Gå til innhold

Du som var utro med en kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatt på fersken av sjefen og likevel begge kvar på arbeidsplassen? Hva er det som feiler meg når jeg synes folk burde ta konsekvensene for sine handlinger. Hva er det for mann som svikter sin kona så? Hva er du for en kvinne som ikke bryr deg om at han er opptatt og svikter sin familie? Og hva er det for sjef som ikke  gjør noe? 

Jeg er gammeldags og ønsker å l e v e mitt liv uten å skade andre. 

Anonymkode: b558f...4fe

Og hva skulle sjefen gjort mener du? 

Anonymkode: 6bbbb...ec5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriftlig varsel om dette skjedde på arbeidsplassen. Tydelig replimang at dette er uakseptabelt. Og minus i intern cv for dårlig omdømme 

Anonymkode: b558f...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kendall

Jøss! Det er overraskende mange som har vært/er utro 😳 Jeg hadde skammet meg så mye, ville vært fjernt for meg å ligge sammen med noen som er i ekteskap... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriftlig varsel om dette skjedde på arbeidsplassen. Tydelig replimang at dette er uakseptabelt. Og minus i intern cv for dårlig omdømme 

Anonymkode: b558f...4fe

Selvsagt skjedde det ikke på arbeidsplassen. 

Anonymkode: 6bbbb...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt skjedde det ikke på arbeidsplassen. 

Anonymkode: 6bbbb...ec5

Så sjefen kom hjem til deg?  Eller er sjefen kona og dere var hjemm  hos ham? 

Om det var seminar eller annen arbeidsreise skjedde  det på "arbeidsplassen"

Anonymkode: b558f...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en affære med en mann som var gift, vi jobbet sammen. Han gikk faktisk fra kona, men valgte å gå tilbake til henne etter en stund. Jeg skiftet jobb så fort jeg kunne etter dette, det hadde vært helt umulig å bli værende. Kan ikke forstå at noen kan orke å være i nærheten av hverandre etter en slik affære. Jeg angrer bittert på at jeg ble "den andre kvinnen" og anbefaler ingen å gjøre det samme. Ikke verdt det! Man må leve med det etterpå også...

Anonymkode: c2d3e...42f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sjefen kom hjem til deg?  Eller er sjefen kona og dere var hjemm  hos ham? 

Om det var seminar eller annen arbeidsreise skjedde  det på "arbeidsplassen"

Anonymkode: b558f...4fe

Dette skjedde ikke ifm jobb, men privat arrangement hvor vi alle tre var. Vi brøt ingen lover, men klart sjefen ikke ble stolt over oss. H*n valgte heldigvis å ikke la dette gå ut over vårt arbeid, noe heller ikke vi gjorde. Her spurte TS om hvordan det var å jobbe sammen etterpå, og for meg gikk det fint. Moralen er noe annet.

Anonymkode: 6bbbb...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriftlig varsel om dette skjedde på arbeidsplassen. Tydelig replimang at dette er uakseptabelt. Og minus i intern cv for dårlig omdømme 

Anonymkode: b558f...4fe

Arbeidsgiver har da ingenting med å blande seg inn i private forhold. Utover at enkelte arbeidsplasser krever at forhold skal meldes inn da det kan påvirke uavhengighet og nøytralitet i arbeidsoppgavene som skal utføres, og man bør fordele arbeidsoppgaver deretter. 

Slutt å skyld på arbeidsplass, og på den andre kvinnen. Det er kun en person som har sviktet deg her. 

Anonymkode: 28417...541

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært forelsket i kollega i flere år. Begge gift. Måtte bare skje til slutt. Heldigvis. Ikke angret 1 sekund. Gjensidig nå og har vært i noen år og vi koser oss masse! 

Anonymkode: 844ca...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at kona sto i med en leder på sin jobb. Vi forsøkte å reparere forhold og familie. Hun måtte slutte i jobben sin og ta en skikkelig karriæremessig nedtur. Jeg varslet flere av hans ledere igjen samt samboeren hans og gjorde nok livet hans ganske surt.

Er skilt nå, 3 år senere, og nyforlovet med ei som setter pris på meg. 

Disse drittmenneskene er det ikke verdt å kaste bort et sekund på. 

Anonymkode: 65b7a...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske forelsket i en kollega. Vi skal på jobbreise sammen og det kommer garantert til

å skje  noe! Hjelp  Vi er begge gift

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 6eb70...939

Fy faen for en trashy kjerring du er. Og stakkars ekktefelle, som er gift med en sånn drittsekk. «Det kommer garantert til å skje noe» - som om du ikke fullt og helt bestemmer dette selv?

Anonymkode: a8788...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra sidelinjen har jeg observert tre ganger at yngre kvinne har hatt forhold til eldre gift mann i overordnet stilling. I alle tilfellene har det endt med at kvinnen har forsvunnet på hue og rævva ut av arbeidsplassen. Når mannen ikke ønsker å gå fra kona, er dette den naturlige utgangen på slike forhold. 

Anonymkode: a8788...ae9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var utro mot min samboer med en kollega. Kastet ut samboeren og nå har kollegaen min flyttet inn hos meg :) 

Anonymkode: d34ae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske forelsket i en kollega. Vi skal på jobbreise sammen og det kommer garantert til

å skje  noe! Hjelp  Vi er begge gift

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 6eb70...939

Bestemme deg  for å la være? 

Anonymkode: f204d...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2019 at 7:33 AM, AnonymBruker said:

Fante kona ut det og det var derfor han byttet jobb og ikke du?

Anonymkode: b558f...4fe

Nei, kona fant det ikke ut, men de fikk barn sammen noe som gjorde det ekstra klinkende klart at det aldri kom til å bli oss samma hvor forelska og dumme vi var. Folk på arbeidsplassen var mistenksomme. Vi følte vel at siden det var "mest" hans svik så var det fair at han byttet arbeidsplass så vi begge kunne gå videre.

Anonymkode: b816f...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...