Gå til innhold

Du som var utro med en kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble ikke dere to, han valgte kona. Dere fortsetter på samme arbeisplass. Hvordan takler du det? 

Anonymkode: b558f...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble ikke dere to, han valgte kona. Dere fortsetter på samme arbeisplass. Hvordan takler du det? 

Anonymkode: b558f...4fe

Her har det ikke skjedd noe mellom oss fysisk, vet at han er veldig forelsket i meg, jeg er også forelsket, men kommer aldri til å gjøre noe mer med det. Vi har snakket om det og er innforstått med at dette bare må fortrenges og at vi fokuserer på å være bare venner. Vi må jobbe mye sammen, bare oss to på natt, så det er vrient, men det skal nok gå bra :)

Anonymkode: 0c2a9...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. ser han hver dag og det er vanskelig for oss begge. Han velger meg med hjertet og kroppen sin og kona med fornuften og hodet. Vi har det kjipt begge to, da vi ikke kan være sammen. Mest synd på kona da, som ikke vet han ikke klarer å glemme meg. 

Anonymkode: 95ea4...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke. Ble så ubehagelig at han måtte bytte jobb.

Anonymkode: b816f...0b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk ikke. Ble så ubehagelig at han måtte bytte jobb.

Anonymkode: b816f...0b9

Fante kona ut det og det var derfor han byttet jobb og ikke du?

Anonymkode: b558f...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble ikke dere to, han valgte kona. Dere fortsetter på samme arbeisplass. Hvordan takler du det? 

Anonymkode: b558f...4fe

Nei, jeg ble truet bort derifra. Av han og kona. 

Hvordan jeg taklet det? Det var kjipt, selvsagt. Men det var ikke annet å gjøre en å ta med seg sakene og finne en ny arbeidsplass. Jeg varslet også øverste leder, også hans leder, om hva som hadde skjedd. Slik kunne jeg slutte på dagen. 

De kastet meg ut da jeg avbrøt forholdet - da fortalte han sin kone om meg. Først da. Det var vel et behov for hevn for at jeg ikke ville ha han. Han løy om at han var singel. 

Anonymkode: 6ca87...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var bare sex, så ingen følelser eller vanskeligheter. De er skilt nå da. Var på tide. 

Anonymkode: 06a3d...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var klart helt fra starten av at han ville forbli med kona for resten av livet. Og jeg var heller ikke spesielt interessert i forhold. Men ganske betatt, forelsket egentlig. Han følte nok på det selv og. Men ingen hadde planer om å bli noe mer, så det vi gjorde var å ha en flørt som gikk mest på sex og så prøve å rulle litt inn når det ble for "emosjonelt". Fungerte greit, jeg skal innrømme at det var litt vondt iblant og han fikk nok også noe kvaler rundt forholdet, spesielt da de hadde en vanskelig periode. Men vi pratet ikke mye om sånt, det var en del av å holde det på et lavest mulig nivå sånn rent følelsesmessig. Begge visste at det ikke var "lov" å komme med noe som lignet en kjærlighetserklæring, samtidig som begge visste at det var noe dypere der.

Gikk jo veldig greit det, det var jo aldri noe kjip ende eller avvisning så det var heller aldri noe kjipt å jobbe sammen, bare gøy.

Anonymkode: ee07c...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det går an å fortsette på samme arbeidsplass når de  har blitt tatt med byksene nede.

Jeg er kona som ble bedratt. Mannen min vill ikke skilles, og jeg ønsker også å redde ektenskapet. Men siden var dette med jobb. Han har ikke klart å skaffe seg ny jobb og hun virker ikke bryr seg fast hun fortalte at hun ble forelsket i mannen min. Men  siden var hun ganske så fort ferdig med saken i følge henne når jeg mente det var merkelig at det var uproblematisk for henne å vare kvar.

Jeg er 100% sikker at de ikke har fortsatt med forholdet bak ryggen min, men liker selvfølgelig dårlig at hun ikke er ute fra våre liv helt. Dårlige minner dykker opp hver gang det er julebord eller seminar mm. Jeg mår dårlig av dette, men undrer hvorfor det virker mindre belastende for dem to?

TS

Anonymkode: b558f...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at det går an å fortsette på samme arbeidsplass når de  har blitt tatt med byksene nede.

Jeg er kona som ble bedratt. Mannen min vill ikke skilles, og jeg ønsker også å redde ektenskapet. Men siden var dette med jobb. Han har ikke klart å skaffe seg ny jobb og hun virker ikke bryr seg fast hun fortalte at hun ble forelsket i mannen min. Men  siden var hun ganske så fort ferdig med saken i følge henne når jeg mente det var merkelig at det var uproblematisk for henne å vare kvar.

Jeg er 100% sikker at de ikke har fortsatt med forholdet bak ryggen min, men liker selvfølgelig dårlig at hun ikke er ute fra våre liv helt. Dårlige minner dykker opp hver gang det er julebord eller seminar mm. Jeg mår dårlig av dette, men undrer hvorfor det virker mindre belastende for dem to?

TS

Anonymkode: b558f...4fe

Hvor lenge er dette siden? Prøver mannen din fremdeles å få seg ny jobb?

Anonymkode: 3b6f4...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart et år. Ja. Vanskelig siden han ikke lengre er ung og lovende.

Anonymkode: b558f...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke flaut fo de to? Eller fortrenger de det bare? Å ha jobben er viktigest? 

Anonymkode: b558f...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En haug med drittfolk her inne tydeligvis. 

Anonymkode: 9c12f...5bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er fortsatt betatt av meg, men vi gjør ikke noe lenger, 2 år siden vi holdt på. I begynnelsen etter at han sa at han ikke kom til å gå fra kona var det vondt og vanskelig å gå på jobb. Og ingen visste, så kunne liksom ikke få noe «trøst» av noen. Nå har jeg kommet videre, og det er helt greit å jobbe sammen. Jeg merker stadig at han ser på meg, og finner på unnskyldninger for å prate med meg. Er også et par kollegaer som har kommentert at han er tydelig keen på meg. Jeg ville aldri valgt å fortsatt med en som hadde vært utro mot meg. Selvom vi ikke gjør noe galt nå ville jeg ikke likt å være kona hans som sitter hjemme og får høre at han gjør ingen ting med meg, men hun vet sannsynligvis ikke at 2 år etter at vi avsluttet forholdet har han fortsatt følelser for meg. Kanskje fordi det fortsatt ligger noe uforløst og spennende der, og fordi det ble avsluttet litt brått fordi hun fant det ut.

Anonymkode: b7501...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske forelsket i en kollega. Vi skal på jobbreise sammen og det kommer garantert til

å skje  noe! Hjelp  Vi er begge gift

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 6eb70...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er betatt av meg, men vi er begge for kontrollert til å holde avstand. Det er lenge siden jeg har følt så sterkt  og det forvirrer meg. Jeg er singel, hun er bundet. :)

Anonymkode: 76dd9...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske forelsket i en kollega. Vi skal på jobbreise sammen og det kommer garantert til

å skje  noe! Hjelp  Vi er begge gift

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 6eb70...939

Skamme deg !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske forelsket i en kollega. Vi skal på jobbreise sammen og det kommer garantert til

å skje  noe! Hjelp  Vi er begge gift

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 6eb70...939

Avstå fra reise om du tror at du ikke klarer å si stop for deg selv. Om ikke mulig, ikke drikk alkohol.  Generelt skjerp deg, du har egen vilje og ansvar, du kan ikke skylle på forelskelse. Det er ikke enn unnskyldning kun en bortforklaring for dårlig impulskontroll og dårlig moral

Anonymkode: b558f...4fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går det helt fint å jobbe sammen. Vi havnet til sengs sist for 1 år siden, skjedde to ganger over en 6 mnd periode. Første gangen var helt ut av det blå. Vi var ekstremt gode venner, og jobbet tett. Kona har alltid hatet meg, også lenge før det skjedde noe (og jeg visste ikke at jeg var interessert i han), så hun skjønte det lenge før meg. I en periode var det litt rart på jobb, men nå går det fint, og vi har god dialog på jobb. Kona vet ikke noe såvidt jeg kjenner til, men vår felles sjef vet litt (vi ble tatt på fersken). Ikke å anbefale.

Anonymkode: 6bbbb...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del går det helt fint å jobbe sammen. Vi havnet til sengs sist for 1 år siden, skjedde to ganger over en 6 mnd periode. Første gangen var helt ut av det blå. Vi var ekstremt gode venner, og jobbet tett. Kona har alltid hatet meg, også lenge før det skjedde noe (og jeg visste ikke at jeg var interessert i han), så hun skjønte det lenge før meg. I en periode var det litt rart på jobb, men nå går det fint, og vi har god dialog på jobb. Kona vet ikke noe såvidt jeg kjenner til, men vår felles sjef vet litt (vi ble tatt på fersken). Ikke å anbefale.

Anonymkode: 6bbbb...ec5

Tatt på fersken av sjefen og likevel begge kvar på arbeidsplassen? Hva er det som feiler meg når jeg synes folk burde ta konsekvensene for sine handlinger. Hva er det for mann som svikter sin kona så? Hva er du for en kvinne som ikke bryr deg om at han er opptatt og svikter sin familie? Og hva er det for sjef som ikke  gjør noe? 

Jeg er gammeldags og ønsker å l e v e mitt liv uten å skade andre. 

Anonymkode: b558f...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...