Gå til innhold

Lilli Bendriss


Gjest Ninnn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artig dame. Jeg liker personlig ikke stilen hennes, men jeg liker at hun har mot til å kjøre den helt ut. Virker som hun har en god porsjon humor også. 

Det jeg ikke liker særlig er "åndeanalysene hennes". Det blir rett og slett for mye av det gode for meg. At det slenger innom et spøkelse her og der - OK, men når hun er involvert så blir det gjerne både tusser og troll og døde soldater fra krigens dager. Og så slenger det gjerne innom noen gamle vikinger også for godt mål. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Cata skrev:

Artig dame. Jeg liker personlig ikke stilen hennes, men jeg liker at hun har mot til å kjøre den helt ut. Virker som hun har en god porsjon humor også. 

Det jeg ikke liker særlig er "åndeanalysene hennes". Det blir rett og slett for mye av det gode for meg. At det slenger innom et spøkelse her og der - OK, men når hun er involvert så blir det gjerne både tusser og troll og døde soldater fra krigens dager. Og så slenger det gjerne innom noen gamle vikinger også for godt mål. 

 

Haha, dei gongene eg kjem i skade for å sjå sånne program får eg flashbacks til barndommen. Har stor familie, og kvar sommar var alltid ein haug av søskenbarn og tremenninger og vener på landet hjå besteforeldre og oldeforeldre. Der var det mange skumle stadar med husmannsplassar til nedfalls i skogen og skumle tjern og tre og mykje anna mystisk. Kusina mi og eg laga mest ei heilt mytisk verd, og skremte livet av resten av ungane med alt me kunne sjå som dei ikkje kunne, og alt me fekk vita av gjenferd og tusser og troll. Me var jo sjølvsagt sterkt inspirerte av Lindgren og Asbjørnsen og Moe, trur kusina mi hadde lefla litt med Ringenes herre og. Fleire i familien ferierer i området framleis, og mange av legendene våre lev enda, førti år seinare. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, decker skrev:

Haha, dei gongene eg kjem i skade for å sjå sånne program får eg flashbacks til barndommen. Har stor familie, og kvar sommar var alltid ein haug av søskenbarn og tremenninger og vener på landet hjå besteforeldre og oldeforeldre. Der var det mange skumle stadar med husmannsplassar til nedfalls i skogen og skumle tjern og tre og mykje anna mystisk. Kusina mi og eg laga mest ei heilt mytisk verd, og skremte livet av resten av ungane med alt me kunne sjå som dei ikkje kunne, og alt me fekk vita av gjenferd og tusser og troll. Me var jo sjølvsagt sterkt inspirerte av Lindgren og Asbjørnsen og Moe, trur kusina mi hadde lefla litt med Ringenes herre og. Fleire i familien ferierer i området framleis, og mange av legendene våre lev enda, førti år seinare. 

Jeg har også lignende sommeropplevelser med naboungene hos besteforeldrene mine, men vi skremte mest av alt oss selv og har neppe skapt noen myter. 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Det er jo en del av vår kulturarv det der, nisser, tusser, dverger, troll, nøkken osv. Lilli Bendriss er en fanebærer 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun har en sterk karisma og godt humør uten å ha truffet henne. Det kommer nemlig frem gjennom TV-ruta. Flott og moden kvinne!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er KULT at hu tør og kjøre helt sin egen greie og drite i hva andre måtte mene! Heia Lilli!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker henne 😅 Hun tør å være seg selv 100% og syns det er kjekt at hun har funnet tilbake til den yngre eksen. Syntes de passet så fint sammen. Eneste jeg ikke liker er den faceliften hun har tatt. Det viser så godt ved ørene og langs kjeven og kinnbeina. Ellers ser hun - og kler seg som en flott diva. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun ikke sier noe minner hun om Marina Abramovic (samme alder, født i 1946). Abramovic er en kunstner jeg har stor respekt for og tilgir henne alle kosmetiske inngrep. Kanskje Abramovic burde ha sin egen tråd, eller passer det ikke inn å diskutere kunstnere her? 

https://www.dagbladet.no/kjendis/lilli-bendriss-73---forelskelse-aktiverer-den-seksuelle-energien-pa-nytt/70823097

https://www.nytimes.com/2018/09/24/arts/design/marina-abramovic-attacked-florence.html?rref=collection%2Ftimestopic%2FAbramovic%2C Marina &action=click&contentCollection=timestopics&region=stream&module=stream_unit&version=latest&contentPlacement=4&pgtype=collection

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/5/2019 at 11:58 PM, Fnugg1 said:

Hvem?

Tipper det er Gro Helen Tørum som kjente veldig sterke energier frå ein kornsirkel. Som viste seg å vere laga av BBC-programmet QI 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lanolin skrev:

Tipper det er Gro Helen Tørum som kjente veldig sterke energier frå ein kornsirkel. Som viste seg å vere laga av BBC-programmet QI 😁

Det var hysterisk morsomt 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lanolin skrev:

Tipper det er Gro Helen Tørum som kjente veldig sterke energier frå ein kornsirkel. Som viste seg å vere laga av BBC-programmet QI 😁

Huff da🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...