvi Listhaug er rasistisk. Sylvi er ikke en rasist. Og hva mener du med diskriminerende innvandringspolitikk? Er det Listhaugs feil at det bare kommer unge menn i sin beste alder hit, som lar kvinner og barn sitte igjen i dritten mens de selv søker lykken i Europa? Kremen av menn altså. 

Anonymkode: 83d83...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode

Jeg tror det er bra med litt undertrykkelse og diskriminering i samfunnet. Hverdagen blir rikere og mer innholdsrik. Det blir større rom for de dramatiske hendelsene. Tenk hva slags tomrom de som vier livet sitt til feminisme ville stått igjen med dersom behovet plutselig forsvant under føttene deres. Hva nå liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2019 at 2:23 PM, AnonymBruker said:

Feminisme er likestilling og feminismen er for og handler om alle som er undertrykte! :)

Flere feminist organisasjoner ønsker å fjerne diskrimineringsvernet for menn og la det bare gjelde for kvinner. Det er feminisme i praksis og det står svart på hvit her:

https://kvinnefronten.no/det-strafferettslige-diskrimineringsvernet/

Anonymkode: 5c3dd...ae1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...