Gå til innhold

Gave til ferdigutdannet


Norskjente123

Anbefalte innlegg

Hei!:) 

Kjæresten min blir ferdig med bacheloren sin snart å ønsker med dette å gi ham en gave:)

Har lyst til at det skal være noe som varer og minner han om når han fikk den:) Har gitt han smykke og klokke tidligere men det blir bare til at han bruker det i noen uker/måneder også havner det i en skuff.. Noen forslag til hva jeg kan gi han? Vil gjerne ha noe "orginalt" som ikke alle har men jeg er helt blank...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geirfuglen

Tenker at det kan være litt vanskelig å finne noe sånt som skal vare for alltid. Ville nok heller sett etter en bruksting, som en fin dokumentmappe eller noe sånt. Kommer litt an på hva han er utdannet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Tenker at det kan være litt vanskelig å finne noe sånt som skal vare for alltid. Ville nok heller sett etter en bruksting, som en fin dokumentmappe eller noe sånt. Kommer litt an på hva han er utdannet. 

Takk for svar :) Han er vernepleier:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
8 timer siden, Norskjente123 skrev:

Takk for svar :) Han er vernepleier:) 

Da er det kjekt med sånt vernepleierur, hvis han ikke har det enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Geirfuglen skrev:

Da er det kjekt med sånt vernepleierur, hvis han ikke har det enda :) 

Takk for svar:) Vet ikke hva det er? Er det sånn søsterur som sykepleierne har? Han kan ikke jobbe på sykehus så tror ikke han vil få bruk for det.. men tusen takk for tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen kjæreste som ga meg gave da jeg skrev ferdig master, men jeg gir meg selv gaver :P I mastergave ga jeg meg selv 2 mnd ferie til Sør-Amerika. Var verdt alle penga! 

Men. Jeg skjønner jo at den type gave blir litt for mye til en kjæreste. Men det er jo et tips? Gi en storbytur til et sted i Europa? Jeg verdsetter opplevelser foran ting :)

Anonymkode: 717b4...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.2.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen kjæreste som ga meg gave da jeg skrev ferdig master, men jeg gir meg selv gaver :P I mastergave ga jeg meg selv 2 mnd ferie til Sør-Amerika. Var verdt alle penga! 

Men. Jeg skjønner jo at den type gave blir litt for mye til en kjæreste. Men det er jo et tips? Gi en storbytur til et sted i Europa? Jeg verdsetter opplevelser foran ting :)

Anonymkode: 717b4...0f6

Høres kjempegøy ut! Du ga meg en kjempeide nå!:) Tusen takk:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sønnen min ble ferdigutdannet i fjor sommer, og han fikk en tur i gave :) Fant ut at klokker hadde han nok av, og smykker bruker han ikke. 

Anonymkode: e7293...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk matchende kjede og ring av mamma da jeg var ferdig med masteren❤

Anonymkode: 0ccee...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...