Gå til innhold

Lilli Bendriss


Gjest Ninnn

Anbefalte innlegg

Nå mener jeg Åndenes Makt er for høyverdig kitsch å regne, men uavhengig hva man syns om programmet og konseptet, så er Lilli Bendriss en stjerne i seg selv. Hva er det som gjør denne dama så sabla kul? Hun er over 70 år, men er aktiv på IG, henger med mye yngre folk, sprader ned den røde løperen med høye hæler og kjører sin helt egne stil. Veldig unorsk. Veldig diva. Uten at det blir påtatt eller latterlig. Hva syns du om denne dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitronmelisse

Tilogmed mannen digger Lilli Bendriss. Hun er helt rå. Og hun er av den sorten dame man bruker både fornavn og etternavn på. Ikke bare 'Lilli', liksom. Hun er vel heks eller sjaman også, vil jeg tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt fantastisk var faktisk redd for åpne denne tråden da jeg trodde ett sekund at hun er død. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får spasmer av henne jeg og hele Åndenes makt nettopp fordi jeg synes hun er både latterlig og påtatt.. 

Må legge til at hun er sikkert kul og alt det der, egen stil har hun også. Men for min del så blir oppvisningene hennes  i Åndenes makt for meget.

Endret av Forundret..
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er det eneste underholdningsmomentet i Åndenes makt. Har sans for henne når hun dukker opp i andre settinger også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, parmanoia skrev:

Nei takk. Klarer meg fint uten Magica fra Tryll! 

Jeg også. Forstår ikke at folk tror på dette

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, kobin said:

Enig, hun er helt rå! Holder seg også sinnsykt bra til å være over 70 😄  Lurer på hva hemmeligheten hennes er

Kosmetisk kirurgi, hun har sagt det selv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Forundret.. skrev:

Jeg får spasmer av henne jeg og hele Åndenes makt nettopp fordi jeg synes hun er både latterlig og påtatt.. 

Må legge til at hun er sikkert kul og alt det der, egen stil har hun også. Men for min del så blir oppvisningene hennes  i Åndenes makt for meget.

Jeg hadde samme syn som deg, men det ble noe endret etter at jeg så henne i en episode fra ei gammel seter. Hun var så flink til å forklare hva hun senset og hvordan energier fra forskjellige tider kunne passere hverandre at jeg nesten tror det er sant. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Jeg hadde samme syn som deg, men det ble noe endret etter at jeg så henne i en episode fra ei gammel seter. Hun var så flink til å forklare hva hun senset og hvordan energier fra forskjellige tider kunne passere hverandre at jeg nesten tror det er sant. 

Synes det virker som skuespill jeg, men så har jeg bare sett en halv episode før jeg fikk nok

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er "noe for seg selv" iallefall. Gjennomført i stilen. (Ikke min stil, men den fungerer for henne syns jeg. Kul dame!  ) Når det blir trommer og ståhei i noen av episodene jeg har sett - så blir det kanskje litt teatralsk ;) Men jeg tar det mest som underholdning jeg da - programmet. 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...