Gå til innhold

Fin forlovelsesring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde klikka om typen min fridde med en ring til 298kr.... lyser gjerrig lang vei!

Anonymkode: aea31...852

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde klikka om typen min fridde med en ring til 298kr.... lyser gjerrig lang vei!

Anonymkode: aea31...852

Kanskje det gjør det for deg :) det gjør det heldigvis ikke for oss !

Anonymkode: d5457...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis er ekte og i hvitt gull hadde jeg elsket den. Er sånn type ring jeg ønsker meg :) 

Men er den falsk så farger den jo av osv

Anonymkode: 2f04e...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble kjempeglad og rørt. Vi hadde en fin stund sammen og hun syns den var kjempefin,og ville ikke bytte den. Hun ville ha den fordi jeg valgte den ut til henne. I tilfelle dere ønsket en oppdatering :) 

Anonymkode: d5457...b70

Gratulerer! Godt å se at det fortsatt er noen som har andre verdier enn materialisme her til lands!

Anonymkode: 82f1e...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis er ekte og i hvitt gull hadde jeg elsket den. Er sånn type ring jeg ønsker meg :) 

Men er den falsk så farger den jo av osv

Anonymkode: 2f04e...031

Den er ikke falsk men diamantene er ikke ekte. Det er sølv :) så den farger ikke av :)

Anonymkode: d5457...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ser litt kjedelig ut og 300kr var litt stusselig etter min smak. En pizza med utkjøring koster mer liksom.. 

Synes det viktigste er hvilke tanker man legger i den og ikke bare at ringen er noe man har plukket ut siden den var på tilbud og så videre. Brukte selv alt for mye på ringen, men angrer ikke da den har et design som betyr mye for oss samt at den passer dama svært godt på alle områder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.2.2019 den 14.23, Kritt skrev:

Hvordan vet du det?

Google bildesøk. Den ligger på linken jeg la ut på første side, innlegg #19. 

Gratulerer, TS! Og så flott at hun likte ringen. :)  

Anonymkode: 87bc9...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var kjempe fin, og er nok en fin forlovelsesring også - men den så litt tykk og klumpete ut for hverdagsbruk. I tillegg henger stener seg fast i alt mulig, jeg har ødelagt utallige strikkegensere f.eks. fordi stener i ringer henger seg fast og drar ut tråder. 

Men for all del: utrolig fin ring altså!

 

Edit: ser jeg var for sen - men gratulerer så mye med forlovelse TS! Supert at hun likte ringen. Litt dumt å spørre om sånt her inne, for du kjenner jo forloveden din best :smilyblomst:

Endret av boblevann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Google bildesøk. Den ligger på linken jeg la ut på første side, innlegg #19. 

Gratulerer, TS! Og så flott at hun likte ringen. :)  

Anonymkode: 87bc9...8c5

Er det noen som hadde vist openbart at de var skuffet over en gave da? Vi har nå lært å smile og takke pent.

Anonymkode: 6688a...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke den typen ring, uavhengig om det er zirkonia eller diamanter. Det blir liksom steiner "all over the place".  Jeg foretrekker(som flere i tråden) en enstens ring. Hadde blitt overlykkelig over en slik.

https://www.bjorklund.no/alliansering-i-hvitt-gull-besatt-med-1-diamant-0-05ct?gclid=Cj0KCQiA-onjBRDSARIsAEZXcKYFrSvYqG_RbXCX8TgHeGiOPuy1L4rQL59bPbbnG8H35JDvX2VVv6EaAnauEALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var flott jeg!

Gratulerer så mye med forlovelse ❤️

Anonymkode: ee82e...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som hadde vist openbart at de var skuffet over en gave da? Vi har nå lært å smile og takke pent.

Anonymkode: 6688a...964

Ringen jeg fikk etter forlovelsen var jeg ikke fornøyd med, ikke min stil.  (fikk den til jul nesten 3 mnd etter han fridde)   Han visste godt hva jeg likte og forloveren hans hadde bilde av en type ring jeg likte.   Jeg latet som om jeg likte den men jeg burde sagt ifra og byttet den til noe jeg likte. Man skal jo ha den hele livet.

Anonymkode: 23b05...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt skuff om mannen kom med denne som forlovelsesring, kjøp en tradisjonell en!

Skal du kjøpe noe billig uten ekte diamant så velg i allefall denne:

https://www.bjorklund.no/husk-str-ved-bestilling-bgr92033?___store=default&nosto=nosto-page-category1

Lykke til :)

Anonymkode: 6688a...964

Blitt skuff? Var det skrivefeil? Høres ut som om du forvandles til en kjøkkenskuff...

Anonymkode: ef7e0...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...