Gå til innhold

Drekke og fylletråd, skåål alle festglade sjeler🤘


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

For helsemessige årsaker eller bare for at legen selv er imot alkohol? Hva er sjelden for deg? 1 gang i mnd? 

Hvis min lege hadde anbefalt meg å bli avholdsreligiøs eller nesten aldri drekke, hadde jeg byttet lege tvert 😂

Hadde to ganske kraftige bukspyttkjertelinfeksjoner både før og etter nyttår - noe vanligvis alkoholikere får 😛 Så for å ikke få det på nytt burde jeg helst ta avstand fra alkohol, og i hvertfall vente LENGE før jeg drakk noe - og heller ikke drikke mye 😛 

sjelden som i 1-2 ganger i året 😝 og aldri mye når jeg drikker heller 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Titania skrev:

Hadde to ganske kraftige bukspyttkjertelinfeksjoner både før og etter nyttår - noe vanligvis alkoholikere får 😛 Så for å ikke få det på nytt burde jeg helst ta avstand fra alkohol, og i hvertfall vente LENGE før jeg drakk noe - og heller ikke drikke mye 😛 

sjelden som i 1-2 ganger i året 😝 og aldri mye når jeg drikker heller 😄 

Åja, det høres ikke så sundt ut nei, du får ha god bedring og håper du blir helt bra til slutt 🙂 

Ja da forstår jeg at legen anbefalte deg om å slutte, men tror ikke jeg hadde klart det om det var meg, jeg simpelthen digger fylla, det er da jeg virkelig slipper meg løs og lever livet 😂 

Åja, du får ta deg et par pils eller noe en varm sommerdag og ikke drikke for mye 🙂

Når jeg først drikker så blir jeg totalt dritings, jeg vil ikke huske alt jeg har gjort på fest, greit på starten men utover nattan er helt visket bort. Men utrolig nok klarer jeg alltid å få med meg mobil osv, rare greier, aldri mistet noe av verdi 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Åja, det høres ikke så sundt ut nei, du får ha god bedring og håper du blir helt bra til slutt 🙂 

Ja da forstår jeg at legen anbefalte deg om å slutte, men tror ikke jeg hadde klart det om det var meg, jeg simpelthen digger fylla, det er da jeg virkelig slipper meg løs og lever livet 😂 

Åja, du får ta deg et par pils eller noe en varm sommerdag og ikke drikke for mye 🙂

Når jeg først drikker så blir jeg totalt dritings, jeg vil ikke huske alt jeg har gjort på fest, greit på starten men utover nattan er helt visket bort. Men utrolig nok klarer jeg alltid å få med meg mobil osv, rare greier, aldri mistet noe av verdi 😛

 

Er forsåvidt frisk, vil bare ikke bli like dårlig igjen :fnise: Var ikke så kult å tilbringe hele jula (julaften til 2 nyttårsdag) på sykehus i utlandet 😛 

Øl liker jeg ikke, så det er jo ikke noe problem 😛 Men har en iskald smirnoff ice i kjøleskapet som lyser mot meg hver gang jeg åpner døra :alice:

Jeg har fortsatt til gode å være både dritings og full :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mistet noe av verdi du liksom; å miste hukommelsen...da har du mistet noe veldig viktig.:opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Titania skrev:

Er forsåvidt frisk, vil bare ikke bli like dårlig igjen :fnise: Var ikke så kult å tilbringe hele jula (julaften til 2 nyttårsdag) på sykehus i utlandet 😛 

Øl liker jeg ikke, så det er jo ikke noe problem 😛 Men har en iskald smirnoff ice i kjøleskapet som lyser mot meg hver gang jeg åpner døra :alice:

Jeg har fortsatt til gode å være både dritings og full :fnise:

Det forstår jeg, det er greit å være på den sikre siden så det ikke kommer igjen 🙂 nei, det forstår jeg veldig godt, å være på sykehus hele jula må nok nesten være det verste som kan skje, og hbertfall da det er i utlandet 😮 

Da er vi ganske like på det, vanlig øl drikker jeg ikke, men skikkelig sterkøl derimot drikker jeg noen ganger 😎 hvordan klarer du å la vær å ta den når du ser den fristelsen hele tiden? Må si du har sterk viljestyrke, tror ikke jeg hadde klart det 😂

Da har du gått glipp av det morsomste og beste 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nettvenn skrev:

Ikke mistet noe av verdi du liksom; å miste hukommelsen...da har du mistet noe veldig viktig.:opplyser:

Nei, aldri mistet noe av verdi, hukommelsen er ikke verdi for meg 😉 hva er så viktig med hukommelsen? Bare fint for hjernen å få en pause en gang i blandt så den ikke blir overopphetet, alt av maskiner må skrus av i blandt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det forstår jeg, det er greit å være på den sikre siden så det ikke kommer igjen 🙂 nei, det forstår jeg veldig godt, å være på sykehus hele jula må nok nesten være det verste som kan skje, og hbertfall da det er i utlandet 😮 

Da er vi ganske like på det, vanlig øl drikker jeg ikke, men skikkelig sterkøl derimot drikker jeg noen ganger 😎 hvordan klarer du å la vær å ta den når du ser den fristelsen hele tiden? Må si du har sterk viljestyrke, tror ikke jeg hadde klart det 😂

Da har du gått glipp av det morsomste og beste 😉

Etter å ha spydd i 1,5 døgn og ikke husker noe av de 4 neste dagene på sykehuset, så er det ikke så vanskelig å ligge unna :fnise:Utlandet var "heldigvis" bare Sverige, men ille nok når disse skåningene ikke forstår en dritt av hva man sier 😛 

Slipper fyllesyka, da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud....natten ble tilbrakt i arresten etter at sjøslaget i går tok litt av🙈

Siste jeg husker klart var at vi byttet om sauer mellom to gårder som ligger tett i tett her i bygda, og så kom ene bonden og tørna på oss 😝

Politiet var på pletten og i stedet for frokost ble det avhør....og ei jævlig bot. Ikke så smart med slike pranks midt i lamminga, men det tenkte jo ikke vi på🙈

Jaja....ut å kjøpe øl, det er jo lørdag 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Titania skrev:

Etter å ha spydd i 1,5 døgn og ikke husker noe av de 4 neste dagene på sykehuset, så er det ikke så vanskelig å ligge unna :fnise:Utlandet var "heldigvis" bare Sverige, men ille nok når disse skåningene ikke forstår en dritt av hva man sier 😛 

Slipper fyllesyka, da 😄 

Da kan du se på det som en skikkelig fylla istedenfor sykdom, regner med du også hadde valgt fylla enn det der? 😛 

Ja det er ille nok når det er helt nedi der, det er jo som å være i et helt annet land der nede, ikke skjønner jeg hva de sier og ikke skjønnet de meg 😂 

Fyllesyka tar meg nesten ikke noe, er bare litt surrete i hue men ikke hodepine eller noe. Jeg er nok blitt vandt med fylla kanskje 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, TWimo skrev:

Herregud....natten ble tilbrakt i arresten etter at sjøslaget i går tok litt av🙈

Siste jeg husker klart var at vi byttet om sauer mellom to gårder som ligger tett i tett her i bygda, og så kom ene bonden og tørna på oss 😝

Politiet var på pletten og i stedet for frokost ble det avhør....og ei jævlig bot. Ikke så smart med slike pranks midt i lamminga, men det tenkte jo ikke vi på🙈

Jaja....ut å kjøpe øl, det er jo lørdag 🥳

Unnskyld at jeg lo, for ikke bra mht lamminga nei. Men altså, sånt en finnet på på landet? 😄 og hvor lang tid tok det før politiet kom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, TWimo skrev:

Herregud....natten ble tilbrakt i arresten etter at sjøslaget i går tok litt av🙈

Siste jeg husker klart var at vi byttet om sauer mellom to gårder som ligger tett i tett her i bygda, og så kom ene bonden og tørna på oss 😝

Politiet var på pletten og i stedet for frokost ble det avhør....og ei jævlig bot. Ikke så smart med slike pranks midt i lamminga, men det tenkte jo ikke vi på🙈

Jaja....ut å kjøpe øl, det er jo lørdag 🥳

Hehe, var det koselig å tilbringe natten og morgenen på glattcella? 😂 

Regner med at bonden var fornøyd med dere og at dere var rimelig fulle, sannsynligvis også mer på fylla enn meg 😂 fikk dere køddet mye med sauene før bonden kom stormende på dere hissig som en tyrker? 😂😛 

Avhør og bøter er det beste som er, de elsker jeg så lenge det ikke er jeg som sitter i saksa 😉 joda, slike pranks skal gjøres i lammingen og ellers når det er ekstra mye som skjer 🤘 

Skal dere gjøre det samme til nattan igjen? Da kan dere prøve dere på en annen gård og stikke før snuten kommer 😉  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Da kan du se på det som en skikkelig fylla istedenfor sykdom, regner med du også hadde valgt fylla enn det der? 😛 

Ja det er ille nok når det er helt nedi der, det er jo som å være i et helt annet land der nede, ikke skjønner jeg hva de sier og ikke skjønnet de meg 😂 

Fyllesyka tar meg nesten ikke noe, er bare litt surrete i hue men ikke hodepine eller noe. Jeg er nok blitt vandt med fylla kanskje 😂

Eh, ja 😛 Gallestein som utløste hele dritten - EGENTLIG skulle jeg fjernet galleblæra uka før jul, men fikk utsatt det pga ferie. Angret litt etterpå, kan du si 😛 

jeg forstod de, men de forstod jo faen ikke hva jeg sa 😛 så jeg tenkte svorsk til slutt 🤣🤣

Skikkelig herdet du da 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Titania skrev:

Eh, ja 😛 Gallestein som utløste hele dritten - EGENTLIG skulle jeg fjernet galleblæra uka før jul, men fikk utsatt det pga ferie. Angret litt etterpå, kan du si 😛 

jeg forstod de, men de forstod jo faen ikke hva jeg sa 😛 så jeg tenkte svorsk til slutt 🤣🤣

Skikkelig herdet du da 😛 

Åja, var maks uheldig du da, akkuratt for sent, det er jo totalt utgjort 😮 skal nesten ikke være mulig å være så uheldig. Forstår meget godt at du angret "litt" etterpå 😛 

Da forstår du de litt bedre enn meg, for meg er de som dansker, umulig å kommunisere med 😂😂 rart at de ikke skjønte deg, det bør jo sykepleiere gjøre .. 👍 

Ja kan virke slik, eller at jeg er velsignet med å tåle alkoholen fra en eller annen Gud eller demon 😛😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Åja, var maks uheldig du da, akkuratt for sent, det er jo totalt utgjort 😮 skal nesten ikke være mulig å være så uheldig. Forstår meget godt at du angret "litt" etterpå 😛 

Da forstår du de litt bedre enn meg, for meg er de som dansker, umulig å kommunisere med 😂😂 rart at de ikke skjønte deg, det bør jo sykepleiere gjøre .. 👍 

Ja kan virke slik, eller at jeg er velsignet med å tåle alkoholen fra en eller annen Gud eller demon 😛😂

Oppvokst langs grensa, og har familie i Sverige, så ligger nok litt i det :fnise: Men dansk. Nei, det er klin umulig å forstå 😛 

Sikkert et grei egenskap å ha det, i hvertfall når man er glad i alkoholen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titania skrev:

Oppvokst langs grensa, og har familie i Sverige, så ligger nok litt i det :fnise: Men dansk. Nei, det er klin umulig å forstå 😛 

Sikkert et grei egenskap å ha det, i hvertfall når man er glad i alkoholen 😄 

Ja det gjør nok det da, Jeg forstår godt svensk men ikke sørsverige og skånemålet 😂 det må være nord for venern for at jeg skal skjønne mer enn 50% 😂 hva er forskjellen på skånemål og dansk, synes det er det samme jeg, men er nok ikke det da når du heller ikke forstår de 😛

Ja det er en veldig fin egenskap 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som skal på fylla i elverumsområdet i morgen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dagen kommet, venter kun på kvelden, skååål for i kveld a likesinnede fylliker 🍻🍾😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt unormal. Jeg drikker MYE cirka 1 gang i måneden. Altså, 2-4 liter vin og er oppe hele natten. Så leste jeg denne tråden og tenkte meg om👠.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...