Gå til innhold

Lilli Bendriss


Gjest Ninnn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krampus
2 timer siden, lunalee skrev:

Kosmetisk kirurgi, hun har sagt det selv.

Og sinnssyke mengder sminke 🧙‍♀️🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg må bare kommentere litt etter å ha sett henne i Firestjerners middag; Det er ikke mange noen-og-sytti-åringer som ser slik ut! Hun er virkelig vakker, til tross for all sminken. Kanskje man burde begynne med litt metafysikk i håp om å se like bra ut som gammel? :icon_lol:

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte hva Thomas Seltzer kalte henne i siste Trygdekontoret: Magica fra Tryll! 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2019 den 0.37, parmanoia skrev:

Nei takk. Klarer meg fint uten Magica fra Tryll! 

Og her ser jeg visst at jeg kalte henne det samme en tid tilbake 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, parmanoia skrev:

Og her ser jeg visst at jeg kalte henne det samme en tid tilbake 😇

Hahaha 😄 Måtte sjekke bilder av Magica, og det stemmer! Bedre det enn madam Mim :briller:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pust skrev:

Jeg må bare kommentere litt etter å ha sett henne i Firestjerners middag; Det er ikke mange noen-og-sytti-åringer som ser slik ut! Hun er virkelig vakker, til tross for all sminken. Kanskje man burde begynne med litt metafysikk i håp om å se like bra ut som gammel? :icon_lol:

 

Hun har tatt ansiktsløftning og fylt på litt. Du ser meget god forskjell på henne fra de tidligere sesongene av Åndenes makt og de nyere. Det er ikke en naturlig 70 åring du ser. Men hun er rå. Digger den gjennomførte stilen hennes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, DianaV skrev:

Hun har tatt ansiktsløftning og fylt på litt. Du ser meget god forskjell på henne fra de tidligere sesongene av Åndenes makt og de nyere. Det er ikke en naturlig 70 åring du ser. Men hun er rå. Digger den gjennomførte stilen hennes. 

Haha, det var forklaringen, ja. 👍😊 Hun ser likevel mer naturlig ut enn mange av toppbloggerne som har fikset på diverse.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pust skrev:

Haha, det var forklaringen, ja. 👍😊 Hun ser likevel mer naturlig ut enn mange av toppbloggerne som har fikset på diverse.

Helt enig, hun ser veldig bra ut! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne i tredveårene, og jeg syns hun er sexy...kunne godt ha datet henne !😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilli Bendriss er en stilig dame med stor personlighet. Men i Åndenes makt er hun den minst treffsikre blant de klarsynte, og dermed den minst interessante i den gjengen der. Hun bommer jo på nesten alt, og jeg får veldig følelsen av at det hun "ser" er ren, skjær fantasi, og ingenting annet. Det et blir for mye fakter og drama til at jeg kan ta henne seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, kaffekopp skrev:

Lilli Bendriss er en stilig dame med stor personlighet. Men i Åndenes makt er hun den minst treffsikre blant de klarsynte, og dermed den minst interessante i den gjengen der. Hun bommer jo på nesten alt, og jeg får veldig følelsen av at det hun "ser" er ren, skjær fantasi, og ingenting annet. Det et blir for mye fakter og drama til at jeg kan ta henne seriøst.

Det er jo bare fantasi, fakter og drama 😂 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2019 den 15.14, Khloe P.T skrev:

Jeg hadde samme syn som deg, men det ble noe endret etter at jeg så henne i en episode fra ei gammel seter. Hun var så flink til å forklare hva hun senset og hvordan energier fra forskjellige tider kunne passere hverandre at jeg nesten tror det er sant. 

Hun andre fra åndenes makt var jo en løgner så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Når man nærmer seg 80 år, så må litt kosmetisk kirurgi være heelt innafor. Råkul dame! Ligger et artig intervju med henne på YouTube, der hun forteller om garderoben sin. Hun sier hun ikke takler vintage og bruktklær, fordi hun ikke liker å føle andres energi på seg. Fantastisk.

Lili Bendriss har en helt særegen estetikk, og Magica fra Tryll som nevnt før her, er jo ganske morsomt og treffende. Jeg kjenner litt til hjemplassen til Lili, og vet faktisk av to damer til i samme aldersgruppe som har akkurat samme stil, og alltid har hatt det. Sortfarget hår, store smykker, tung øyesminke, cruiseturist-garderobe (den eksklusive sorten) og litt sånn hekse/sjaman-interesser/livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns hun er stilig og det virker som ei dame med masse humor. Liker henne godt ut i fra hva jeg har sett/hørt av henne😊 Og hun har helt magisk fine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Hun andre fra åndenes makt var jo en løgner så.

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker første gang jeg så henne i Åndenes makt, og jeg lurte på hvorfor folk var redd spøkelser. Hadde hun kommet for å "få de over på andre siden" så hadde jeg blitt mer redd henne enn eventuelle gjenferd. Tenkte jeg den gangen, for hun både så skremmende ut og oppførte seg sprøtt.

Men det er noen år siden. Jeg har ikke sterke meninger om henne, men jeg heier alltid på originaler så 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...