Gå til innhold

Hjeelp, jeg klarte å kollidere i en stolpe med grombilen til mitt søskenbarn, jeg kommer til å få bank 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er dum nok til å låne bort sin dyre bil til andre? Og ikke ha forsikring? Han bør ha det. 

Hvorfor sladdet du ikke et sted som var mer åpent? Det er da ikke sååå gøy å sladde er det vel? Det kunne vært verre...du forårsaket i det minste ikke en ulykke. Du slapp å lære på den harde måten. 

Moralens voktere er som vanlig de første som kommenterer ser jeg. Perfekte mennesker her inne altså. Hvordan klarer dere bli så perfekte? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Bare vær ærlig med søskenbarnet ditt. Han blir helt sikkert skuffet og sint, det må du bare forvente. Uhell skjer, og det skjønner vel søskenbarnet ditt også når han har fått bearbeidet det. Skaff deg en deltidsjobb og ordne en nedbetalingsplan eller noe. Ta lærdom av dette. Det ordner seg nok, og det er ikke verdens undergang. 

Anonymkode: 6b5a4...586

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ulykker på to uker?

Jeg har skapt én liten bulk på snart tolv år (jævla søppelkasse). Håper du mister lappen så du ikke er en trussel for andre lengre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er bulket fra understellet og opp så høres det ut som den har blitt rammeskjev, da blir den kondemnert og havner på skroten. Du må jo selvsagt erstatte bilen og betale det det koster for en bil i samme stand, du må skaffe deg inntekt nå og forberede deg på å leve sparsommelig til du har gjort opp for deg.

Anonymkode: 2df82...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bil er det snakk om? 

Anonymkode: 72a85...61f

En Mercedes E250 diesel med bakhjulsdrift 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare synke ned i jorden og skru tilbake tiden, hadde aldri gjort det igjen. Han sa ikke til meg at jeg måtte kjøre forsiktig eller noe heller heller ikke noe om den er forsikret og hvordan den er forsikret. Han har selv lekt litt med bilen så jeg ville teste den ut jeg også, men desverre var det en møkkastolpe i veien som jeg kom borti. 

Jeg klarer ikke å ringe å si ifra, jeg klarer heller ikke å sende han en sms, redd han skal klikke i vinkel på meg. Jeg er livredd nå 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har lest om drapssaker der motivet var at den avdøde hadde krasjet bilen til gjerningsmannen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lappen din ryker, slike trafikkfeller som deg trenger vi ikke mer av på veiene 🙄

Anonymkode: 89b41...1dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare synke ned i jorden og skru tilbake tiden, hadde aldri gjort det igjen. Han sa ikke til meg at jeg måtte kjøre forsiktig eller noe heller heller ikke noe om den er forsikret og hvordan den er forsikret. Han har selv lekt litt med bilen så jeg ville teste den ut jeg også, men desverre var det en møkkastolpe i veien som jeg kom borti. 

Jeg klarer ikke å ringe å si ifra, jeg klarer heller ikke å sende han en sms, redd han skal klikke i vinkel på meg. Jeg er livredd nå 

Anonymkode: a7361...267

Det sier seg selv at man behandler andre ting med forsiktighet! Det er ikke noe man må bli fortalt!

Han bør ha en forsikring som dekker andre fører, også under 23 år. Det er dog hans ansvar, ikke ditt. Ditt ansvar var å håndtere bilen på en korrekt måte. Noe du dessverre ikke har klart.

 

Anonymkode: 0d7ff...080

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Neket skrev:

Tror ikke jeg har lest om drapssaker der motivet var at den avdøde hadde krasjet bilen til gjerningsmannen. 

Nei tror ikke jeg blir drept men jeg kan få bank, han elsket den bilen. 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BiancaWhite skrev:

Hvem er dum nok til å låne bort sin dyre bil til andre? Og ikke ha forsikring? Han bør ha det. 

Hvorfor sladdet du ikke et sted som var mer åpent? Det er da ikke sååå gøy å sladde er det vel? Det kunne vært verre...du forårsaket i det minste ikke en ulykke. Du slapp å lære på den harde måten. 

Moralens voktere er som vanlig de første som kommenterer ser jeg. Perfekte mennesker her inne altså. Hvordan klarer dere bli så perfekte? 

Perfekte fordi vi ikke ødelegger to biler på to uker? 

Anonymkode: 33e97...ac7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare synke ned i jorden og skru tilbake tiden, hadde aldri gjort det igjen. Han sa ikke til meg at jeg måtte kjøre forsiktig eller noe heller heller ikke noe om den er forsikret og hvordan den er forsikret. Han har selv lekt litt med bilen så jeg ville teste den ut jeg også, men desverre var det en møkkastolpe i veien som jeg kom borti. 

Jeg klarer ikke å ringe å si ifra, jeg klarer heller ikke å sende han en sms, redd han skal klikke i vinkel på meg. Jeg er livredd nå 

Anonymkode: a7361...267

Man skal ikke være nødt til å si at du skal være forsiktig. Du SKAL være forsiktig uansett. Biler og liv er ikke noe man leker med. Flaks i uflaks at du ikke skadet eller tok livet av noen. 

Den stolpen kom ikke opp fra ingensteds... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke sovet, er så utrolig stresset og skjelver nesten mer enn noen gang. Har ikke kontroll på kroppen, den lever sitt eget liv, gruer meg sånn til imorgen når han får vite hva jeg har gjort. 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekte fordi vi ikke ødelegger to biler på to uker? 

Anonymkode: 33e97...ac7

Nei. Fordi dere liksom skal straffe ts med syre svar. Dere ser bare et snitt til å rakke ned på noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som en mann!

Får du bank, så ok. Det går over.

Blir du gjeldsslave, så ok. Det går over.

Anonymkode: bb126...4a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Nei. Fordi dere liksom skal straffe ts med syre svar. Dere ser bare et snitt til å rakke ned på noen. 

Ja det er bedre å si stakkars stakkars ts, uff så leit, det går bra, det ordner seg, det er bare en bil, sånt skjer. 🙄

Anonymkode: 33e97...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å ta det som en mann, dette er et stort problem som aldri kommer til å gå over. Jeg blir gjeldsslave, jeg kommer til å tape uhorvelige mengder penger på dette og det helt unødvendig

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke sovet, er så utrolig stresset og skjelver nesten mer enn noen gang. Har ikke kontroll på kroppen, den lever sitt eget liv, gruer meg sånn til imorgen når han får vite hva jeg har gjort. 

Anonymkode: a7361...267

Ta 5 dype og sakte åndedrag inn med nesen og ut gjennom munnen. Hold hendene dine på magen så du kjenner du puster ned magen og ikke helt oppi brystet. 

Anonymkode: 54611...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare bare å ta det som en mann, dette er et stort problem som aldri kommer til å gå over. Jeg blir gjeldsslave, jeg kommer til å tape uhorvelige mengder penger på dette og det helt unødvendig

Anonymkode: a7361...267

Hvor mye koster denne bilen? 300 000 gjør deg ikke til gjeldsslave livet ut.

Vurderer du å gjemme deg i utlandet?

Anonymkode: bb126...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...