Gå til innhold

Livingdoll

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Aleksandraa

Min favorittblogger, Livingdoll, har tydeligvis slettet bloggen sin :( Jeg som henger etter? Så kjedelig! Syntes hun hadde en slik blogg man kunne lese i arkivene til og se på bilder, skrev veldig bra og tok fine bilder.

Noen som vet hva som har skjedd, evt hvorfor hun slettet den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cavatina

Sykdom i familien og egne private utfordringer, tror jeg hun skrev i siste innlegg.
Men det er jo en stund siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aleksandraa

Sykdom i familien og egne private utfordringer, tror jeg hun skrev i siste innlegg.

Men det er jo en stund siden.

Ja, husker det. Men mente hun skrev at hun i hvert fall skulle komme tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
c44

Tror ikke hun kommer tilbake. Moren ble veldig syk, så hun har vel litt annet å gjøre/tenke på

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bloggleseren

Hun skrev på Instagram for et par måneder siden at bloggen kom til å bli slettet, ingen begrunnelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aleksandraa

Hun skrev på Instagram for et par måneder siden at bloggen kom til å bli slettet, ingen begrunnelse.

Søren, må ha misset det. Takk for info! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bob12

Hun tok veldig fine bilder.

Men hun redigerte ofte bildene av seg selv, slik at hun så it som en "livingdoll" eller en ailien....

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Honey Dew

Savner bloggen hennes. Jeg ble alltid glad over å se de vakre bildene fra stedene hun dro til

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 år senere...

Annonse

Dixie

Er det ikke to livingdoll blogger?? Den «originale» som Elisa som studerte sang, fashionista, reiste masse og skrev hysterisk morsomt om sexklubben som var naboen. 

Også hun som driver under tilsvarende .blogg domene nå s om kalte seg Christina Waldorf +++ i gamledager og som alltid kranglet med alle og skrev masse provoserdende innlegg??

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VirreVapp
På 14.9.2018 den 22.32, Dixie skrev:

Er det ikke to livingdoll blogger?? Den «originale» som Elisa som studerte sang, fashionista, reiste masse og skrev hysterisk morsomt om sexklubben som var naboen. 

Også hun som driver under tilsvarende .blogg domene nå s om kalte seg Christina Waldorf +++ i gamledager og som alltid kranglet med alle og skrev masse provoserdende innlegg??

Er det hun som kaller seg livingdoll på insta?  For det var litt av en konto, får'n si😬

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BenedikteHA89
10 timer siden, VirreVapp skrev:

Er det hun som kaller seg livingdoll på insta?  For det var litt av en konto, får'n si😬

nei. elisebahia

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 måneder senere...
Megplussto

Dette var en av de bloggerne jeg fulgte for mange år siden. Mulig jeg henger noe voldsomt etter, men hvor tok hun veien? Prøvde å søke etter bloggen hennes, men den er jo vekk. Jeg fant henne på insta, men hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt? Hva har skjedd med den nydelige jenta?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...