Gå til innhold

Følelser


MBESL

Anbefalte innlegg

Håper du er fornøyd meg året som har gått. Enten er det magefølelsen min, eller så stemmer det alle sier om deg. Det er faktisk ikke så vanskelig og forstå hvordan type du er, selv om du tror du er så jævla god til å skjule det. Du er så fornøyd med deg selv, når du leker med følelser og ligger med alle du ser. Men jeg er ikke forelsket i deg, tror jeg hvert fall. Jeg er forelsket i tankene om deg, nei kanskje ikke det en gang. Bare tanken om noe, noen. Nærhet bare, eller respekt. Bekreftelse kanskje, eller bare forståelse og omsorg. Men det er ord jeg ikke tror finnes i ditt hodet en gang, du sier mye annet da, ting du tror jeg trenger å høre. Jeg liker måten du bryr deg på, når du først gjør det (som er ganske sjeldent). Det er greit, du kan få være den du er, akkurat den du er faktisk. En vandrende bombe fylt av lyst etter bare en ting. Det er bare måten alt har vært på. Når jeg er så sårbar, så får du meg meg på akkurat du det du vil, for så å ditche meg. I disse sårbare periodene mine ville jeg bare ha noen å prat med, men du har ikke akkurat brydd deg meg å være der for meg når jeg virkelig trengte det. Følte for å få ut sinnet mitt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...